Unessa olin soramontussa, eräänlaisessa luolassa. Luolan perällä oli kultainen noutaja joka otti minut. Olin siis yhdynnässä ison koiran kanssa mutta en ihan täysin vapaaehtoisesti. Koira pakotti murisemalla minut nelinkontin. kuitenkin nautin tästä, unessa. Mitä tämä uni tarkoittaa?????
koira unessa mitä tarkoittaa
2
605
Vastaukset
Me kaikki kaipaamme läheisyyttä. Saatamme unissamme nähdä jotain eriskummallista, joka olisi meistä noloa, taikka rikollistakin.
Kultainen noutaja on suloisin seurakoira mitä jalostamalla voi aikaan saada.
Sukupuolesi ei varsinaisesti käy tekstistäsi ilmi, mutta käyttämäsi rakenteet ja sanavalinnat viittaavat miespuoliseen kirjoittajaan.
Homoseksuaaliset fantasiat saatetaan nähdä vaikka missä muodossa. Tämä johtuu kulttuurin tuomasta torjunnasta itse asialle. Saatat tosin olla ehta eläimiin sekaantujakin. Koitko yhtymisen epämiellyttäväksi? Oliko koiran murina uhkaavaa vaiko leikillistä?
Tuntuiko se hyvältä? Siis uni ylipäätään. Kerroit jo yhdynnän olleen sellaisen.
Tulkintani:
Halusit nukkumisesi aikana hetken aikaa homoseksiä hellän miehen kanssa.
Eroottiset unet tavallisia miehillä, jopa homoeroottiset.Koira edustaa unissa myös hyvää ja luotettua ystävää. Onko sinulla mahdollisesti toive harrastaa seksiä hyvän ystäväsi kanssa tai ehkä lähentää suhdettanne muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628