Tiedän, että täällä saattaa olla jo paljon kirjoituksia kyseisistä, mutta kun olen laiska ja en jaksa`"plarata" niitä niin kysyn omalla viestillä:
Olemme lähdössä Singaporeen/ Langkawille helmikuussa ensimmäistä kertaa eli emme ole ennen käyneet joten onko vinkkejä majoituksen suhteen > olemme 2 aikuista ja 1 teini. Tarkoitus on olla Singaporessa 4 päivää ja Langawilla 10 päivää.
Majoitus ehdotuksia??? Emme etsi luksusta vaan ihan normaali majoitusta eli ns. noin *** majoitusta.
Varsinkin tuo Langawin majoitus olisi hakusassa kun ei oikein tiedä missä siellä on hyvä majoittua? Kummalla puolella saarta?
Kannattaako/uskaltaako autoa esim vuokrata? Nähtävyydet?
Kaikki neuvot ovat tarpeen :) > kiitos etukäteen sillä joka vaivautuu vastaamaan!
Singapore / Langkawi
3
372
Vastaukset
- flashpacker
Langkawilla Pantai Cenagilla esim. Adina Motel http://www.adinagroup.com/
Siisti. Ystävällinen palvelu. Ei uima-allasta. Lähellä rantaa.
Kerro lisää haluamastanne hintatasosta, niin yritän antaa neuvoja.- Petteri-09
Moi flashpacker> hinta saisi liikkua maksimissaan Langkawilla 100e/vrk...... Missä siellä kannattaa majoittua? Siis saaren missä osassa? Haluamme shoppailla, ottaa aurinkoa ja kierrellä " nähtävyyksiä.....
- flashpacker
Petteri-09 kirjoitti:
Moi flashpacker> hinta saisi liikkua maksimissaan Langkawilla 100e/vrk...... Missä siellä kannattaa majoittua? Siis saaren missä osassa? Haluamme shoppailla, ottaa aurinkoa ja kierrellä " nähtävyyksiä.....
Tuolta löytyy tietoa Malesiasta ja Langkawista: http://malesianyt.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1094275Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572458Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768