Across the Universe - Kaikki rakkauteni (12). ti 26.11 klo 21:00
Hassu leffa, mukavat esitykset. Kannattaa katsoa
Liv tv- kanava esittää Across the Universe
7
137
Vastaukset
- JanJop
Monet biisit tehty paremmin kuin Beatles it teki, mm. Helter Skelter, jossa näyttelijä vetää esityksen kuin Janis Joplin parhaina päivinään.
- piitls
-tä, marraskuussako tulee?...
- xxxxxxxxxxxxxxx4
Marraskuussa meni, tammikuussa taas meni,
http://www.youtube.com/watch?v=qpWCSBCT5r4
Tuubissa näkee.
"Tehty paremmin", määrittele paremmin. Kieltämättä hyvin tehtyjä, mutta...
Ilmeisesti tekijöillä ei ole teknisiä - soitto, laulu, studiotekniikka, instrumentit - rajoitteita.
Vaan mihin se riittää? - piitls
En huomannut et aloitus olikin viime vuodelta, no haittaaks se....-niin, ei niitä piisejä paremmin voi tehdä, sehän on aivan selvä asia...
- Toppuuttelija
...mutta ne voi kyllä tehdä IHAN YHTÄ HUONOSTI!
- Sivistäjä
Kuunelkaa klassista, sivistytte!
- TOP-sivistäjä
Sana kirjoitetaan: kuunnelkaa, kahdella ännällä. Sivistyit taas, kun kävit Beatles-sivulla, ole hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876