Unessa olin soramontussa, eräänlaisessa luolassa. Luolan perällä oli kultainen noutaja joka otti minut. Olin siis yhdynnässä ison koiran kanssa mutta en ihan täysin vapaaehtoisesti. Koira pakotti murisemalla minut nelinkontin. kuitenkin nautin tästä, unessa. Mitä tämä uni tarkoittaa?????
koira unessa mitä tarkoittaa
2
848
Vastaukset
Me kaikki kaipaamme läheisyyttä. Saatamme unissamme nähdä jotain eriskummallista, joka olisi meistä noloa, taikka rikollistakin.
Kultainen noutaja on suloisin seurakoira mitä jalostamalla voi aikaan saada.
Sukupuolesi ei varsinaisesti käy tekstistäsi ilmi, mutta käyttämäsi rakenteet ja sanavalinnat viittaavat miespuoliseen kirjoittajaan.
Homoseksuaaliset fantasiat saatetaan nähdä vaikka missä muodossa. Tämä johtuu kulttuurin tuomasta torjunnasta itse asialle. Saatat tosin olla ehta eläimiin sekaantujakin. Koitko yhtymisen epämiellyttäväksi? Oliko koiran murina uhkaavaa vaiko leikillistä?
Tuntuiko se hyvältä? Siis uni ylipäätään. Kerroit jo yhdynnän olleen sellaisen.
Tulkintani:
Halusit nukkumisesi aikana hetken aikaa homoseksiä hellän miehen kanssa.
Eroottiset unet tavallisia miehillä, jopa homoeroottiset.Koira edustaa unissa myös hyvää ja luotettua ystävää. Onko sinulla mahdollisesti toive harrastaa seksiä hyvän ystäväsi kanssa tai ehkä lähentää suhdettanne muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751998Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561417Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2071252Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781102Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391049- 67957
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy218904Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.102894