Miten pojat haluu et tytöt pukeutuu?

boring

Eli joo oon aina vähän ihmetelly et miten pitää pukeutuu jos haluu näyttää hyvält pojan silmis :)

16

539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TulevaisuutesRakasLahest

Oon ite luokan hiljasin ja silmälasipäinen tyyppi.
      No, mun mielestä laita mini shortsit ja Valkonen paita sitte paidan päälle semmonen farkku takki, pinkit farkutkin käy :) jos et ole ns. hottis niin nää ei toimi

• James Hoffman

Omasta mielestäni semmonen "vhä villimpi" lookki on wundebar
      eli just niinku rokki tytöstä punkkariin

• kummastelija3

Mitä helvettiä?

• Kysymyksesi lähtee virheellisestä olettamuksesta, että pojat haluavat tyttöjen käyttävän vaatteita...
      Itse en valitse tyttöä pukeutumisen perusteella, mutta pidän eniten joko mahdollisimman erikoisesta, tai mahdollisimman paljastavasta. Jälkimmäisen varmaan kaikki ymmärtävät. Erikoisesti pukeutuvat tytöt taas näyttävät, että uskaltavat erottua joukosta. He myös tuovat vaihtelua, kun kaikki muut käyttävät "normivaatteita".

• Repesin.

Mutta eiköhän tuoki riipu siitä, kuka tyttö on kyseessä? :D

• seisoooooooooooooooo

pillit ja joku converse paita.

• 16v boy

Ihan ekana täytyy huomioida tuota otsikkoa, mielestäni on aika surullista jos oikeasti ajattelet noin "miten pojat haluaa?". Mä ainaki tykkään itsevarmoista ja rohkeista tytöistä, jotka uskaltaa olla sellasia ku ite haluu:)
      Pillifarkut on kivoja ja kaikki värikkäät paidat, mut yksväriset paidat on tosi tylsiä. Mielestäni on tyylikästä jos paidassa olis vaikka jotain tekstiä:) Meikkaaminen olis hyvä olla hillittyä, semmoset paakkeli bimbot on hirveitä!

• boring

Mä vaan ajattelin et ois kiva tietää miten pojat ajattelee esim. Et nyt tol tytöl on kivat vaatteet yms. En ehkä ajatellut otsikkoa niin tarkasto ;)

• boring
        boring kirjoitti:

Mä vaan ajattelin et ois kiva tietää miten pojat ajattelee esim. Et nyt tol tytöl on kivat vaatteet yms. En ehkä ajatellut otsikkoa niin tarkasto ;)

Ja viel en aio pukeutuu sen mukaan mietiskelen vaan...

• love_emo_ihkudaaa

Riippuu iha siitä pojasta, että onko se esim. joku yolo_swag_massa, vai sit joku tosi erilaisesti pukeutuva. Mun mielestä se menee sillee et massat tykkää massoista ja ernut ernuista. Tietysti on poikkeuksia, ja jokainen ihminen ajattelee eri tavalla :)

• boring

Kesäisin yleensä en käytä hameen alla pikkuhousuja, ja tykkään vilautella
        pimpsaa pojille mutta ei niitä kiinnosta. Johtuuko siitä että se on superkarvainen ja
        haisee?

• seksi vinkkui antsava bo
        boring kirjoitti:

Kesäisin yleensä en käytä hameen alla pikkuhousuja, ja tykkään vilautella
        pimpsaa pojille mutta ei niitä kiinnosta. Johtuuko siitä että se on superkarvainen ja
        haisee?

Jos tykkäät näyttää omaa pilluu pojille nii c.moo vittu sitte niitä alkaa kiinostaa tässä vinkki pyydä jotain poikaa sänkyyn ja sit pitä stingit tai bikiinit ja tissit jätä paljalleen ;-);-)

• hamekansan edustaja

Pillit? Onko mekko ja hameet sitten paha asia? Housuja nykyää harvemmi käytän, joten oisko tuo syy siihe miks en saa pojilt huomiota...

• ripulikikkeli

jos haluu mun huomion nii ei kannata pukee mitään!

• Ole omaitsesi

Siis onk tää aihe tehty sitä varten et joku likka saa vinkkejä pukeutuu siten mikä on just poikien silmään?:D Miks sun pitää miellyttää poikia? Jos sä tykkäät pinkeistä kengistä niin herranjumala, pistä pinkit kengät jalkaan. :D Ihme perseen nuolemist. Mä en kyl vaarantais mun omaa tyyliä kenenkään takia. Vaatetus pitäis olla omaan mieleen, eikä toisten mieleen.

• zettai ryouiki

Minihame ja reisisukat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3712
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2509
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2106
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1627
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1458
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1404
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      20
      1201
    Aihe