ihmiset ei näköjää osaa liikennesääntöjä tuossa risteyksessä. vasemmalta eräätkin kerrat meinannu tulla auto kylkee ja sit näytellää keskaria. vitun urbåt kun ei ilmeisesti ole tajunnu että vasemmalta tuleva on väistämis velvollinen!
kotkantien ja rekolantien risteys.
4
455
Vastaukset
- vw kurvailija
kerran tullu paukutettua peltiä tossa risteyksessä,en tosin ollu syyssä,juolahti se heti ensimmäisenä mieleen että kenen vakuutus korvaa..
- mies77
joo toi on kyllä sellanen risteys et olis hyvä jos siihen kolmion saisi. kerta ihmiset ei tiedä liikennesääntöjä et kuka väistää ja ketä, vasemmalta tulevat meinaa ajella päälle ja sit on keskarit pystys et vika olis muka sen toisen vaikka ite ajaa väärin.
- haava
Olen itsekkin huomannut saman kun siitä lähes päivittäin ajelen,tiedä sitten mikä virasto noihin liikennemerkkeihin voi vaikuttaa,kun ollaan nykyään niin isossa kaupungissa.
- mies77
itsekkin ajelen päivittäin. jos näen et vasemmalta tulevalla ei ole aikomustakaan väistää niin työnnän kylmän viileesti etee koska minulla on etuajo-oikeus kun tulen oikealta. sitä on kiva katella kun torvet soi ja keskari pystys väärässä olevalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889