Miten saisi naisen ylipuhuttua kokeilemaan peppuseksiä?

tilipitappitöö

Oma vaimo on ehdottoman kielteinen ajatukselle. En sitä ole ehdotellutkaan, mutta mieleni tekisi kokeilla. Hän ajattelee siitä vaan negatiivisesti. Siis enhän minä nyt väkisin tietenkään mitään tee, mutta mitenköhän koiran saisi puuhun? Edes koittamaan? Naiskommentteja kiitos...

46

4573

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuppisuu 2

      Mieskommentti: oletko ajatustenlukija?

    • tilipitappitöö

      Jep! Kaappaan bittiviidakosta ajatuksia ja puen ne sanoiksi tänne suomi24 sivustoille! ;o)

    • rouva 45

      Itse kokeilin ukkoni kanssa b.rappua eikä tuntunu miltään eli vaimos ei jää mistään paitsi jos ei sitä halua

    • tilipitappitöö

      No mistäpä mä tiedän itsekkään tykkäänkö? Ei tämä kysymys ollutkaan mikään barometri tykkäätkö persnainnista vaan miten saa naisen suostumaan?

      • joko tai

        Hae antishopista poppersia käsket eukkos haistella sitä johan heltiää persesuolta tai sitten ei


      • Vagina ja - oraali

        Turkanen sentään kysäise?
        Minä kysäisin ja mieheni suostui anaaliyhdyntään sen muuten tekee kivaa perreijässä. Mulle tuli anakin oikein kiihottunut olo mieheni pani mua sinne anaaliin. Eka kerralla se persaukko on tiukka koska eihän koskaan ajatella että voihan sen siittimen painaa anaaliin. Tosin minusta se on tosi kivaa eheyttää parisuhetta oikein kovasti. Sitten anaaliyhdynnän jälkeen käyt pesimässä siittimen karvoja myöten. Suoritat galassikon eli suuyhdyntä ja vaginayhdyntä.


    • Pepun tapittanut

      Minkkiturkki ja etelänmatka ??? Voisit yrittää lahjontaa.
      Hypnoosia?? Vaimon vaihtoa tai naapurinvaimoa??
      Hankalassa tapauksessa; hautaa idea!
      Meilläkin kokeiltiin sekoilla,eikä toista kertaa kokeilla!
      Paska homma,haisee! Vaikkei sotkua tullutkaan,kylppärissä!
      Vaimo vieläkin kiukkunen kun kuuleekin jotain peppuseksistä!!

    • naiskommenttia

      Aloita ensin pienesti pakaroiden hyväily seksin aikana. Pikkuhiljaa siirry eteenpäin ja hyväile reikää. Lopulta työnnä sormi sisään! Itse olen himoinnut peppupanoa siitä lähtien kun minun reiässäni kävi sormi... Tiedä vaikka vaimosikin hiljalleen lämpenisi ajatukselle ;) En väitä että ensimmäisellä kerralla saisit mutta eiköhän kärsivällisyys palkita!

    • Hellästi naitu N

      Eikö edes yhtään ole utelias asian suhteen? Tutki itseksesi aihetta ja esittele sitten vaimollesi faktat peppuseksistä kaunistelematta. Lupaa myös olla äärimmäisen hellä ja varovainen, mikäli vaimosi kuitenkin innostuisi kokeilemaan. Kerro, että kokeilussa ei tarvitse kalun mennä syvälle peppuun vaan ihan pieni pepun avaus riittää.

    • tilipitappitöö

      Arka aiheon. Jo doggie tyylissäkin pitää hirmu varovaisesti, ettei vaan lipsahtaisi pepun puolelle. Harmin kaukana ollaan toisistaan. Onhan tämä aihe naiselle varmaan aika toinen, kun ei välttämättä saa mitään kiksejä...toiset tosin tuntuu tykkäävän. Mutta onko nekin vaan feikkiä?

    • ei peffaan!

      Oletko koskaan kuullut alistumishaluisista naisista? Niiden naisten kanssa kun voi puuhata ties mitä. Osa meistä peppuseksin harrastajista kyllä antaa pepaa rakkaalleen ihan extrana, tavallaan "palkintona".
      On vieläkin jonkin verran kivulias,ei alkuunkaan kiva juttu mulle!
      Mut miehelle herkkua,ilmeisesti! Toivon totisesti et kyllästyis peppuiluun.
      Saa ehkä kerran kaks kuussa peffaa. Mulla pylly kipee ain toista päivää.
      Suuseksiä sit saa vaikka joka päivä, kun peppuilun jättäis kokonaan.
      Menis mies vaihtoon, jollei muuten sattuis oleen niin rakas ja kultainen!

