Hei, mulle kävi niin että liukastuin ja koirani pääsi irti, sattu siinä kohdalla oleen justiinsa myös toinen koira, ja mun koira pääsi nappaseen sitä! :( tähän vieraaseen koiraan tuli kaksi pientä reikää... Koira vietiin eläinlääkäriin että haavat puhdistetaan ja koira saa antibiotit... Onneksi selvittiin näin pienillä vahingoilla, mutta aloin miettimään tuota korvaushommaa, siis että onko tietoa korvaako joku vakuutus tällaiset tilanteet...? Onko jollekin muullekin käynyt näin ikävästi... :( Vakuutus on tapiolasta!
koirani ei normaalisti ole mitenkään agressiivinen, mutta mukana oli nyt myös minun toinen koira joka on vielä ihan pentu, niin vanhempi ilmeisesti meni jotenkin sekaisin siitä, en tiedä... Ei ole ennen sattunut vastaavaa...
harmittaa...
1
141
Vastaukset
- norroy
varmaan riippuu vakuutuksesta. Onko kyseessä kotivakuutuksen yhteydessä oleva vakuutus vai koiran oma? Kolmannen osapuolen vahingot saattavat tulla korvatuiksi. Jos kyseessä on melko pieni summa, maksaisin sen itse sotkematta vakuutusyhtiötä siihen lainkaan. Toisen koiran omistaja esittää kuitin, mistä näkyy paljonko keikka maksoi, ja maksaisin rahat hänelle. Näin minä tein kerran, kun oma koirani pääsi puremaan toista koiraa. Ei käynyt siinäkään pahasti, mutta sen verran, että putsaus ja antibiootit sillekin tuli.
Ota iisisti jatkossa, äläkä pelkää etukäteen muiden koirien ohituksia. Osta jäänappulakengät, ice bugit tms niin pysyt paremmin pystyssä. Pentusi hyötyy siitä, että pysyt rauhallisena ja elämä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399