OULUN SEUDUN KUNINGAS JA KUNINGATAR KARAOKEKILPAILU 2013

Todella pettynyt! ;(

Hei, ajattelin vähän kirjottaa tänne, että onko muita kohtalo tovereita jotka on joutuneet tämän LL-VIIHTEEN järjestämän kilpailun kohteeksi rahastuksen ja kusettamisen myötä? Itsellä jäi kyllä niin p askan maku suuhun koko kisasta että huh huh.... miten kehtaavat ihmisiä rahastaa tuolla tavalla?? ... jotenkin jutut nuilla vetäjillä menee ristiin.... toinen sanoo toista ja toinen toista, ottaapa siitä selvää... ja mitä he levettiä... ensin semifinaaliin osallistuja on melkein 50 ja yhtäkkiä onkin alle 30... ja mikä eniten ihmetyttää on se että .... kaikki pääsee finaaliin... vaikka joukossa on semmosia jotka laulaa nuotin vierestä tai jotain sinne päin... ei minusta ole reilua muita HYVIÄ kilpailijoita kohtaan, että ihan semmoset jotka ei todellakaan finaaliin kuulu niin pääsee kummiskin jatkoon ja tuomarit ottaa vielä varalle jotain tyyppejä finaaliin.... SIIS MITÄ V*****??????
Missä menee rehellisyyden rajat.. ei ole vetäjillä kyllä puhtaat jauhot enää pussissa kun tuollaista saaketin rahastusta vain on!!!!!! ;((((((((((
Menee jo petoksen puolelle tuollainen rahastus ja harhaanjohtaminen finaalistien paikoista.

1

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläs muuta sano

      Tämä on erittäin totta. Finaalissa sellaisia "laulajia", joilla ei ole edes nuottikorvaa. Iloisesti nuotin vierestä vetelevät. Mutta tämä kisa ei ole ainoa, muutkin järjestäjät tätä tekevät. Saavat mahd. paljon osallistujia, että saavat rahaa. Kusetusta kaikki ehkä, mutta pakkohan ei ole osallistua.,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe