…naisen, jota etsinyt olen. Jonka kanssa vois viettää elämänsä ne parhaat vuodet. Paljon erilaista sisältöä tähän 54 vuoden elämänputkeen Suomen kaakon kulmalla eläen kertynyt jo on, mutta paljon haluaisi vielä lisää saada. Vuosia mielenkiintoisia kaksin taivaltaa paljon vielä haluaisin. Sisällön niihin yhdessä saisimme toistemme tarpeet huomioon ottaen. Ehkä luonnon antimista eri liikuntamuodoin nauttien olisi yksi niistä. Mutta tärkeinhän niistä olisi, rakkaus, joka meidät yhteen yhdistäisi. Jota toisiamme hellien ja monin eri tavoin huomioiden vaalisimme. Aloituksen tälle yhteiselle viestin osoitteeseen, [email protected], lähettämällä aikaan saisi.
Löydänkö näin hänet
13
607
Vastaukset
- kelle
EI onnistunut vastaamaa sähköpostiisi.
- mies54
En tiedä, kuin ei onnistunu? Itte äsken kokeilin, toimi ok.
Jotain väärin laitoit?
Yritäppä uudestaan.
- Kelle
Mikä paikkakunta kaakon kulmalle, mikä sinä olet horoskoopissa?
- mies54
Kirjoittamalla viestin, jossa kerrot itsestäsi ja lähettämällä se sähköpostiosoitteeseeni, niin saat minusta lisää tietää.
- kelle
mies54 kirjoitti:
Kirjoittamalla viestin, jossa kerrot itsestäsi ja lähettämällä se sähköpostiosoitteeseeni, niin saat minusta lisää tietää.
Kivat joulut sinulle.
- mies 54
kelle kirjoitti:
Kivat joulut sinulle.
Hyvää Uutta Vuotta sinulle.
- Kelle
mies 54 kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta sinulle.
MUSTAA ON tosin VALKOISTA nyt. Tunnenkohan minä sinut. Jotain tuttua sinussa kyllä on mutta ei se mitään.
- pitkälle
Semmosta viestelyä..... emme uskalla mennä pitkälle
- mies 54
Ei ole vielä loppuelämän jakajaa löytyny.
Nyt te ihanat naiset, kipin kapin kirjoittamaan.- Ups59
Oletko saanut jo vastauksia, aloitukseksi kun on niin sydämellinen ja "erilainen" ? Toivottavasti olet jo....
- Kelle
laito sähköpostiisi kun nyt sain lähetetyksi. Et sitte huomannu katsoa?
- pitkälle
ei ketään kirjoittamaan
- Nainen 53 v.
Itä-Suomesta terveisiä! Paljon on tullut koettua ja nähtyä, iloa ja surua on elämään mahtunut. Aamuun herään kuitenkin aina sillä mielellä, että mitähän uutta tämäkin päivä tuo tullessaan! Ihmissuhteet kunnossa, mielenkiintoinen työ, terveys suht kohdallaan, ei rahahuolia. Luonnossa liikkuminen ja esim. marjastaminen mielipuuhia, metsästäminen ei, vaikka riistaa ja lihaa muutenkin syön.
Tällaisin terveisin täältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714