Miksi tämä palsta lopetetaan?

ikiateisti

Syy on aivan sama kuin miksi Oulun Agnostikkoillat lopetettiin.

Tähän ja niihin oli kiinnostusta, mutta Oulussa ahdasmieliset kirkkoherrat päätti lopetta ne illat ja lisäksi olla tarjoamatta tiloja noille illoille.
Jokainen kirkkoherra vuorollaan laski housuihin ja sanoi... ei käy.

Lyhyesti: Kirkko haluaa tukkia epämiellyttävät äänet, maksoi mitä maksoi!!
Siellä vaikuttaa päättävissä elimissä yhä "ajattele, kuten ME ajattelemme, tai ole hiljaa" mentaliteetti.

Kiitos, luterilainen kirkko!

53

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marko,.,.,

Ehkä sen takia että kirkon työntekijät eivät yksinkertaisesti kestä ääri ateistejen ja fundamentalistejen pilkkaa ja häiriköintiä.

• Yhtäkään ääriateistia täällä ei ole. Moni sellainen joka uskoo hihhulina Jumalaan on sitä mieltä että kristinuskon tulisi lopettaa Suomessa tai vähintään kirkko ja Suomen valtio tulisi irtaantua toisistaan!! Näitä olen kuullut eräiden hihujen suusta!!

• Marko.,..,,.,,.
        ateisti1982 kirjoitti:

Yhtäkään ääriateistia täällä ei ole. Moni sellainen joka uskoo hihhulina Jumalaan on sitä mieltä että kristinuskon tulisi lopettaa Suomessa tai vähintään kirkko ja Suomen valtio tulisi irtaantua toisistaan!! Näitä olen kuullut eräiden hihujen suusta!!

Kyllä ääriatteja on koko palsta täynnä. Sinä et vain itse sellaisena sitä huomaa.

• Theologi

Ei tuosta ole kysymys vaan siitä,että palstallla asetetaan teologisesti ja kirkkohistorialisesti liian kiusallisia kymsyksiä,joihin vastatessaan teologipapit joutuvat liian läpinäkyvästi kiertelemään ja kaartelemaan. Koska vatauksia ei monasti yksinkertaisesti ole!

• et mua huvittaa

Nyt vietiin ikiateistilta lelu.
      Onko nyt kurjaa.

• Itse Oulussa syntyneenä ja siellä 20 vuotta asuneena olin harmissani noiden agnostikkoiltojen lopettamisesta.

On itselleni häpeä, että joudun Kärppäfanina ja ikuisesti Oululaisena seuraamaan Oulun ahdasmielisten kirkkoherrojen [sensuroitu] suhmurointia.

Tämän palstan lopetus oli loogine jatkumo kirkon "tiedotuspolitiikalle", jota voisi kuva yhdellä sanalla; vaikeneminen!

• hyvin erikoista
        ikiateisti kirjoitti:

Itse Oulussa syntyneenä ja siellä 20 vuotta asuneena olin harmissani noiden agnostikkoiltojen lopettamisesta.

On itselleni häpeä, että joudun Kärppäfanina ja ikuisesti Oululaisena seuraamaan Oulun ahdasmielisten kirkkoherrojen [sensuroitu] suhmurointia.

Tämän palstan lopetus oli loogine jatkumo kirkon "tiedotuspolitiikalle", jota voisi kuva yhdellä sanalla; vaikeneminen!

Miksi.
        Miten sun elämä voi olla noin sidoksissa kirkkoon :D
        Oletko sittenkin joku kirkon valenikki

• hyvin erikoista kirjoitti:

Miksi.
        Miten sun elämä voi olla noin sidoksissa kirkkoon :D
        Oletko sittenkin joku kirkon valenikki

Tunsin sympatiaa Oulun seurakunnan tiedottaja Rebekka Naatusta kohtaan ja nyt hänen (ilmeisesti) veli sai lunta tupaan. Hävettää, että oman syntymäkaupungin kirkko"herrat" ovat ahdasmielisimpiä nuijia koko maassa.

