Olen loppu kesästä asti kärsinyt oudoista oireista. Alkoi suupielen roikkumisesta ja puheen puuroutuminen sekä puutumis oireita kädessä ja jalassa.
Pois suljettiin AVH. Mutta oireet jatkuvat. Minulla outoja tuntemuksia päässä sekä kasvoissa tuntuu kuin ne vääntyisivät. Vasen suu pieni nyt roikkunut lähes kuukauden tauotta. Sekä välillä tuntuu oikeassa silmässä vetoa. Ja painon tunnetta. Jalan alla tuntuu välillä kuin seisoisit tyynyn päällä sekä kantapää tuntuu välillä kuin olisi paperia. Yöllä välillä herää siihen että on läpimärkä hiestä. ja välillä kipeät /levottomat jalat. Väsyn nopeammin kuin ennen, enkä enää jaksa tehdä juoksu lenkkejä.Neurologiset tutkimukset menossa. MRI :ssä näkyi kesällä plakkeja mutta likvori puhdas. Silloin neurologi sanoi että minulla on 2/3 ms oireista mutta ei voi lyödä kiinni diagnoosia koska ei täytä kansainvälistä kriteeriä missä pitää olla 3/3:sta. Nyt toinen neurologi tutkii puhtaalta pöydältä ja labrat otettu sekä käsistä röntgen ,uusi MRI tulossa . Alkaa vaan tuntua aika turhauttavalta ja väsyttävältä kun ei tiedä mikä on.
Outoja tuntemuksia
Anonym 2
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685