Tere.. ongelmana on se että pari päivää sitten latasin episode elokuvia, niin se tuli koneelle .omg muodossa. Noh mä en välittänyt asiasta ja latasin dvd..(poltin) niin itse dvd soittin vastaapi että < ohjelmaa tai levyä ei ole olemassa >, noh etin tiettoja googlen kautta ja jollain sivulla sanottiin että sun pitäisi vaihtaa kyseinen omg tiedosto avi tiedostoon että se se lukisi. Sitten mä kysyin sielt että millä sit pystyisin vaihtaan ne tai muuttamaan tiedostot niin ne suositteli Video Converter ohjelmaa niin mä koitin tossa ja laitoin kaikki episodet samaan läjään niin se itse ohjelma alko kaikki episode lataan yhteen ainoaan tiedostoon eikä erillisinä tiedostona. niin
oliskos jollakin ehotuksia sit että mitä ohjelmaa sittenkin mä voisin käyttää jonne vois pistään läjittäin omg muotoisia ohjelmia niin se vaihtas kaikki avi:ks eikä yksinäiseks paksuksi patukka tiedostoksi
Ongelmia .omg ja .avi tiedostojen kanssa
mestari1
1
124
Vastaukset
- Kamoilu
Live vedonlyönti Kaboon malliin osoitteessa: http://kaboosports.com/live-vedonlyonti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303481Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808