• ikiateisti kirjoitti:

Tunsin sympatiaa Oulun seurakunnan tiedottaja Rebekka Naatusta kohtaan ja nyt hänen (ilmeisesti) veli sai lunta tupaan. Hävettää, että oman syntymäkaupungin kirkko"herrat" ovat ahdasmielisimpiä nuijia koko maassa.

Rebekka Naatus ei ole kylläkään mikään älykkö, joka saisi "oikeamielisyyden" vuoksi lunta tupaan.. Hän saa sitä vain typeryytensä vuoksi.

• ikiateisti kirjoitti:

ikiateisti. Minun molemmat siskoni asuvat Oulussa, vaikka emme ole sieltä kotoisin. Mutta siskoni lopetti lääkärihommat, koska "oululaiset ihmiset ovat niin hankalia".

• mave kirjoitti:

Rebekka Naatus ei ole kylläkään mikään älykkö, joka saisi "oikeamielisyyden" vuoksi lunta tupaan.. Hän saa sitä vain typeryytensä vuoksi.

Tuskin Rebekka Naatus on mikään intellektuelli, mutta hän esitti, että lähetystyö joutaisi kirkkomuseoon, sinne jalkapuiden viereen.

Mielestäni ihan hyvä kommentti.....,jonka tosin tuomiorovasti tuomitsi.

• helsinkijokkeri kirjoitti:

ikiateisti. Minun molemmat siskoni asuvat Oulussa, vaikka emme ole sieltä kotoisin. Mutta siskoni lopetti lääkärihommat, koska "oululaiset ihmiset ovat niin hankalia".

Oulu on Oulu, valitettavasti ja hieman huumorilla.

• ikiateisti kirjoitti:

Tuskin Rebekka Naatus on mikään intellektuelli, mutta hän esitti, että lähetystyö joutaisi kirkkomuseoon, sinne jalkapuiden viereen.

Mielestäni ihan hyvä kommentti.....,jonka tosin tuomiorovasti tuomitsi.

Sama kuin ehdottaisi Jeesuksen poistamista kristinuskosta. Typerä aloitus häneltä, eikä hän vieläkään ymmärrä sen typeryyttä. Lähetyskäsky on peruste sille, että muutkin kuin juutalaiset saivat pelastuksen mahdollisuuden. Olkootkin se paljon myöhemmin lisätty kohta, mutta se on koko kristinuskon perusta. Ilman sitä ei pakana voisi olla kristitty, vaan pitäisi olla alkuperäinen juutalainen...Kyllä papit tietää sen olevan lisätty kohta, ja oikeastaan kaikki tietää sen. Kaikki vain teeskentelee sen olevan totta, koska ilman sen olemassaoloa ei olisi kristinuskoa....Niin tärkeä se lähetyskäsky ja sille perustuva lähetystyö on.....

• täs se nähdään

On se hauskaa että kirkon palstan perään itkevät ateistit.
      Kertonee ateismin ytimen aika selvästi.

Ilman uskontoa, Jumalaa, kirkkoa ateismi ei ole mitään.

• täs se nähdään
        kel valta on

• No, taitaa käydä niin, että ateismipalsta täyttyy uskovien kirjoituksista.

Minulle tapahtuu kuitenkin muutoksia, kun muutan samaan aikaan pois Suomesta ja tämä palsta jää sivuun. Kuitenkin tämä palsta auttoi näkemään kuinka pimeä tämä kansa vieläkin on.

• totta turiset
        helsinkijokkeri kirjoitti:

No, taitaa käydä niin, että ateismipalsta täyttyy uskovien kirjoituksista.

Minulle tapahtuu kuitenkin muutoksia, kun muutan samaan aikaan pois Suomesta ja tämä palsta jää sivuun. Kuitenkin tämä palsta auttoi näkemään kuinka pimeä tämä kansa vieläkin on.

pimeä kansa :D

Sitähän se on.

• helsinkijokkeri kirjoitti:

No, taitaa käydä niin, että ateismipalsta täyttyy uskovien kirjoituksista.

helsinkijokkeri

Helsinkijokkeri, toivotan Sinulle jo etukäteen kaikkea hyvää ja turvallista Matkaa!

• ikiateisti kirjoitti:

helsinkijokkeri

Helsinkijokkeri, toivotan Sinulle jo etukäteen kaikkea hyvää ja turvallista Matkaa!

Kiitosta vaan ikiateisti. Lähtömme on kolmen viikon päästä. Tavallaan "pääsee" kahdesta asiasta eroon.

Suomi ja tämä palsta ovat olleet jonkinlainen viha-rakkaus-juttu. On pitänyt jotenkin sietää välillä kaikenlaista.

• suurempi kuin <3

Kiitosta vaan ikiateisti. Lähtömme on kolmen viikon päästä. Tavallaan "pääsee" kahdesta asiasta eroon.

Suomi ja tämä palsta ovat olleet jonkinlainen viha-rakkaus-juttu. On pitänyt jotenkin sietää välillä kaikenlaista.

Hyvää matkaa ja hyvää elämää.
        Onko tarkoituksenanne muuttaa toistaiseksi vaiko oletteko määräajan poissa?
        Voimia ja tsemppiä matkavalmisteluihin.

• kirkon pestaama ?

Miten palstalla olo liittyy maahan :D

• et näin

" On se hauskaa että kirkon palstan perään itkevät ateistit."

No hyvänen aika, miten he nyt saavat aikansa kulumaan, kun ei voi täällä herjata muita ihmisiä ?
        Ateismi , kun on NIIN KÖYHÄÄ, eikä se anna mitään, niin ymmärrän kyllä , että se viimeinenkin "narina " lota otetaan heiltä pois...

Kannattaa antaa elämänsä Jumalalle, niin voittaa jo tässä elämässsä ja tulevassa !

Ja kirkolle tämä palsta on vain häpeäksi, koska paljastaa pappien tietämättömyyden USKONSALAISUUTEEN ! Kirkon katekismus on jotenkuten hallinnassa, ja kasteen armo, joka ei kuitenkaan ketään pelasta, mutta USKO EI.

Huomaa Paavali oli JUMALAN TAHDOSTA apostoli, ei omasta tahdostaan.

Moniko pappi näin voi sanoa, olen Pappi Jumalan tahdosta ?

Kirje efesolaisille 1

1. Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli,

Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.

2. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,

4. niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,

5. edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,

6. sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,

7. jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

8. Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi,
        9. tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä -

10. siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä.

11. Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,

12. että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.

13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

14. sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi.

17. anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan

18. ja valaisisi teidän sydämenne silmät, että tietäisitte, mikä on se toivo, johon hän on teidät kutsunut, kuinka suuri hänen perintönsä kirkkaus hänen pyhissään

19. ja mikä hänen voimansa ylenpalttinen suuruus meitä kohtaan, jotka uskomme - sen hänen väkevyytensä voiman vaikutuksen mukaan,

20. jonka hän vaikutti Kristuksessa, kun hän herätti hänet kuolleista ja asetti hänet oikealle puolellensa taivaissa,

21. korkeammalle kaikkea hallitusta ja valtaa ja voimaa ja herrautta ja jokaista nimeä, mikä mainitaan, ei ainoastaan tässä maailmanajassa, vaan myös tulevassa.

22. Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle,
        23. joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.

• nähdään taas palstal

" Kiitosta vaan ikiateisti. Lähtömme on kolmen viikon päästä. Tavallaan "pääsee" kahdesta asiasta eroon.

Suomi ja tämä palsta ovat olleet jonkinlainen viha-rakkaus-juttu. On pitänyt jotenkin sietää välillä kaikenlaista. "

Kuulehan jokkeri, et pääse uskonnollisista ihmisitä, ja jopa jehovalaisistakaan eroon sillä, että muutat pois Suomesta.

Olen täällä eteä- euroopassa oleillut usean vuosikymmnenen ajan, vuosittain enmmän tai vähemmän aikaa ja aina tulee vastaan uskovia kristittyjä, joihin kuulun ja jehovalaisia, babtisteja, yms.

