Polttopuuta edullisesti kotkan suunnalla?

takan lämmittäjä

Just Kotkaan muuttaneena kaipaan vinkkejä mistä saa edullisesti polttopuuta takkaan?
Ja asialinjalla kiitos, tiedän että huoltoasemalta löytyy :P

Kiitos!
-mika-

15

6218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+3

      naapuri löysi meidän pinosta pari talvea sitten...ei oo tilannu nytkään puita.Saa nähä mistä pinosta nyt... viimeksi keskimmäisestä, ettei heti paljastu jos alamme päästä itse purkamaan.... että sillee hei

      • vanha konsti

        poraa muutamaan halkoon reikä ja laita dynamiitin nalli sisään ja sitten oottamaan missä tömähtää.


    • 13+3

      tiedän konstin, niin tehtiin ennen vanhaan.... mutta pino on pitkä kuin syntilista ja saattaapi unohtua missä nalli on.... osuu omaan uuniin vielä nallitettu puu... siinä sitä onkin naurussa pitelemistä.

    • että sillee

      No nii, takanlämmittäjä. Siitäs sait.
      Läksit sit kyselemään kotkan suunnalta.
      Ja viäl oikein asialinjalla.
      No juu, tää on tälläst.

    • liiteritäynnä

      Halvallahan sitä polttopuuta ei saa mistään, mutta ilmaisjakelulehdessähän noita ilmoituksia on polttopuunmyyjiltä useitakin, niihin kun soittelee eiköhän hintakin selviä.

    • ennen näin

      Ennen sai ilmaseksi kun viitsi hakea, nykyään sekin on kiellettyä aktiivisuutta , ei saa kierrättää enää. Kaatsalta sai hakea mielin määrin ja hyvää kuivaa puuta olikin, valitettavasti aika mennyt ei koskaan palaa.Kymen jätemafia on ominut koko eteläsuomen kaatsat ja vahtii kameroilla oikein ettei tikkuakaan lähde mukaan.

    • saaren tyttö
      • Anonyymi

        kukaan täys järkinen tuolta osta älyttömät hinnat


    • Mika.......

      tori.fi ja alueeksi kymenlaakso

    • Anonyymi

      Ostan puut Prismasta, voin olla varma että myymälätiloissa varastoitavat puut ovat kuivia. Samalla reissulla pesetän auton, käyn parturissa ja ostan vaimolle kukkakimpun.

      • Anonyymi

        Tälläsiä idiootteja täällä on suurimmaksi osin. Vastaukset sen mukaiset.


    • Anonyymi

      Löytyy 0505121300 koivua ja mäntyä

    • Anonyymi

      Osta peräkärry ja ajele pitkin sippolan mettiä kymiyhtiön raiskaamia mettiä. Sieltä sitä puuta löytyy jos eivät ole ehtineet jyrsiä kantojakin maan mullan tasolle.

    • Anonyymi

      tällä hetkellä järkevä myynti hinta haminan alueella 50-60 eur motti

    • Anonyymi

      ajatelkaa että tehtaat maksavat koivusta noin 20 e motti ja nää pellet yrittävät saada parhaimmillaan 80-90 motti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe