miten saisin äitini ostaan mulle ghostin oon 11v
cod ghosts
5
175
Vastaukset
- lellero
se K16 tarkoittaa ikä SUOSITUSTA sano vain että se on hyvä peli ja se on vain ikä suositus.
- Girl Gamer
Sano äitilles et mädäntyy sit ilman sua kotisohvalle kun sä muutat pois kotoota etkä tuu käymään... No älä kyl noin sano JK! Sano et jos sä saat todistukeen kympin niin saatko sen joulu lahjaks? Tai jos et saa yhtään seiskaa? Yritä. Se on sen arvonen peli ;)
- työtä tehtävä
Paha varmaan 11-vuotiaan on lähteä vanhempia pois muuton jälkeisellä tapahtumilla uhkailemaan, kun siihen on vielä sen 7 vuotta ellei kauemminki.. Tee kotitöitä ja auta vanhempia ja isovanhempiaki (jos mahdollista), säästät rahaa ja osotat kypsyyttä kysymällä luvan ostaa peli itse. Näin tein itse reilu kymmenen vuotta sitten pikku killinä, vaikka se pelin hankkiminen saatto viedä useamman kuukauden.
- Pa***n möivät
Ei todellakaa ole hyvä peli! Täynnä hakkereita!
- King Pig
Muuten hyvä neuvo Työtä tehtävä, mutta ongelma on siinä että, myyjät eiväs suostu myymään peliä ala-ikäiselle. Itse olen 16 vuotias poika, ja joudun aina todistamaan ikäni, jos ostan jotain mikä on ikärajaltaan 16. Joten peliä ketjun aloittaja ei valitettavasti voi ostaa itse. Rahat toki voi tienata itse, mutta jonkun täysi-ikäisen pitäisi ostaa peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3118597Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2004697Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323351Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952644Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192218Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501378- 1701364