Vw golf mk2 etupalkin repeäminen

d_aniel

Etuakselisto meni tohjoksi rotvalliin osuessa,
Mietin että paljonkohan pelkästä korjaustyöstä kehtaa maksaa, ton ikäiseen mutta todellä muuten täydellisessä kunnossa olevaan autoon.

50e maksaa purkamolla uusi akselisto/apurunko/etupalkki (mitä kaikkia nimiä sillä nyt olikaan) mutta mietin että mitä muuta pitää vaihtaa samalla kun joutuu purkamaan paljon.

4

792

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusavuttomuus, synti

osaiskos joku korjaamo arvata mitä tulisi maksamaan??

• vaihtohomma

Motonetissa taitaa maksaa uusi palkki 170€ ja itse maksoin muutama vuosi sitten 200€. Vaihdoin itse, joten en osaa arvioida vaihtotyön hintaa.

Tuin moottorin yläkautta moottoritilan päälle laittamaani lankkuun ja sen jälkeen purkuhommiin. Palkki on korissa kiinni muistaakseni neljällä pultilla. Tukivarret pitää toki irroittaa ja samalla vaihdoin niiden kumipuslat. Hammastanko taitaa olla myös kiinni apurungossa. Olikohan kiinni parilla U:n mallisella klemmarilla. No selviää, kun alkaa purkamaan. Moottorin tukikumin olisin vaihtanut myös, mutta en saanut vanhaa suosiolla irti, joten jäi vaihtamatta.

Pystyy siis tekemään itse, mutta oma hommansa. Kokenut asentaja vaihtanee parissa tunnissa. Vaihdoin muuten samalla siellä auton alla äheltäessä vaihdevivuston osatkin, kun tuntui hieman takeltelvan.

• ne vääntyy

Ei riitä etupalkin vaihto, myös auton "runko" on vääntynyt, eli ne etupalkin kiinnityskohdat eivät ole oikeissa kohdissaan. Auto täytyy laittaa korinoikaisu pukkiin, ja vetää kaikki kohdalleen.

• apujjh

Tunkki ja paljon lankkua vähä lekaa niillä näytti suoristuvan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1013
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      916
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      562
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      58
      546
    Aihe