Amanda, sihteerini

Tällaista stooria olen luonnostellut. Tiedä vaikka tarinassa olisi totuuden siemen. ;)

Siunasin mielessäni sitä päivää kun Amandasta tuli töihin työpaikkani uudeksi sihteeriksi. Hän oli puoleensavetävä, solakka nuori neiti, joka ei turhia hätkähtänyt kaksimielisyyksistä tai pikkutuhmista jutuista. Ei sillä että minulla turhia ennakkoluuloja olisi ollutkaan, pidin ylipäänsä naisista, rakastin noita ihania olentoja. Vaimoni kotona pysyi hänkin tyytyväisenä kun kiimainen mies ei ollut koko ajan karttamassa seksiä vaan sai tyydyttää kovimmat himonsa turvallisesti sihteerin huomassa.

Ainakin miehet ja varmasti monet naisetkin tietävät sen tunteen kun töistä ei tahdo tulla mitään ja ajatukset valahtavat pikemminkin alavartaloon. Meillä miehillä tämä "siunattu" olotila piristää ja hankaloittaa työpäivää aika-ajoin varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla joissa saamme nauttia silmien eteen avautuvista suloisista näkymistä hyvinkin koko työpäivän ajan.

Amanda toi minulle usein papereita tai tarvitsi apua tietokoneensa kanssa. Hän ei ollut mikään luonnonlahjakkuus tekniikan kanssa, kuten eivät muutkaan työpaikkamme naiset ja sainkin autella heitä tietokoneiden ja muiden laitteiden kanssa tämän tästä. Kerran avustaessani Amandaa istuen tietokoneella tyttö osoitti sivusta näytölle ja tunsin hänen - varsin mehukkaan - rintansa koskettavan kättäni. Koko olemukseni sähköistyi saman tien ja tunsin kuumuuden hohkaavan rintakehääni. Miten ihminen voikaan edelleen olla näin primitiivisten reaktioiden vietävänä? En vielä tänä päivänäkään tiedä oliko kyseinen tapahtuma vahinko vai tarkoituksellinen, mutta olin menetetty tapaus, enkä ollut siitä ollenkaan pahoillani. Lähennyimme pikku hiljaa Amandan kanssa, teimme töitä, naureskelimme ja istuskelimme tauoilla yhdessä yksinkertaisesti siitä syystä että pidimme toistemme seurasta.

Kaikki johti lopulta siihen, että eräänä päivänä ollessani töissä viimeisten joukossa minun alkoi tehdä mieli. Amanda tuli toimittamaan jotakin asiaa ja ilmeisesti huomasi kuumottavan olotilani. Hetken empimisen jälkeen tyttö tuli lähelle ja kosketti kädellään hartiaani. Tunsin välittäjäaineiden suloisen sekamelskan leviävän kehooni myrskyn lailla ja nautin kevyestä kosketuksesta. Sitten käännyin ja kosketin varovasti naisen kylkeä. Amanda ei vetäytynyt pois vaan antoi käteni kohota, ehkä jopa aavistuksen painoi vartaloaan kättäni vasten. Se oli merkki jota odotin, enkä arkaillut. Nostin toisenkin käteni ja hivelin naisen vartaloa hänen seistessään edessäni. Kaappasin hänet syliini ja suutelin aikailematta suoraan naisen huulille nostaen toista kättä hiusten alle. Olin mielettömän kovana. Amanda havaitsi tämän oitis ja alkoi osoittaa lajityyppinsä naaraalle ominaista kiinnostusta haaraväliäni kohtaan. Tytön käsi tuntui uskomattoman hyvältä housujeni päällä. Olisin varmaan lauennut siihen paikkaan jos tämä naiseni olisi sen minulle suonut. Hänen tuoksunsa, muotonsa, kaikki oli täydellistä.

Suljin työhuoneeni oven pikavautia. Ja kun Amanda hivutti hameen alta pois pikkupöksynsä ei kulunut aikaakaan kun nostin hänet työpöydälleni ja aloin tunnustella hänen naisellisia paikkojaan. Sileä, karvaton pimppi kostui käsittelyssäni nopeasti kielen ja sormen yhteispelillä. Pimpin nuoleminen oli aina kuulunut lempiharrastuksiini ja tahdoin saada naiseni huokailemaan nautinnosta kielelläni. Kumin asettamisen jälkeen työnnyin sisään ja aloitin kokeilevasti panemisen. Päätin että nyt nautitaan molemmat ja hieroin Amandan klittaa samalla kun tunnustellen liu'uin hänen sisäänsä uudestaan ja uudestaan. Hetken päästä tyttö parahti ja nytkähteli käsittelyssäni. Jatkoin varovaista hieromista ja katselin hänen kasvojaan ja vartaloaan nautinnon jatkuessa. Lopulta otin kovemman tahdin ja panin niin että Amandakin alko huohottaa. Lopulta laukesin hänen sisäänsä. Irtautuessamme viimein Amanda siisti itsensä ja hameensa ja palasi posket hehkuen työhuoneelleen. Omat työnikin luistivat sen jälkeen huomattavasti jouhevammin.

Läheisyytemme Amandan kanssa ei suinkaan jäänyt yhteen kertaan. Pian otimme uusiksi. Amanda oli mielikseni jopa hieman laittautunut: bootsit, siisti minihame ja istuva kauluspaita. Sovelias asu sihteerille, huomautin ja sainkin palkaksi aurinkoisen hymyn ja pepunheilautuksen. En tiedä huomasivatko muut työntekijät meidän peliämme, mutta luulen niin. Itse olin avoin ja päätin olla välittämättä asiasta sen enempää, kuten yleensäkin olin elämässä tehnyt...

0

2856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        361
        4274
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1799
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1546
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        64
        1539
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1370
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1341
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        52
        1329
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        205
        1325
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1215
      10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1208
      Aihe