wanhaan pc:hen windows8?

Myyjiltä on turha kysyä.
"Saako tähän kasin?" = "Ethän halua myydä mulle uuta konetta?"

Onko tietoa kokeiluista? Ja/tai teknistä tietoa/perusteluja mahdottomuuksille?

12

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vautsi! KIITOS !

      Siis toisaalta on näyttöä että kasi ainakin on kevyempi kuin seiska.
      Mutta myyjien järkähtämätön asenne on että AINA tarvitaan uutta rautaa :(

      • Win-7 Pro

        Win-8 on todellisuudessa "seiska", siis jos seiska pelaa siinä koneessasi, niin kyllä pelaa myös kasi, mutta testaa kone, kuten "vapunen" ehdotti !


    • Tämänhetkiset "kandidaatit" ovat/olisivat XP-koneita.
      Tämä nyt näpyttelemäni 179€ maksanut läpäisi testin loistavasti
      Jarruna lähinnä tappelut Steinbergin eLicencerin kanssa :(
      Muissa on muistia alle 1GB

      (Muistia saa kaupasta mutta... Mutta kannattaako 100€ koneeseen ostaa... )

      • älä asenna..........

        ##(Muistia saa kaupasta mutta... Mutta kannattaako 100€ koneeseen ostaa... ) ##

        Ei kannata ......................


    • Kannattaa mikäli muistia saa halvalla.

      • Ei kannata asentaa

        6 Vuotta ja vanhempi kone joutaa kaatopaikalle, tai sitten se puppu-linux joka pyörii museo koneissakin, mutta kasi tarvii uudemman "laatikon"!

        Vanhoilla rähjillä konstailu on linux hihhulien harrastus, eikä Windowsin käyttäjien tyyliä !


      • micro$office

        > Kannattaa mikäli muistia saa halvalla.

        Eräs kannattavuustekijä on asennetut ohjelmat. m$-office on niin saastuttanut asiakirjakentän että ilman on vaikea olla


      • aiheesta poiketen !
        micro$office kirjoitti:

        > Kannattaa mikäli muistia saa halvalla.

        Eräs kannattavuustekijä on asennetut ohjelmat. m$-office on niin saastuttanut asiakirjakentän että ilman on vaikea olla

        Tarkennappa tuota vastaustasi, sillä se meni "yli hatun" aloittajan aiheesta !


    • way_off_topic!

      "... meni "yli hatun" aloittajan aiheesta ! "

      Totta.
      Loppupuoli ketjusta on ollutkin vanhan pc:n romuttamistarvepohdintaa

      • Win-7 Pro

        Tulee aika ennemmin tai myöhemmin uusia koneet, sillä XP-koneilla ei "pyöri" nykyiset käyttöjärjestelmät tuottavasti, mutta monelle se XP,stä luopuminen on vaikeaa !?

        Vaan jokainen "taaplaa tyylillään", joten........................?


    • On olemassa esim kevyitä Linux jakeluita kuten Lubuntu. Se on jopa kevyempi kuin Xp.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe