Jumalauta! En yleensä ole mustasukkainen, mutta nyt tuntuu että pää hajoaa ihan just. En edes ole tavallaan mustasukkainen, en halua omistaa ketään, mutta olen niin hemmetin kateellinen. Ihan luuserifiilikset muutenkin ollut koko syksyn ja tämä vielä kaiken päälle. En saa häntä, en saa tavata, en saa yhteyttä... Ei ole ketään kenelle puhua edes. Hakkaan vaan päätäni seinään, mutta en keksi mitään vaihtoehtoa. En kadu että ryhdyin tähän, mutta kyllähän elämä vois olla vähän helpompaakin. Olen saanut paljon, mutta nyt olen jumissa joka tavalla. Eikä tilannetta helpota yhtään, että joku toinen puolestaan on mustasukkainen minusta. Oikein ketjureaktio, sellainen ihminen jota olen toivonut saavani pitää ystävänä vaikka muuta ei enää olekaan. Kai vitutukseen voi tosiaan kuolla.
hajoan tähän kateuteen
no way out
2
430
Vastaukset
- Nainen sättää
Olet rakkaista rakkain ja tärkeä ,kaikki selviää
- no way out
Kiitos tuntematon, mutta miehelle meni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1244902Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1954693Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku112348Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1211997- 4031741
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a371518Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann101338Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3781235- 841209
- 741065