Hei nyt olis taas sellaista kysyttävää,että onkohan tältä sivulta turvallista ladata tuo Nokian PC Suite ohjelma jolla saisin kamerastani kuvat ladattua konelleeni. Käyttöjärjestelmä on Windows 8 ja puhelimeni on Nokian 6680.
Yritin etsiä googlettamalla Nokian PC suiten nimellä ja tuli monta erilaista latauspaikkaa josta sellaisen olisi saanut:Mutta joissakin ei ollutvaan ollenkaan mainittu että ne kävis Windows8:iin ,mutta tässä linkissä jonka löysin näyttäisi se käyvän,mutta nyt en vaan sitten tiedä että onko tuo sivu turvallinen ja tarvitsisin teidän apua siihen.Tai sitten jos saisin teiltä linkin sellaiselle sivulle josta sen parhaiten ja vturvalliseimmin vois ladata.
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.genuine-report.com/nokia-pc-suite-windows-free-download-latest-version/&prev=/search?q=nokia pc suite 2013&client=firefox-a&hs=DlX&rls=org.mozilla:fi:official
Kysymys PC Suite ohjelman lataamisesta?
18
1062
Vastaukset
Sen saa ladattua Nokian sivuilta:
http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/nokia-pc-suite/
Ja se on uusin versio siitä.- Ridi
Voi kiitos paljon Vapunen! On ihanaa että täältä saa aina apua ongelmiinsa,joten suuri kiitos sulle kun jaksat aina auttaa!!!
Sovellukset ladataan vain ja ainoastaan tuotteen valmistajan omilta tai valtuutetuilta sivuilta.
- 6+2
Tai siis näin pitäisi tehdä, mutta porukat latailevat ensimmäisestä linkistä mikä tulee vastaan ensimmäisenä.
- Ridi
Kiitos paljon teille Kollimaattori sekä 6 2 !!!
Joo ja niinhän se taitaa varmasti olla ja sen vuoksi juuri halusin ensin varmistaa että ei tule tehtyä mitään harmia itselleen jos lataa väärästä paikkaa.Ja tällaisena keltanokkana tietsikan kanssa kun en ollut ihan täysin varma siitäkään,että mikä se aito ja oikea Nokian sivu oli myös, niin päätin sitten kysyä että tulee tosiaan oikeasta paikasta tuo ohjelma sitten otettua.
Ja mietinkin tässä sitä vaan samalla myös,että minkähän vuoksi noita ohjelmia niin monesta eri paikasta saakin,että mitä ne toiset sivustot niistä mahtaa sitten oikein hyötyä kun noita ohjelmia jakelevat?Pääsevätkö ehkä sillä tavalla toisten tiedostoihin tai johonkin muihin tärkeisiin asioihin käsiksi, vai onko vaan mukavaa pistää viruksia samalla matkaan kiusaksi ihmisille myös,jotka niiden sivuilta ohjelman erehtyvät lataamaan?
Sorry,tuo mun typerä vuodatus,sillä en haluaisi olla kylläkään negatiivinen kirjoituksissani ja epäilyksissäni,mutta jotenkin vuosien varrella minusta on näköjään väkisinkin tullut aika epäluuloinen,kyyninen,ellen sanoisi jopa joskus melkeinpä vainoharhainenkin tällaisten asioiden suhteen heh,joten johtuu ihan siitä vaan .On toki sivustoja, jonka ylläpitäjä tarjoaa latauksia ja latauslinkkejä ihan hyvän hyvyyttään ja harrastuksen tukemiseksi, mutta useimmat ulkopuoliset lataustentarjoajat ovat ansaintamielellä.
Eräs tapa on laskuttaa "premium" -tasoisesta latauskokemuksesta, l. kuukausikorvauksella saa nopeampia linkkejä ja jonojen ohituksen.
Sivusto saa rahaa myös mainoksilla, sitä enemmän, mitä enemmän on kävijöitä, joten latauksien tarjoilu on eräs tapa houkutella kävijöitä.
Voidaan olla myös kohdennetun mainonnan ja verkkokäyttäytymisen seurannan tarjoajana mainostajille, eli myydään evästeillä ja muutoin kerätyt tiedot eteenpäin ja suunnitellaan myös evästeet sellaisiksi, että ne keräävät matkalla mahdollisimman paljon tietoa käyttäjän verkkokäyttäytymisestä sillä aikaa, kun kävijä surffailee muilla sivustoilla.
Oma mielipiteeni on, että kuvailemani bisneskäytäntö haisee, enkä itse tue sitä, en käy kaupallisilla linkki- ja lataussivustoilla, käytän ehdollisia evästeidenhyväksymiskäytäntöjä enkä hyväksy verkon käyttäjän vakoilua mistään syystä.
Itse käytän yleensä Filehippo.com sivua ja lataan sieltä tarvittavat ohjelmapäivitykset tällä ohjelmalla: http://filehippo.com/updatechecker/
Yhtään haittaohjelmaa ei ole vielä tullut ja ohjelmapäivitysten lataus on nopeampaa kuin jos käy lataamassa ne yksitelleen valmistajan sivuilta.
Toki netissä on paljon epäluotettavia latauspaikkoja kuten esimerkiksi finnish.toggle.com.
