Tekemistä sateella

JensQ*

Mitähän aktivitetteja ao nangissa on sateella?? Tiistaina olis lähtö ja kovin sateiselta näyttää noi sääkartat??!

21

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aonang

      Eivät pidä paikkansa ainakaan kokonaan, just muutama päivä sitten tuli yks työkaveri 3:n viikon reissulta ao nangissa ja sanoi, että yhden päivän oli kokonaan satanut sinä aikana. Muuten pelkkiä iltapäiväkuuroja tyyliin puoli tuntia... Eli toivotaan parasta, tiistaina myös lähtö ;)

    • Taj

      Itse ollaan just tällä hetkellä aonangissa ja valitettavasti täällä on kyllä satanut lähes koko ajan enemmän tai vähemmän..ollaan nyt neljättä päivää. Välillä tulee kovempia kuuroja, ja välillä vain tihuttaa. Vinkkinä että ainakin itse palelevana ihmisenä tarvitsin iltaisin jotain pidempihihaista paitaa, sateessa tulee helposti kylmä, varsinkin jos kastuu läpimäräksi. Yleensä hotellihuoneista kyllä toki löytyy 2kpl sateenvarjoja. Lämmintä täällä on päivällä nyt n. 36 ja illalla min 24.

      Eilen lähdettiin tihkusta huolimatta iltapvällä pitkähäntäveneellä railaylle ja se kannatti. Siellä ei satanut (liekö tuurilla ollut tauko) ja pystyi ekaa kertaa vähän makoilemaan rannallakin :)

      Sadesäälle ollaan siis jouduttu keksimään tekemistä, ja tähän asti ollaan käyty krabitownissa voguessa outletvillage ja big-c ostoskeskus. Itse olen kolmekymppinen eikä noissa oikein ollut vaatteita minun makuuni kyllä. Hieronnat ja hoidot kannattaa myös käydä läpi sadesäällä. Opas ehdotti myös aonangin ampumarataa, mutta ei olla ainakaan vielä lähdetty testaamaan. Iltaisin ollaan kävelty ympäri kaupunkia ja katseltu ja ihmetelty, silloin sade ei oikeastaan ole haitannut :)

      Ps. Itse olen ainakin todennut, että sääpalveluista luotettavin on Thaimaan meteoriloginen laitos tmd ja aonangweather.com. Toivotaan että säät paranee tästä, sunnuntaille oli ainakin luvattu jo vähän enemmän aurinkoa ja vähemmän sadetta :)

      • Taj

        Ja korjaus äskeiseen että päivällä lämmintä noin 26 eikä 36. Puhelimella kun kirjoittaa niin tulee typoja


      • Viikoksi lämpimään
        Taj kirjoitti:

        Ja korjaus äskeiseen että päivällä lämmintä noin 26 eikä 36. Puhelimella kun kirjoittaa niin tulee typoja

        Kiitos kattavasta raportista.

        Loma on lomaa vaikka sataisikin, mutta kuitenkin kyllähän täältä kaamoksen keskeltä ollaan nimenomaan sitä aurinkoa hakemassa. Accuweatherista katselin pitkäaikaisennustetta, ja edelleen varsin harmaalta näytti. Toivoa kyllä sopii, että kolmessa viikossa käänne parempaan jo tapahtuisi ja pääsisi nauttimaan edes kohtuullisen vaihtelevista keleistä.


      • Taj
        Viikoksi lämpimään kirjoitti:

        Kiitos kattavasta raportista.

        Loma on lomaa vaikka sataisikin, mutta kuitenkin kyllähän täältä kaamoksen keskeltä ollaan nimenomaan sitä aurinkoa hakemassa. Accuweatherista katselin pitkäaikaisennustetta, ja edelleen varsin harmaalta näytti. Toivoa kyllä sopii, että kolmessa viikossa käänne parempaan jo tapahtuisi ja pääsisi nauttimaan edes kohtuullisen vaihtelevista keleistä.

        Ilokseni voin ilmoittaa että tänään ei ole satanut ollenkaan! Ihana, aurinkoinen päivä. Toivotaan että näitä riittää, alkoi jo toi sade kyllästyttää :)


    • S̄ī dæng

      Tama aamu oli myrskyinen vetta tuli kaatamalla, fontokkiisa, laivat kaanty takaisin satamiin oksennuslastissa,vain suomipoika otti kalijaa ja naatti.

      Vaan on noi satteet vahenemassa, merivesi toki on taysin likaista,koska sedimentti on noussut pintaan.

      Phi Phi kannattaa unohtaa,suositan pohjoispuolella olevaa MoskitosIslandia, silla nykyisin hyva imu.

    • takuu juttu

      ei siellä päivällä sada.

    • Niksuu

      Mulla kans lähtö tiistaina. Lähde JensQ* mukaan, kierrellän eri rantoja spottailemassa. Eiköhän siellä aktiviteettia piisaa sadesäälläkin! Kyllä budha meitä suosii.