Tietysti palstasta pääset eroon suomessakin / täälläkin / muuallakin maailmalla, kun et avaa näitä sivuja, mutta sama meininki se jatkuu ympäri maailmaa, turhaa luulla, että pääset rauhaan meiltä evankilumin julistajilta, joihin tosin jt:t ei kuulu.

• suurempi kuin <3 kirjoitti:

Minun aikomus on jättää Suomi ikuisesti. Ja otin muuton esille, koska tämän palstan lopetus tuli yhtäkkiä samaan aikaan. Koin että jopa asiat muuttuvat¨täydellisesti kuin taikaiskusta

"Palstalla olo liittyy maahan" minulla siten, että kummassakin olen, vaikka pitäisi olla jossain aivan muualla.

• nähdään taas palstal kirjoitti:

" Kiitosta vaan ikiateisti. Lähtömme on kolmen viikon päästä. Tavallaan "pääsee" kahdesta asiasta eroon.

Suomi ja tämä palsta ovat olleet jonkinlainen viha-rakkaus-juttu. On pitänyt jotenkin sietää välillä kaikenlaista. "

Kuulehan jokkeri, et pääse uskonnollisista ihmisitä, ja jopa jehovalaisistakaan eroon sillä, että muutat pois Suomesta.

Olen täällä eteä- euroopassa oleillut usean vuosikymmnenen ajan, vuosittain enmmän tai vähemmän aikaa ja aina tulee vastaan uskovia kristittyjä, joihin kuulun ja jehovalaisia, babtisteja, yms.

Tietysti palstasta pääset eroon suomessakin / täälläkin / muuallakin maailmalla, kun et avaa näitä sivuja, mutta sama meininki se jatkuu ympäri maailmaa, turhaa luulla, että pääset rauhaan meiltä evankilumin julistajilta, joihin tosin jt:t ei kuulu.

NÄHDÄÄN TAAS PALSTA! Tiedän. On minullakin kokemusta, että Espanjassa asuessani suomalaiset jehovat tulevat ovelle kolkuttamaan. Sinne olen palaamassa.

Ja Suomen TV:ssa oli kerran Balille muuttanut suomalaismies. Koska siellä buddhalaisuus tunkee joka paikkaan, niin sekin mies oli rakentanut pienen temppelin kotiinsa, ja antoi buddhapatsaaalle ruokaa säännöllisesti. Hän oli alkanut toimia kuten kaikki muutkin siellä.

Uskonnoilla on valtava vaikutus! Yksi nettipalsta ei tietenkään ole kuin pieni murunen kokonaisuudessa.

• hyvääuutistapukkaa

Minun aikomus on jättää Suomi ikuisesti. Ja otin muuton esille, koska tämän palstan lopetus tuli yhtäkkiä samaan aikaan. Koin että jopa asiat muuttuvat¨täydellisesti kuin taikaiskusta

"Palstalla olo liittyy maahan" minulla siten, että kummassakin olen, vaikka pitäisi olla jossain aivan muualla.

No mutta Jokkeri, lempivänkääjäni, tuo kille,
        muuttolintuna lehahtaa maille vierahille.

Alkoiko kihti kiusata maassa nietosten
        vai 'fobiatko' painostaa harteita lysyten?

Vaan nettihän toimii ja et kait poissa osaa olla
        kun ikävä iskee mailla vierailla.

Muista kuitenkin: Jumalaa et voi paeta mihinkään.
        Hän odottaa syli avoimena tuhlaajapoikiaan.

Uudestisynnyttää Hän tahtoo pakoonjuoksijat
        ja johdattaa aitoon elämään hengellisesti nälkiintyjät.

Silloin väistyy pimeys sielunvihollisen vasta
        jonka sumutus näkyy tältäkin palstapahaiselta.

Muista siis kun mi ikävyys mi hämäryys mielen valtaa
        SOS-numero Ps. 5015 joka hetki avoinna odottaa.

Siis en voi parempaa sulle lakata toivottamasta
        kuin Siunausta Suuremmasta Kädestä taivaasta. :-)

• suurempi kuin <3 kirjoitti:

Hei vain suuremman kuin 3 kissalle ja emännälle, jos emme enää missään keskustele! Bless!

• uskotte eli ette
        hyvääuutistapukkaa kirjoitti:

No mutta Jokkeri, lempivänkääjäni, tuo kille,
        muuttolintuna lehahtaa maille vierahille.

Alkoiko kihti kiusata maassa nietosten
        vai 'fobiatko' painostaa harteita lysyten?

Vaan nettihän toimii ja et kait poissa osaa olla
        kun ikävä iskee mailla vierailla.

Muista kuitenkin: Jumalaa et voi paeta mihinkään.
        Hän odottaa syli avoimena tuhlaajapoikiaan.

Uudestisynnyttää Hän tahtoo pakoonjuoksijat
        ja johdattaa aitoon elämään hengellisesti nälkiintyjät.

Silloin väistyy pimeys sielunvihollisen vasta
        jonka sumutus näkyy tältäkin palstapahaiselta.

Muista siis kun mi ikävyys mi hämäryys mielen valtaa
        SOS-numero Ps. 5015 joka hetki avoinna odottaa.

Siis en voi parempaa sulle lakata toivottamasta
        kuin Siunausta Suuremmasta Kädestä taivaasta. :-)

teillä uskovilla ritareilla
        kaiken tietävillä idiooteilla
        on vastaus tilanteeseen jokaiseen
        toivomme että painutte perseeseen

• hyvääuutistapukkaa
        uskotte eli ette kirjoitti:

teillä uskovilla ritareilla
        kaiken tietävillä idiooteilla
        on vastaus tilanteeseen jokaiseen
        toivomme että painutte perseeseen

Oi voi onnetonta
        kalikan kalahtelua loputonta.

Sumutusko/-a sinuakinko vaivaa
        kun hyvä sanoma noin pahoin käytöstavat heivaa.

Me köyhät kerromme toisille köyhille ain'
        mistä leipää saa ravitakseen sieluaan vain.

Et kait kateellinen ole kuitenkaan
        jos toiseen leiriin ihmisiä siirtyä saa?

Missä se vapauden huuma suuri
        joka sumusireeneistänne kaikuu alati juuri?

• Tosiaan, ateisteille näyttää olevan kovin pala.

• siksipä siksi

"Miksi tämä palsta lopetetaan?"

Varmaan siksi, että on aika järjetöntä kirkon ylläpitää palstaa vastustajillee.

Menkää tästä lähtien vaikka toreille huutelemaan kirkonvastaisia mielipiteitänne!

• siksipä siksi

>>>on aika järjetöntä kirkon ylläpitää palstaa vastustajillee.

• teatterihommaa ?
        ikiateisti kirjoitti:

siksipä siksi

>>>on aika järjetöntä kirkon ylläpitää palstaa vastustajillee.

Ateisti.
        Oletko sma kuin esim. ev.lut, vapaaehtoinen diakooni ja ne kymenet muut vastavat liberaalinikit ;)
        Sopisi kuvioon.

• teatterihommaa ? kirjoitti:

Ateisti.
        Oletko sma kuin esim. ev.lut, vapaaehtoinen diakooni ja ne kymenet muut vastavat liberaalinikit ;)
        Sopisi kuvioon.

Lue nyt edes muutama minun juttuni, ennekuin sotket minut liberaaleihin uskoviin.

Minulle on loppujen lopuksi aivan yhdentekevää, mitä sinä luulet tai edes kuvittelet luulevasi, mutta tuo oli vinkiksi muille.

• no ei sit
        ikiateisti kirjoitti:

Lue nyt edes muutama minun juttuni, ennekuin sotket minut liberaaleihin uskoviin.

Minulle on loppujen lopuksi aivan yhdentekevää, mitä sinä luulet tai edes kuvittelet luulevasi, mutta tuo oli vinkiksi muille.

Emmä jaksa. Tää on niin sekava palsta, etten jaksa kaivaa.

• no ei sit kirjoitti:

Emmä jaksa. Tää on niin sekava palsta, etten jaksa kaivaa.

Helppoa. Koska en ole laisesi kertanikki, niin pistä vain hakusanaksi nikkini niin alkaa löytyä.

Sieltä löytyy.

Kertanikit on pelkureita varten.

• foksmalder

Ja syystä. Seurakuntalainen olisi voinut käyttää edes vähän lähdekritiikkiä. Lehtihän syöksee enemmän paskaa, kuin Iltalehti.

• foksmalder

Ekaan kommenttiin oli hienosti tiivistetty ongelmat:

1) Homoavioliitot sallittiin Kanadassa vuonna 2006, joten ainuttakaan lasta ei ole vielä valmistunut lukiosta joka on kasvanut koko elämänsä perheessä jossa samaasukupuolta olevat vanhemmat ovat avioliitossa. Kun tutkimuksesta otetaan ei-avioliitossa olevat heteroparit, eroa näihin ei ole, se on itse asiassa parempi

2) Tutkimuksen otantana oli _kotona_ asuvat 17-22 -vuotiaat. Tuloksista on siis poissa homoperheet joissa lapset eivät asu samasssa taloudessa (esim jos homoperheen lapsi on valmistunut ja lähtenyt opiskelemaan ja ei asu kotona, tämä ei tässä tutkimuksessa näy.

3) Tutkimus sisältää myös lapset jotka ovat koulussa, eli eivät ole valmistuneet. Kun katsotaan perheitten lasten keski-ikää, homo- ja lesboperheitten keski-ikä on siinä nuorenpi (eli lapset todennäköisemmin vielä koulussa), kuin hetereoperheillä.

• Uskovien mukulat pärjäävät kaikkein huonoiten, koska eivät pysty omaksumaan kuin uskonnon peruskoulussa. Olen aina ihmetellyt, kuinka uskovaisen muksu voi läpäistä peruskoulun kun vastustaa kaikkia tiedeaineita ja peruskoulussa niitä opetetaan enemmän kuin uskontoa. USKONTO POIS PERUSKOULUISTA!!!!

• Tutkimuksesta on tehty "otsikko" vain siksi että se perustuu vain uskonnollisten ihmisten tuomaan propagandaan ja ennakkoluuloihin eikä sillä ole minkäänlaista todellisuuspohjaa tai tervejärkisyyttä yhtään sen enempää kuin Päivi Räsäsen puheet homojen eheytyksestä!!
        Eutanasia eli "armokuolema" Suomeen lailliseksi jollette homoavioitumista siedä!!!

• Mirka ...,.

Kirkko ei halua että heidän palstoille kirjoitetaan faktaa kristinuskonnosta. Kirkko haluaa salata totuuden. Se olisi kirkon loppu jos kaikki uskikset tajuaisi että heitä onkin huijattu.

Vinkki uskiksille: Vaatikaa kirkoa todistamaan väitteensä ja opetuksensa. Tämä ei ole paljoa pyydetty, mutta kannattavaa.

• Balttis väittää näin

He haituvat paikalta kuten aina lakolaiset valheineen tekevät.

• Mitä se tarkoittaa

Mitä tarkoittaa "ikiateisti"? Eihän sellaista voi kenenkään mielestä olla olemassakaan.

• Aiajaiajaiajai

Mitä jos yhtäkiiä Jumala todistettaisiin olemassaolevaksi. Esimerkiksi hän tulisi maan päälle ja todistaisi itsensä.

Ikiateisti olisi vieläkin ateisti :D :D

Kuka se sitten olisi vajakki

HEHEHEH

• Joojojoojoo
        Aiajaiajaiajai kirjoitti:

Mitä jos yhtäkiiä Jumala todistettaisiin olemassaolevaksi. Esimerkiksi hän tulisi maan päälle ja todistaisi itsensä.

Ikiateisti olisi vieläkin ateisti :D :D

Kuka se sitten olisi vajakki

HEHEHEH

On se aika "tieteellinen" väite sanoa että ei voi korjata tietoaan tarvittaessa vaan julistaa että on ikuisesti jotakin.

