Työvoimatoimistoon ilmoittautuminen

Kiitos neuvoista

Miten ilmoittautuminen työvoimatoimistoon nykyisin tapahtuu, kun Luumäellä ei ole enää omaa toimistoa. Olen yrittänyt soittaa Lappeenrantaan useita kertoja, mutta ketään ei saa kiinni.

9

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0295 042 000

      Soita numeroon 0295 042 000. Se on vaihteen numero ja siihen olen itse ainakin soittanut ja uusinut työnhakuni.

      • Puheposti

        Olen soittanut ko. numeroon, mutta puhelut ohjautuvat puhepostiin, johon olen jättänyt puhelinnumeroni. En ole saanut ketään puhelimeen, eikä ainakaan kukaan ole soittanut minulle päin.


    • näinväh. työttöm.

      HEI sinne pitää soitella moneen numeroon jos puhelu sattus menemään Haminaan sielä kyllä kerrotaan miten toimia . lappeenranta yrittää nyt tällä puhelu terrorilla saada aikaan karensseja. terv. 4tunt. jonossa ollut.

    • Kuka vastaa?

      Kyllä tässä selviä kiusaamisen piirteitä on. Eikö kukaan valvo näiden toimimattomuutta?

    • sähköpostia

      Jos todellakaan tuo numero ei vastaa, lähetä vaikka sähköpostia lappeenrannan työppärin johtajalle ja kysy häneltä, miksi puhelinnumero ei toimi. Kyllä johtajan pitää tietää se jos ei työppäriin pääse soittamaan tai työntekijät eivät vastaa, vaikka on jättänyt viestin puhepostiin.

      [email protected]

    • Aloittaja...

      Sain vihdoin asiani hoidettua kiertoteitä. Sen jälkeen sain kyllä useita takaisinsoittoja, kun ensin itse olin montaa kautta (puhelin, puheposteja, sähköposteja) yrittänyt saada yhteyden henkilöön, joka voisi asiani hoitaa.
      Kiertotietä puhelu ohjautui Kotkaan, josta asiani pystyttiin hoitamaan sujuvasti. Sen jälkeen sain vielä muita yhteydenottoja Lappeenrannasta, kun valitin Kotkaan kohtaamaani muuria saada yhteyttä.
      Loppu hyvin, kiitos kaikille.

    • kulkuri

      Oishan se Vuorelan linjurikin vienyt ihan siihen työkkärin viereen. Kotiopäinkin jokunen vielä kulkeepi. Hinta on kyllä kova....6.50E suunta

      • Ihmettelijä...

        Luulisi, että työvoimatoimisto, tai mikä sen nimi nykyisin lieneekin, korvaisi pienituloisten työttömien välttämättömät matkat toimistoonsa.


      • näin vähen. työttöm.
        Ihmettelijä... kirjoitti:

        Luulisi, että työvoimatoimisto, tai mikä sen nimi nykyisin lieneekin, korvaisi pienituloisten työttömien välttämättömät matkat toimistoonsa.

        Ei tasan tarkkaan korvata matkoja ,näin saadaan varmemmin karenssi aikaan ,jos jollain ei ole vara mennä sinne tai ei ole mahdollista /tai taitoa käyttää nettiä. ja vielä puhelimellakaan ei tahdo onnistua. tämä on ihan suunniteltua kiusaamista. NIIN TIESITTEKÖ ETTÄ SAA KELAN YHDEN KK . RAHAN JOS PÄÄSEE TÖIHIN. MUTTA PITÄÄ 2VIIK. ENNEN ANOA. ENNENKUIN MENEE TÖIHIN , ELI ET SAA JOS TYÖT ALKAAKIN ENNEN KAHTAVIIKKOA. . ETTÄ VARSINAISTA PIRUILUA KAIKKI.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe