Ressioireet pahenee

mitmit

Olen tosi stressaava henkilö ja jännitän paljon erilaisia asioita. Aloitin syksyllä amk opinnot ja ne ovatkin osoittautuneet luultua haastavimmiksi. Tekemistä on ihan hirveästi tuntuu ettei aika riitä ja koko ajan tulee lisää tekemistä. Ajatuksen pyörivät jatkuvasti kouluasioissa, ei saa rentouduttua eikä nukuttua kunnolla kun jatkuvasti mielessä mitä pitää vielä tehdä. Lisäksi meillä on hyvin paljon esityksiä joita jännitä aika paljon. Luulin jo että olen päässyt yli pahimmasta jännittämisestä mutta tuntuu että jännitän enemmän kuin aikaisemmin. Jännitys menee ihan paniikinomaiseksi tunteeksi, tekee mieli oksentaa yms. Yhtenä aamuna kävinkin oksentamassa ennen kuin pääsin lähtemään kouluun, kurkussa on ns. yökkäämis tunne. Esitykset ovat menneet tähän asti ihan hyvin mutta jännitys se vaan on ja pysyy.
Tässä viimisen kahden viikon aikana tuo stressi on ilmeisesti alkanut osoittamaan jo fyysisiä oireta. On ilmennyt järkyttäviä vatsakipuja lisäksi maha on jatkuvasti sekaisin. Eilen ulosteen joukossa oli jo vertakin... Lisäksi olen huomannut vapisevani, kädet tärisee ja tuntuu ettei ole lainkaa voimaa, esimerkiksi juuri nyt vaikka on lauantai aamu ja pari pv vapaata. Keskittymiskyky on kanssa vähän sitä jä tätä ja unohtelen jatkuvasti asioita esim. avaimet, kukkaro, kännykkä vuoronperään jää kotiin.
Mitä tässä pitäis tehdä, tekemistä on vielä vaikka kuinka paljon ennen lomaa ainakin 5 koetta ja 3 esitystä... lisäksi pitää saada kurssin vaatimat tehtävät tehtyä...
Nuo vatsavaivat saivat jo hieman pelästymään sillä veri ulosteessa ei ole koskaan hyvä asia....

Olen muutaman vuoden käynyt terapiassa masennuksen ja ahdituneisuuden takia. Siellä mua neuvotaan vaan tarttumaan haasteisiin, kun ei näistä jänniyksistä eroon pääse jos aina perääntyy.... mutta entä kun kroppa alkaa oireilee??

1

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stressitön peikko

Mene hyvä ihminen lääkäriin!! Ei todellakaan ole normaalia jos ulosteen mukana tulee verta! Varsinkin viä vähänkin epäilet että veri on peräisin sisältäsi.. Muutenkin vaikutat hyvin stressaantuneelta. Ei kannata itseään uuvuttaa :) koulusta voi vielä olla helpommin pois kun töistä.. Nyt menet lääkärille ja lepäät kunnolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe