Miksi keskustellessani sähköpostitse kaverini kanssa hänen lähetetyissä viesteissä lukee aina
"Viestin osia on estetty turvallisuussyistä."
Sen vieressä on teksti "Näytä sisältö" eli uskallanko painaa tuota näytä sisältö painiketta?
Ja uskallanko vastata enään tuohon osoitteeseen? Yleensä olemme keskustelleet facebookissa mutta nyt myös sähköisesti koska meidän viestit on aina pitkiä.
Näihin olisi kiva saada apuja. Kiitos.Tarkennettuna käytän Hotmailia ja vastaava on aikaiseeminkin ollut mutta asian tärkein on se, että uskallanko huoletta vastata sellaisiin osoitteisiin jossa tällaista ilmenee? Mistä johtuu, että mulla on joskus aikaisemminkin ollut vastaavaa?
Miksi s-postin osia estetty?
aupuja kiitos
3
109
Vastaukset
Yksi keskustelu samasta aiheesta riittää. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11871545
- apuja kiitos
Ei tunnu riittävän kun en saa vastauksia.
Siksi otankin yhteyttä paikalliseen tietokoneliikkeeseen kai siellä on fiksumpaa porukkaa kuin täällä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11875087
Tuolla on vastattu tuohon avaamis hommaan. Vastaamisessa pitää katsoa että onko viesti tosiaan tullut kaverin osoitteesta ( Onko hän lähettänyt sen?) ja onko se selkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1099074Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156897Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783250- 1782530
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286