Minä poikaystäväni kanssa saunailtaa viettämässä

Ihana ilta♥

Elikkäs minä muutama 19.v tyttönen asun samassa kämpässä poikaystäväni kanssa Turussa. Meillä on ihan omakotitalo joten tämä oli mahdollista tehdä. Olimme päättäneet katsoa poikaystäväni kanssa elokuvan saunan jälkeen. Menin ensimmäisenä saunaan ja poikaystäväni sanoi minulle ett "Kun menet saunaan makaamaan niin avaa silmät vasta kun tunnet että minä tulin." hän sanoi ja tein kuten hän sanoi. Menin ihan tavallisesti makoilemaan saunalauteille ja heitin ison kauhallisen vettä kiukaalle. Suljin silmäni ja asetin jalkani koukkuun makoillessani. Avasin haaroväliäni rentoutuakseni. Kuulin pesuhuoneen avan aukeavan j sulkeutuvan. Kuulin saunaoven sulkeutuvan ja tunsin poikaystäväni menneenistumaan viereeni. "Saanko jo avata silmät?" kysyin häneltä. "Et vielä,odota vielä hetki." hän sanoi. Kun odotin vielä hetkin luulin hänen lähtevän mutta hän menikin päälleni makaamaan. "Nyt saat avata!" poikaystäväni sanoi. Hänen toinen kätensä oli kalullaan ja työnsi peniksensä pilluuni. Levitin haarojani enemmän jotta poikaystäväni mahtuisi työntämään kalunsa syvemmälle. Poikaystäväni oli täysin haarojeni välissä. Hän työnsi hieman kovettuneen ja ison peniksensä sisälleni ja voihkaisin. Hän alkoi liikuttaa itseään päälläni. Otin käsilläni kiinni takanani olevasta käsinojasta ja aloin liikkua poikaystäväni tahdissa. Teimme sitä hetken kunnes poikaystäväni meni makaamaan lauteille ja menin istumaan hänen päälleen taas vaihteeksi. Otin kiinni hänen kalustaan ja työnsin sen märkään pilluuni. Aloin menemään ylös ja alas. Poikaystäväni näytti laukeavan pian 30 minuuttia kestäneen sessiomme jälkeen. Poikaystäväni nousiistumaan ja alkoi runkkaamaan minu ihan täysillä. Laukesimme molemmat aika samaan aikaan. Syleilimme vielä toisiamme n. 10 minuuttia kunnes menimme suihkuun ja teimme vielä muutaman leikin suihkussa. Lopulta menimme katsomaan elokuvaa. Illalla jatkoimme vilä kello kahteen asti yöllä kunnes poikaystäväni nukahti päälleni. Hän oli sisälläni vaikka nukahdimme. Aamulla hän oli yhä päälläni ja heräsimme molemmat onnellisina. Teimme saman vielä toisen kerran ja aijomme tehdä varmaan vielä useammankin kerran. ;)

4

9722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

      Niin?

    • ...

      Nyt täytyy tunnustaa että olen kateellinen sinulle. Olen vasta 13 ja hiukan ylipainoinen joten siksi en ole koskaan seurustellut. Olen aika ujo koska en ole yhtä kaunis kuin muut luokkalaiseni. Paraskaverini on minua hoikempi ja pidempi ja aika kurvikas mutta sain tietää jonkin aikaa sitten että minä olen ihastukseni mielestä paremman näköinen kuin paras kaverini, vaikka olenkin lyhyempi ja hiukan painavempi. Kuitenkin minusta tuntuu niin epävarmalta että vähän ikäänkuin pidän poikia loitolla itsestäni.

    • Elikkäs voihkaisin

      Meillä on muutama 19.v tyttönen samassa kämpässä saunan jälkeen. Kuulin haaroväliäni rentoutuakseni. Menin ihan koukkuun makoillessani. Saanko kauhallisen haaroväliäni? Menin ihan tavallisesti makoilemaan kiukaalle. Hänen toinen kalunsa oli täysin Turussa. Otin päälläni kiinni hänen kalustaan vaikka nukahdimme. Aamulla voihkaisin suihkussa taas vaihteeksi. Levitin ison peniksensä kiukaalle. Poikaystäväni näytti peniksensä taas vaihteeksi. Levitin haarojani taas vaihteeksi ja välissä voihkaisin. Poikaystäväni nousi istumaan taas vaihteeksi. Elikkäs työnsin ylös ja alas taas vaihteeksi ja voihkaisin.

    • Suikkari 45

      Hei olen sarrastanut seksiä pesuhuoneessa muutamia kertoia. Saunahuoneessa en vieä kertaakaan. Olen hipelöinyt mieheni munaa mutta en ole hilannut sitä suulla saunassa. Saunan jälkeen toisinaan olen hilannut suulla on muuten täynnä suu ja nielu melaa kun painaa oikein menemään. Tuntuu kuin että tajunta velloo niin että haluaa lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe