Unessa olin soramontussa, eräänlaisessa luolassa. Luolan perällä oli kultainen noutaja joka otti minut. Olin siis yhdynnässä ison koiran kanssa mutta en ihan täysin vapaaehtoisesti. Koira pakotti murisemalla minut nelinkontin. kuitenkin nautin tästä, unessa. Mitä tämä uni tarkoittaa?????
koira unessa mitä tarkoittaa
2
797
Vastaukset
Me kaikki kaipaamme läheisyyttä. Saatamme unissamme nähdä jotain eriskummallista, joka olisi meistä noloa, taikka rikollistakin.
Kultainen noutaja on suloisin seurakoira mitä jalostamalla voi aikaan saada.
Sukupuolesi ei varsinaisesti käy tekstistäsi ilmi, mutta käyttämäsi rakenteet ja sanavalinnat viittaavat miespuoliseen kirjoittajaan.
Homoseksuaaliset fantasiat saatetaan nähdä vaikka missä muodossa. Tämä johtuu kulttuurin tuomasta torjunnasta itse asialle. Saatat tosin olla ehta eläimiin sekaantujakin. Koitko yhtymisen epämiellyttäväksi? Oliko koiran murina uhkaavaa vaiko leikillistä?
Tuntuiko se hyvältä? Siis uni ylipäätään. Kerroit jo yhdynnän olleen sellaisen.
Tulkintani:
Halusit nukkumisesi aikana hetken aikaa homoseksiä hellän miehen kanssa.
Eroottiset unet tavallisia miehillä, jopa homoeroottiset.Koira edustaa unissa myös hyvää ja luotettua ystävää. Onko sinulla mahdollisesti toive harrastaa seksiä hyvän ystäväsi kanssa tai ehkä lähentää suhdettanne muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090