Olen pitänyt Excelillä yhdistyksen rekisteriä. Jäseniä l. rivejä on n. 300 ja erillaisia jäsenkohtaisia tietoja l. sarakkeita on tällähetkellä n.70. Hallitsen taulukon kohtalaisesti ja kun muistan pitää päätaulukosta päivitettyjä kopioita niin ei ole päässyt suurempaa sekaannusta syntymään. Ongelmana on "virheherkkyys" kun tekee jonkin virheliikkeen eikä ole huolehtinut tallennuksista. Minun on myös vaikea antaa tämä toisen hoidettavaksi.
Olen ymmärtänyt, että taulukon tietojen käsittelyyn voisi rakentaa jäsenkorttimuotoisen käyttäjäliittymän. Korttiin täytetään/päivitetään halutut tiedot ja kun hyväksyy kortin tiedot ne siiryvät taulukkoon. Perustaulukon voi tällöin pitää rauhassa levyllä suojattuna näppisvirheiltä.
Onko tämä mahdollista ja jos niin onko jokin opus josta asiaa voisi opiskellä?
Jäsenrekisterin hoitaminen Excelillä
Kyselevä
2
234
Vastaukset
tietolomake ..
oli itelläkin hukassa versiossa 2010, mistä sen napin löytää (koodilla mä yleensä....)
http://www.addintools.com/documents/excel/where-is-data-form/where-is-data-form.html
Keep EXCEling
@Kunde- Kyselevä
Kyllä se lomake löytyy kuin löytyykin Excel Ohjeen perusteella. Sen saa pikatyökaluriville. Omassa se oli jopa aktivoituna ( voi pyhä yksinkertasuus ). Ellei se ole voi sen lisätä sinne.
Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2395508Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki843474PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1343326Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423063Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722939Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv932764Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172450Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032317- 1711861
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91440