Olen 16 vuotias ja muuttamassa ylihuomenna pois kotoa 1937 vuonna rakennettuun paritaloon vuokralle. talon omistavat isovanhempani (=ovat myös vuokranantajiani) ja kaikki isosiskoni (4kpl) ovat asuneet sielä jossain vaiheessa elämäänsä. asunnossani on 2 ullakkoa molemmin puolin taloa ja lattia narisee (kuten kaikissa vähänkin vanhemmissa taloissa?). Olen kuitenkin kuullut kuinka siskoni ovat keskenään puhuneet (eivät ole siis minua sillä yrittäneet pelotella) siitä kuinka tuossa kyseisessä kämpässä on kuulunu askelien ääniä ja kolinaa. myös asuntoni alapuolella asuva isoäitini on sanonut kuulleensa aika-ajoin ryminää tuosta asunnosta. En tiedä kuuluuko nuo äänet asiaan kun talo on kuitenkin vanha. Ja kyseessä siis puutalo. Muuten muutto ei jännitä mutta olen sen verran herkkä kaikelle yliluonnolliselle että en tiedä uskallanko nukkua öitäni rauhassa :p Kun toisaalta miettii niin sehän on vain talo. Mutta silti karmii. Oisko mitään helpostusta miulle reppanalle?
Kummitus probleema.
minäpienityttövain
3
366
Vastaukset
- ei hätää...
No oma kotimörköhän siellä vain tallustelee. Jos pyrkii sänkyyn niin potkaise vain pois niin eiköhän se mörö kaappiin luikertele..
- minäpienityttövain
Tosi hauskaa.
- saharahaaa
:D hyvä tarina kyllä. voisit rueta kirjailijaksi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172444Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671619Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091539Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71507Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.451376Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell891347Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681336Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001204Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311107En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076