ihmiset ei näköjää osaa liikennesääntöjä tuossa risteyksessä. vasemmalta eräätkin kerrat meinannu tulla auto kylkee ja sit näytellää keskaria. vitun urbåt kun ei ilmeisesti ole tajunnu että vasemmalta tuleva on väistämis velvollinen!
Vastaukset 4
- vw kurvailija
kerran tullu paukutettua peltiä tossa risteyksessä,en tosin ollu syyssä,juolahti se heti ensimmäisenä mieleen että kenen vakuutus korvaa..
- mies77
joo toi on kyllä sellanen risteys et olis hyvä jos siihen kolmion saisi. kerta ihmiset ei tiedä liikennesääntöjä et kuka väistää ja ketä, vasemmalta tulevat meinaa ajella päälle ja sit on keskarit pystys et vika olis muka sen toisen vaikka ite ajaa väärin.
- haava
Olen itsekkin huomannut saman kun siitä lähes päivittäin ajelen,tiedä sitten mikä virasto noihin liikennemerkkeihin voi vaikuttaa,kun ollaan nykyään niin isossa kaupungissa.
- mies77
itsekkin ajelen päivittäin. jos näen et vasemmalta tulevalla ei ole aikomustakaan väistää niin työnnän kylmän viileesti etee koska minulla on etuajo-oikeus kun tulen oikealta. sitä on kiva katella kun torvet soi ja keskari pystys väärässä olevalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649