tänään on sunnuntai ja vaimon kylpypäivä.Se on heti aamupalan jälkeen.Minä katson lasten perään sen ajan.Välillä pesen ja kuivaan vaimon selän.Minä kylven tiistaina.Vaimo katsoo silloin lasten perään.Milloin sinä kylvet ja kuka katsoo lasten perään? peseekö joku selkäsi ja entä munasi?
Vaimon kylpeminen
Risto
3
377
Vastaukset
- ehe ehe?
Rise petkele ;D
- ymmärsittekö?
Minä olen yh-isä ja kylpypäivä on silloin kun siltä tuntuu. Pesen itse lapset, oman selän ja oman munan. Katson siinä samalla omaa selkää ja munaa pestessä lasten perään. Siis en lasten takapuoleen eli perään vaan pidän heitä silmällä ;) En minä mikään perverssi ole. Ihan tavallinen suomalainen isä vaan.
- ei pervo isä
Ei kylvetä-amme on omassa liassa lillumista ja vanhanaikaista. Otan suihkun tarvittaessa ja joka päivä.Siisti on siisti. Silloin kun lapset oli pieniä.ne kylvetettiin vauva-ammeessa.Saunassa käydään ja löylytellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 876549
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524656- 764367
- 1314101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573607Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82808- 382404
- 2052208
- 462076