      • rajatoontaa

        Jos lomaa on vielä j'ljellä, niin kannattaa otta lentolippu esim bangkokiin ja tehdä siellä ostokset...nok air (halpisyhtiö) lentää Krabi-Bangkok välilä ja edestakaisen lipun hinta on 55euroa/henkilö...toki muuallekin voi lentää,jos lomapäiviä paljon jäljellä...vaikka onkin pakettimatkalla,niin voi kuitenkin tehdä omatoimisesti reissua....mielikuvitus rajana:)


      • beware out there
        rajatoontaa kirjoitti:

        Jos lomaa on vielä j'ljellä, niin kannattaa otta lentolippu esim bangkokiin ja tehdä siellä ostokset...nok air (halpisyhtiö) lentää Krabi-Bangkok välilä ja edestakaisen lipun hinta on 55euroa/henkilö...toki muuallekin voi lentää,jos lomapäiviä paljon jäljellä...vaikka onkin pakettimatkalla,niin voi kuitenkin tehdä omatoimisesti reissua....mielikuvitus rajana:)

        Bangkokissa on parhaillaan opposition mielenosoituksen käynnissä.
        Ovat kuuleman ryysineet valtion virastoihin sisään. Lupaavat olla rauhallisia eivätkä riko paikkoja tai toisia ihmisiä. Saas nähdä ?!
        Punapaidat eli istuvan pääministerin kannattajat pitävät omaa mesoaan jollain stadikalla hieman keskustan ulkopuolella.

        Eteä-Thaimaahan on luvassa sadetta ja merelle myrskyä. Liekö näitä filippiinien jäänteitä ?

        Hyvää matkaa kaikille Thaimaahan meniöille kaikesta huolimatta.


      • sinnemahtuu
        beware out there kirjoitti:

        Bangkokissa on parhaillaan opposition mielenosoituksen käynnissä.
        Ovat kuuleman ryysineet valtion virastoihin sisään. Lupaavat olla rauhallisia eivätkä riko paikkoja tai toisia ihmisiä. Saas nähdä ?!
        Punapaidat eli istuvan pääministerin kannattajat pitävät omaa mesoaan jollain stadikalla hieman keskustan ulkopuolella.

        Eteä-Thaimaahan on luvassa sadetta ja merelle myrskyä. Liekö näitä filippiinien jäänteitä ?

        Hyvää matkaa kaikille Thaimaahan meniöille kaikesta huolimatta.

        On niitä mellakoita/vast ennenkin ollut. Ei ole haitannut lomailua.
        Sama,jos sanottaisiin, että Helsingissä on mellakointia ja tarkoittaa sitä, että Jakomäen yhdellä ostarilla on parinkymmenen hengen porukka mesoamassa ja menivät R-kioskiin sisään. Bangkok on iso city ja sinne mahtuu kaikenlaista:)


      • hanipöö
        sinnemahtuu kirjoitti:

        On niitä mellakoita/vast ennenkin ollut. Ei ole haitannut lomailua.
        Sama,jos sanottaisiin, että Helsingissä on mellakointia ja tarkoittaa sitä, että Jakomäen yhdellä ostarilla on parinkymmenen hengen porukka mesoamassa ja menivät R-kioskiin sisään. Bangkok on iso city ja sinne mahtuu kaikenlaista:)

        Haloo millasta säätä pitää NYT!!! Kohta lähtö...


      • oma maa mansikka

        Sattoo sattoo ropisoo.. Suomessa aurinkoista :D


      • safira
        oma maa mansikka kirjoitti:

        Sattoo sattoo ropisoo.. Suomessa aurinkoista :D

        Hei jos joku on just nyr ao nangissa....sataako pitkin päivää vai pieninä kuuroina?


      • gh66
        safira kirjoitti:

        Hei jos joku on just nyr ao nangissa....sataako pitkin päivää vai pieninä kuuroina?

        Sataa.


    • 28x...

      Kantsuu rakastella sateisena päivänä. Siinä sitten pitkiä vetoja jos vartta riittää ja lyhyemmällä rajua rynkytystä. Kuka helskatti sinne sateeseen vapaaehtoisesti lähtee tallomaan. Jos on kyse avioparista niin sittenhän se on pakko.
      Sateenvarjoja ostamaan mut ei ne oikeesti auta yhtään märiksi tulette kuiteskin.
      Siellä voi sitten vaikka merta katsella ja palmuja sekä muistella nuoruusvuosia.
      Niin ja sitten täytyy hakea seinällinen ravintola, syödä jotain ja vetää pikkukännit.
      Sen jälkeen voi mennä päikkäreille. Illalla sama uudestaan.
      En minä nyt muuta keksi tekemistä siellä Krabilla sitten sateisena päivänä.

      • dlsu8tewjofijv

        Oi ja voi. Ei tällainen vanha ihminen välttämättä jaksa rakastella viikkoa putkeensa. Pitänee ottaa mukaan lukemista, käydä joka päivä hieronnassa, shoppailemassa, ajelulla, ja tosiaan istumassa seinällisessä ravintolassa.


      • 28x...
        dlsu8tewjofijv kirjoitti:

        Oi ja voi. Ei tällainen vanha ihminen välttämättä jaksa rakastella viikkoa putkeensa. Pitänee ottaa mukaan lukemista, käydä joka päivä hieronnassa, shoppailemassa, ajelulla, ja tosiaan istumassa seinällisessä ravintolassa.

        On aivan ihanaa huomata että vielä on ihmisiä joilla on elämänhuumori tallella!
        Hyviä lomapäiviä Sinulle Mummeli!


      • krabibaby
        28x... kirjoitti:

        On aivan ihanaa huomata että vielä on ihmisiä joilla on elämänhuumori tallella!
        Hyviä lomapäiviä Sinulle Mummeli!

        Siellä mitään sada!!!! Biitsikelit huipussaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe