Poikaystävä yllätti..♥

Ihana yllätys♥

Olin tuolloin 17.v ja asuin lapissa. Oli joulukuu ja ihan hirvittävän kylmä. Poikaystäväni asui noin 2 kilometrin päässä minusta joten näimme toisiamme usein. Vaikka lapissa oli talvella hiean vaikea liikkua oli isälläni aura jolla hän aina aurasi naapuruston pihat. Eräänä päivänä satoi kokoajan lunta joten isä oli ollut kokopäivän auraamassa pihoja. Äiti oli kerrankin päässyt lähtemään asioille kylälle joten olin yksin kotona. Äiti oli sanonut että hän ja isä tulisivat myöhään illalla kotiin mutta sanoin heille että pärjään kyllä ja jos tule kylmä haen puita liiteristä ja sytytäntakaan valkean. Kello oli jo kuusi kun minulle tuli kylmä. Ulkona oli todella pimeä mutta laitoin pihavalot päälle niin ei ollut enää niin pimeä. Soitin poikaystävälleni että tulisi seurakseni ettei minun tarvitsisi olla yksin. Varsinkin kun välillä sähköt meni kun langoilla oli niin paljon lunta. Hän lupasi tulla kymmenen minuutin sisällä joten kävelin huoleti hakemaan puita. Puuliiteri ei näkynyt vielä mutta tiesin että tämän nurkan takana se odottaisi. Kävelin puuliiteriin ja lakaisin hieman portaita. Puuliiteriin oli jäänyt lampaantalja muutama viikkositten kun olimme kuherelleet poikaystäväni kanssa siellä. Keräsin puita suureen puukoppaani kunnes tunsin jonkun käden olkapäälläni. Olin ensimmäisen lyömässä takanani olevaa ihmisä puupalikalla kunnes tuttu ääni sanoi "Minähän se vain olen!". Se oli poikaystäväni. Emme olleet nähneet sitten kolmen viikon. Suutelin poikaystävääni ja halasin häntä. Olin ikävöinyt häntä. Poikaystäväni otti minut syliini ja kuiskasi korvaani " Onko lampaantalja paikalla? " ensin hämmennyin mutta sitten ymmärsin mitä hän tarkoitti. Nyökkäsin vastaukseksi ja vetäisin hänet puuliiteriin. Poikaystäväni sulki ovn ja laittoi sen lukkoon. Menin makaamaan lampaantaljalle ja raotin haarovälini niin että hän voisi tulla päälleni. Ensin kuhertelimme vaatteet päällä kunnes vetäisimme lampaantaljan päälemme ja riisuimme vaatteemme sen alla. Olimme ilkosillamme siinä vain kahdestaan. Suutelin häntä sekä vedin hänet päälleni. Otin hänen kalustaan kiinni ja työnsin sen sisääni. Näytin hänen nauttivan siitä kuten minäkin. Aloimme panna pelkkä lampaantalja päällämme n. 30 asteen pakkasessa. Hetken sessiomme jälkeen kaadoin poikaysäväni makuulleen ja menin istumaan hänen kovettuneenkalunsa päälle. Meille alkoi tulla kylmä joten laitoimme takit päällemme. Poikaystäväni raotti vetoketjuani niin että sai kosketella rintojani. Aloin voihkia ihanasta tunteesta. Tunsin eläväni. Nousin ylös poikaystääni päältä ja menin kylelleni makaamaan lampaantaljalle. Nostin toista jalkaani niin että poikaystäväni sai työnnettyä kovettuneen kalunsa sisääni. Katsoin taakseni ja otin häntä päästä kinni. Aloin voihkimaan jäleen. Poikaystäväni pyöräytti minut selälleni ja siinä me jälleen olimme. Aloin lähestyä orgasmia ja näin kumppanini laukeavan pian. Kesti vain vajaat 10 minuuttia kunnes molemmat laukesimme. Olimme onnellisia sen jälkeen. Syleilimme toisiamme vielä niin että molemmat istuimme sylikkäin. Poikaystäväni kalu oli yhä sisälläni ja annoin hänen vuotaa loppuunasti. Kun tunsin että lämmin sperma valui yhä vain sisälleni aloin hieman nytkähdellä. Lopulta me molemmat nuolimme toisemme puhtaiksi ja menimme sisälle lämpimään. Teimme tuon saman aina muutaman viikon välein. Olen nyt 20.v ja kihloissa mieheni kanssa. Olemme onnellisia ja olemme vielä vuosienkin jälkeen tehnyt saman puuliiterissämme.

0

2628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        304
        3381
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1629
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1480
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        52
        1361
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        27
        1250
      6. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1230
      7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1180
      8. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        45
        1161
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1127
      10. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        158
        1053
      Aihe