Hei!
Pitkästä aikaa taas palstoilla, ja kysymyksen kanssa (:
- Saako gerbiileille antaa rusinoita? Sunmad - rusinoita muistaakseni, jota ajattelin antaa "jouluateriana". Mitä muuta "jouluherkkua" gerbiileille voisi antaa?
- Entä hyvä joululahja pikkuisille vipeltäjilleni?
Ja mieltä raapivin kysymykseni;
- Otan gerbiilini jouluksi isälleni, voinko ottaa ne jouluaatoksi tädilleni (asuu samassa kaupungissa kun isäni), jossa on koiria, eri erilaiset hajut ym. Stressaako gerbiilit itsensä kuoliaaksi? D:
Mitä gerbiileille jouluksi?
2
164
Vastaukset
Rusinoita saa antaa. Gerbiileille käy myös esim porkkanalaatikko (kunhan ei kauheesti suolaa) ja riisipuuro manteleineen. Mun äiti kutoo rotille jouluksi aina pikkuruiset joulusukat, joihin laitetaan pähkinöitä. Aika somaa, vaikka ne meneekin heti silpuksi :D
Kannattaa mieluummin jättää ne isällesi jos vaan voit. Ne pärjää kyllä hyvin keskenään vaikka parikin yötä. Ei ne stressiin kuole, mutta ei turha kuljettelu hyvääkään tee.- hyppymyyrä
Selvä - kiitoksia!
Voiko riisipuuroa antaa, jos siinä on maitoa?
Ja kiitos vinkistä! Teen jonkun joulusukka-aiheen johon laitan ylläreitä (:
- Ja siis voinko kuljettaa ne ensin isälleni, ja jouluaattona tädilleni illaksi, mutta takaisin isälleni kunnes kotiin menen. Automatka tädilleni isältäni noin. 5 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211