• Mirka.,.,.,,.
        Joojojoojoo kirjoitti:

On se aika "tieteellinen" väite sanoa että ei voi korjata tietoaan tarvittaessa vaan julistaa että on ikuisesti jotakin.

Ikiateisti ei poikkea yhtään uskovasta.

• >>>Mitä tarkoittaa "ikiateisti"?

• Kirkolla ei taida olla varaa ylläpitää tätä keskustelupalstaa tai kirkko ei kestä kritiikkiä vaan haluaisivat keskustella vain yksipuolisesti niin ettei yhtäkään ateistia olisi keskusteluissa mukana. On se kummallista ettei kristinuskoa saisi kritisoida tai väittää jotakin muuta että ihminen pilaa elämänsä että uskoo johonkin Jumalaan!? Se on totuus ettekä te eikä muut hihhulit sitä kestä!!

• Olen palstalla ollut vaan siksi koska haluan puolustaa tässä Suomen yhteiskunnassa heikompia ja seuraamassa keskusteluja, koska ne voivat jopa koitua Suomelle yhteiskunnalliseksi uhaksi, mitä hihhulit sattuvat olemaan vähemmistönä mieltä. Ilman meitä ateisteja tämä Suomi ei saattaisi olla näinkään demokraattinen vaan pikemminkin teokraattinen ja tyrannivaltio. Ketään hihhulipolitikkoa ei tulisi päästää sotkemaan asioita Arkadianmäelle. Päivi Räsänen on tässä oiva esimerkki, joka ei aja kuin hihhuleiden etuja asettumatta ollenkaan enemmistön saappaisiin. Hänestä homoseksuaalisuus on uhka Suomelle, mutta ei itse voi ymmärtää kuinka suuri uhka hän on ollut puheidensa puolesta Suomelle!! Tässä on huomattu vuosien varrella kuinka suuria uhkatekijöitä monet hihhulit voivat olla, koska jatkuvasti koittavat romuttaa demokratian omien etujensa puolesta joka on täysin käsittämätöntä että vähemmistö saa ylivaltaa ja kaikki Suomen 200 kansanedustajaa ajaa samaa teemaa. Ei ole ihme kunnei Suomen kansalaisia kiinnosta äänestäminen kun sinne kansanedustaja ehdokkaat ovat enemmistönä joitakin kaistapäisiä hihhuleita. Muodostavat käsityksensä vain omille mielipiteilleen eikä koskaan kuuntele Suomen kansaa!!

• .......

Kyyllä tämän palstan voi aivan hyvin lopettaa, eihän täällä muuta kuin pilkataan Jumalaa. Ateistit ja Jumalan kieltäjät äänessä vain.Luulin kirkko kuulolla palstaa aivan toisenlaiseksi.

• Kirjoittelija2

"Miksi tämä palsta lopetetaan?" - "Lyhyesti: Kirkko haluaa tukkia epämiellyttävät äänet, maksoi mitä maksoi!"

Kirkko on maksanut tämän paltan käytöstä Suomi24:lle. Kirkkoon kuuluvat ovat siten kirkollisveroissaan ottaneet osaaa tämän palstan maksamiseen Suomi24:lle. Kirkkoon kuulumattomat eivät ole kuluihinn ottaneet lainkaan osaa, vaan ovat palstalla lähinnä kovaäänisä vapaamatkustajia. Nythän olisi kirkkoon kuulumattomilla oiva tilaisuus maksaa puolestaan palstan käytöstä Suomi24:lle, niin että keskustelu voisi jatkua. Siitä vain.

• Mä oon aikoinani maksanut kirkollisveroa ihan turhasta. Kirkko on vieläkin mulle velkaa. Henkistä väkivaltaa kohdannut heidän taholtansa, kun he ovat traumatisoinut ihmisiä ja minua puheillansa Hlvetistä. Sairasta toimintaa heidän puolesta, joten jos joku tässä on velkaa, niin noi kirkon elätettävät työntekijät.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5493
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      433
      4769
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3909
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      189
      3467
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2586
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2335
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2298
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      154
      2101
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      128
      2059
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1529
    Aihe