Sentakia jos ei tiedä varmaksi että onko tietty lataussivu luotettava/turvallinen niin kannattaa ladata mieluummin valmistajan sivuilta. Jos taas tietää niin silloin voi ladata.- tuuno urpohopo
Katsotko hashit vai miten varmistat että ohjelma on aito? Hatusta heittämällä ja tuurilla ne laivatkin seilaa -tyylillä? Oltuani tällä palstalla liki 10 vuotta ja pari viimeista siitä lukien sun viestejä epäilen arvostelukykyäsi sen verran, etten usko sun tietävän hevon kokkareen vertaa miten ohjelma tiedetään aidoksi, hah.
Monen vuoden kokemuksella. Ja en ole katsonut onko ohjelma aito koska tuo sivusto on ollut tähänasti luotettava ja haittaohjelmia ei ole tullut.
- w336679t78o
Eihän kuvien siirtämiseen tarvita mitään erillistä ohjelmaa? Jos kamera liitetään usb:llä? Itse en ainakaan ole koskaan tarvinnut.
Periaatteessa ei mutta tuon mallin ohjeessa ei ole mainintaa että sen voisi liittää tietokoneeseen usb kaapelilla ilman Suitea.
- Ridi
Kiitos taas jälleen kaikille vastaajille!!!
Olin tuossa jonkun aikaa koneen ääreltä poissa ja nyt palasin taas katsastamaan olisiko lisää kommentteja tullut.Ja olihan niitä tullut ja niiden mukana paljon taas hyvin selventävää asiaa jotka auttavat meikäläistä ymmärtämään jälleen hiukan enemmän taas näitä tietotekniikan moninaisia koukeroita ja täytyy vaan pakata nuokin asiat taas tiiviisti tuonne aivokopan lokeroihin muistiin niin on vähän viisaampi taas jälleen,joten kiitoksia!!
Ja tuohon ajattelin vielä vastata oman kokemukseni pohjalta myös,että ilman tuota Suite ohjelmaa en kännykkäni kamerasta saanut kuvia pelkän usb kaapelin kanssa koneelle ladattuavaikka kuinka yritin,mutta tavallisella kamerallani se kyllä onnistuu.Joten tiedä sitten mikä juju siinäkin mahtaa syynä sitten olla. Suurin osa nykyaikaisista luureista osaa toimia muistitikun tavoin ilman ohjelmien asennusta koneelle.
Tuo malli on niin vanha ettei siinä ole tällaista toimintoa.- Ridi
Kiitos Vapunen jälleen!!!
No siitäkös se sitten johtuikin.Ja aika vanha mallihan tämä minun kännyni tosiaan on ja tuo kehitys kun menee niin vauhdilla koko ajan eteenpäin niin nämäkin asiat siitä sitten muuttuvat myös. - Ridi
No niin,eihän ne kysymykset näköjään multa lopu,sillä just kun luulin että kaikki olis ainakin vähän aikaa ok,niin tänään kun tuossa äsken olin aikeissa ladata sillä PC Suite ohjelmalla päivällä ottamani kuvat koneelle, niin samamantien kun olin liittänyt sen johdon kameraan kiinni, niin sillloin tuli alapalkkiin ilmoitus uudesta Nokian ohjelmasta jonka nimi on Nokia Software Up dater Setup-Fi.Mietin että pitäisikö se nyt sitten ottaa tuon PC Suiten tilalle ja latasin sn tiedoston koneelle valmiiksi odottamaan,mutta en vielä sitä kuitenkaan ladannut sen pitemmälle muuten ennenkuin kysyn täältä neuvoja taas ensin.Eli pitääkö minun nyt sitten poistaa ja luopua tuosta PC Suite ohjelmasta jota juuri opin käyttämään ja ottaa tuo Nokia Sofware Up......sen tilalle.Latasin ne kuvat kuitenkin vielä sillä PC Suite ohjelmalla ja nyt vaan sitten kaipaan taas lisää neuvoja että mitä pitäisi noiden ohjelmien kanssa nyt sitten tehdä?
- dyufhvjkbkl
Nokia software updater on ohjelma, mikä pitää huolta kaikkien koneellesi asennettujen Nokian ohjelmian ajantasaisuudesta. Se ei ole PC Suiten korvaaja.
Tuo ohjelma on pelkästään ohjelmistopäivitystä varten. Sillä ei voi siirtää tiedostoja koneelle ja sieltä puhelimeen.
http://www.download.fi/jarjestelma/erillislaitteiden_hallinta/nokia_software_updater.cfm
Eli PC Suite kannattaa siis asentaa.- Ridi
Kiitos paljon teille molemmille dyufhvjkbkl sekä Vapunen!!!
Vai sellainen juttu se sitten olikin.No hyvä että saan sen PC Suiten sitten pidettyä koneella niitä kuvien lataamista varten, jonka koneelleni sieltä Vapusen antamasta linkistä juuri eilen kävin lataamassa.Mutta ilmeisesti sitten se tuo toinenkin ohjelma on tarpeellista ladata koneelle myös,jos se kerran huolehtii niistä Nokian ohjelmien ajantasaisuudesta.Joten keltanokka kiittää taas jälleen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865