Epilepsiakohtaus vainoaa nurkan takana, ahdistaa!

Huonoyhtälö

Iltaa, 15-vuotias teiniliisahan minä, ja tuota unen ja valveen välistä epilepsiaa ovat neurologit ja muut sairauteen perehtyneet tutkineet näin mun osaltani.

Ja se sattuu olemaan nyt niin että tuli eilen arkipäivänä jo muutenkin nuoren ihmisen univajeen päälle valvottua aamu kuuteen, (ja tää valvominen on se mikä laukaisee kohtauksen monesti) ja jo eilen nukkumaan mennessä (lääkkeestä huolimatta, kolmas jota kokeilen) tuntu semmosta puutumista, hassua tunnetta suussa ja tärinää... Noh, en saanut kohtausta mutta viisi hermostunutta tuntia nukuttuani heräsin enkä pystynyt enää nukkumaan osittain valon mutta pääasiassa edelleen kohtauskammon pelossa koska joskus niitä tuulee vielä herätessäkin.

Nyt on ollut hassua pistelyä suunympärillä ja kädet tärisevät ja mietin pitäisikö ottaa torkut ennenkuin aivot naksahtaa, mutta nukkuminen pelottaa nyt kun olen lähes varma että se kohtaus tulee kun vaivun uneen. Kertokaa mitä tässä pitäisi tehdä, olen tavallaan tottunut kohtauksiin mutta sillä hetkellä kun se tulee ja en mahda mitään...

1

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hugo.

Ehkä kannattaisi yrittää hakeutua neurogille tai sairaalajaksolle, jos kohtauksia tulee kerta jatkuvasti.lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Ei kohtaukset ainakaan tilannettasi paranna, sillä ne käsitykseni mukaan alentaa aina kohtauskynnystä ja yhtä helvettiähän tuollainen on, jos et uskalla mennä edes nukkumaan.lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Sori noi viivat. Näköjään näppäimistö lukittuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4735
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      171
      3665
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      172
      3226
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3114
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2839
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1964
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1891
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1660
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1375
    Aihe