Onko kellään tuoreita kokemuksia matkajokerista kanarialle, lähinnä Gran Canarialle ja Teneriffalle?
Halpa hinta houkuttaa(195e!!) mutta vähän arveluttaa kun molemmilla saarilla on kohteita joihin emme haluaisi, mm. Bahia Feliz, Los Gigantes.
Mihin kohteisiin olette "joutuneet" matkajokerimatkalla? Minkälainen majoitus oli, oliko "keskellä ei mitään"?
Matkajokeri!
14
1686
Vastaukset
- ap.
UP
- Americas fani
Mene perille ja jos on huonossa paikassa, niin ei siihen tarvi mennä ilmoitus vaan oppaalle jos ei miellytä. Katso etukäteen vaikkapa trivgon kautta vapaa hotellitarjonta sieltä alueelta mihin eniten haluaisit mennä. Viikoksi saa ihan kelpo hotelleja alle 700€. Olisin kerran joutunut Teneriffalla johonkin pikkukylään, olin onneksi etukäteen katsonut Americasin hotellitarjonnan jossa oli tilaa (maksoin viikosta 365€) ja olin erittäin tyytyväinen paikkaan ja taso oli sama kuin pikkukylän hotellissa.
- ap.
Ymmärrsinkö nyt oikein että sait matkanjärjestäjän vaihtamaan hotellisi? Jos kyllä niin jouduitko maksamaan ylimääräistä?
Anteeksi jos ymmärsin väärin, juuri herännyt eikä kahvi ole vaikuttanut vielä X) - Silleen
ap. kirjoitti:
Ymmärrsinkö nyt oikein että sait matkanjärjestäjän vaihtamaan hotellisi? Jos kyllä niin jouduitko maksamaan ylimääräistä?
Anteeksi jos ymmärsin väärin, juuri herännyt eikä kahvi ole vaikuttanut vielä X)Ei, vaan jos et ole tyytyväinen majoitukseen, niin maksat itse esim. netistä katsomasi lähistöllä olevan vapaan hotellin ja käytät matkajokerista vain lennot.
- Halpaa oli.
Olipa sitten halpaa. ;)
- just..
Eihän tuossa ole mitään järkeä.. Tulee äkkii kalliimmaks tollanen "matkajokeri" :D
Aloittaja ilmeisesti halusi tietää onko joku OIKEASTI OLLUT MATKAJOKERIMATKALLA..
- Americas fani
Hetken jo mietin olinko kirjoittanut jotenkin epäselvästi. Onneksi täällä on niitä joille luetun ymmärtäminen ei tuota vaikeuksia. Esim nimimerkki "sillen" ymmärsi asian täydellisesti.
- 165€ rikkaampi
Ninimerkki "halpaa oli". Kyllä se halpaa oli kun kun sama matkatoimisto myi halvimmillaan olevia paketteja 820€ hintaan, niin vielä voitin 165€ sekä myös siinä voitin , että pääsin haluamaani paikkaan. Olen ottanut 5 kertaa matkajokerin ja voin sanoa, että jos 4 kertaa onnistuu hyvin niin eipä haittaa vaikka jouduinkin viimeeksi vaihtamaan hotellia, silti se tuli reilusti halvemmaksi.
- Ota tai Jätä
Niinhän se yleensä on, että suomalaiset matkatoimistot tarjoavat hotelleista ns. karvalakkihuoneistoja ja netistä löydät saman hotellin huoneistoja merinäköalalla ja huomattavasti edullisempaan hintaan.
Yksinmatkaajalle pakettimatkat äkkilähtöinä tuntuvat olevan edullisin vaihtoehto. Gran Canarialle on ollut halpoja lentoja tarjolla. Olen yrittänyt etsiä myös halpoja hotelleja siinä onnistumatta. Kovin kummoista majoitusta ei saa viikoksi alle 300 euron. Hostelleja saa toki halvemmallakin.
Olen harkinnut kokeilevani Finnmatkojen äkkilähtöä vaikka siinä joutuu jakamaan huoneen jonkun vieraan miehen kanssa.- Onnistuuko
Jos yksinmatkaaja saa matkajokerin hintaan 195€, niin onko mahdollista maksaa hinta tuplana ja saa huoneiston kokonaan itselleen?
Ja aikas edullinen hinta edelleen.
- Onnetar
Kaksi kertaa ollaan oltu jokerimatkalla ja kaikki on mennyt loistavasti.
Bulgariassa oltiin Tjäreborgin parhaassa hotellissa aamupaloineen (vaikka esitteessä on ettei aamupala kuulu ) ja Teneriffalla omassa "bungalovissa", jossa huoneesta pääsy suoraan altaaseen.
Jokerimatkan paikan tietää vasta oppaalta kohdemaan lentokentällä, samoin kuin hotellin.
Kaikki tietenkin riippuu tuurista, mutta meillä on ainakin mennyt hyvin ja nyt katselemme joulunajanksi jokerimatkaa Teneriffalle :) - positiivinen yllätys
Yksi kokemus matkajokerista on Egyptistä parin vuoden takaa. Saatiin kaverin kanssa ihan uudesta 5 tähden hotellista huone! Oli kyllä makeet oltavat ja aamupala kuului hintaan ja se oli loistava. Voisi kuvitella et matkajokereihin päätyy hotellivalikoimien ääripäät, eli ne kalliit joihin ei ihmisillä ole varaa, tai sit halvimmat ja "huonoimmat". Mut pääsääntöisestihän matkatoimistojen hotellit on hyvillä paikoilla. Kannattaa kokeilla...
- yllätys
Kannattaa ottaa omat lakanat mukaan ainakin Finnmatkojen jokerimatkalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839