    • tilipitappitöö

      No en minä ihan silleen sitä NIIN paljoa halua, että pitäis emännän istuskella niskatuen päällä pari päivää. Mutta tuo alistuminen on hänenkin pieni fantasia luulen, koska ainakin alkulämmittelyjen jälkeen häm doggietyylissä pitää siitä kun otan hänen takatukastaan kiinni huipennuksessa, ei voi olla voihkimatta silloin. Mutta kun ei oikein sano mitään ja vaivaantuu aina kun yritän utsia asioita suoraan. Pitää kaikki selvittää kokeilemalla jotenkin ja tutkia olemusta...Tää peppuseksi tutkiskelun jälkeen tuntuu aika kovalta rastilta meille, varsinkin kun vaan minä sitä haluaisin kokeilla...pitänee suunnata voimavarat jonnekin muualle...

      • ei peffaan!

        No kuka minkäkin ottaa alistumiseksi. Kyllä munkin mies pitää mua tukasta tai niskasta kiinni, tahdistaa suuseksissä jne.Kai se pientä alistuneisuuttakin on,jos ihan tarkkaan asiat otetaan.

        Tarkoitin kyllä naisia, jotka ei vastusta oikeastaan mitään. Ottavat raipasta,ruoskasta ja rottinki kepistä selkäänsä. Isäntä saattaa tuoda pari vierasta yöksi ja lainaa ehkä vaimonsa heille käyttöön!
        Sama on tämän peppuseksin suhteen ja kalun joutuvat viel nuolemaan puhtaaksi. Vaimo tiputuksessa (antibioottia) sairaalassa yli viikon ja palas miehensä luo.Sairasta touhua johon ei voi edes puuttua! S/M leikkejä,kuulemma.

        Ei mun pylly sentään niin kipee ole etten istumaan pystyis, vaan se kyllä tuntuu vieläkin hiukan aikaa seksin jälkeen istahtaessa.
        Ja kyllä perhana vie,mä päätän ihan itse annanko pyllyni käyttöön tai en. Jos sanon et se on nyt EI niin se tarkoittaa myös ettei siihen kosketa!
        Mä en koe sitä alistuneisuudeksi kun mies laukee mun suuhun, saahan minäkin suuseksiä mieheltäni.
        Ja joskus nuoletan kakkos makkarin/vierashuoneen punttipenkissä facesitting tyylillä isännällä itseni ja kauan. Saapa hän sit vastineeksi peffaa! Nämä ovat sellaisia keskenäisiä sopimuksiamme.


    • tilipitappitöö

      Auts! En oo mikään nettirunkkari, mutta noi sun jutut kyllä pikkusen aiheuttaa farkkuihin painetta. ;o)
      Siis sinulla miehes kanssa onkin ihan kivasti asiat, minäkin olen koittanut vaimolle sanoa, etten ole sitä pakolla mihinkään ajamassa ja jos jotain kokeillaan, niin kuullostellen. Mutta kyllä on niin sulkeutunut ihminen, että välillä tuntuu, että mitäpä minä suotta rimpuilen. Kerran vahingossa sanoinkin, että mitäpä tuota sekstaamaan, kun vaan makaat...mutta kun joskus se vaan siltä tuntuu.
      Heti itestäänkin tuntuu mukavammalta kun toinenkin haluaa seksiä, eikä vaan ole kyytiläinen. Kyllä vaimokin innostuu välillä, mutta en ole selvittänyt mitä silloin olen mahdannut tehdä oikein....siinä tilanteessa kun uskaltas ehdotella jotain pientä peppukokeilua...mutta tarviiko siihen mitään etukäteisvalmisteluja?

    • ei peffaan!

      Kuules kyllä mun mies on ihan estoisesta muijasta pikku hiljaa houkuttelemalla saanut mun estot kariseen. Osti mulle Kamasutran joululahjaksi 20 vuotta sitten. Kyllä mä olin täysin kyytiläinen kaks ensmäistä vuotta. Joskus mä nykyään olen se useimmin haluava ja se ei oikein hyvältä munsta tunnu.(vanhanaikainen kotikasvatus pohjana,ei sovi naiselle haluta) Niin et mummun kanssa juttelet,nyt! Vaan haittaako tuo, jos eri ikäiset keskustelee?
      20 vuotta sitten en jutellut seksistä edes mieheni kanssa,saati et vieraan miehen kanssa olisin keskustellut.
      Niin siitä peppuseksit.ensimmäiseks mä tyhjennän suolen,noin tuntia ennen leikkejä ja pesen biden kanssa peräni. Kyllä mun ainakin on oltava tosi kiihoittunut ennen peppapanoa,ainakin yks orkku jo saatuna. Ja usein suuseksillä. Toinen orkku ehkä heti perään naiden takaa ja sit isäntä on takana koko ajan hiplannut sormin mun rusinaa.Työntäen sormen pari sisään. Meillä on silikonihanskoja L-koko ostettu apteekista 100kpl laatikko. Liukuvoidetta vesiohenteista ja sitä käytät mieluummin liikaa kuin liian vähän. Miehellä on hanska kun räpeltää,rusinaa ja liukkaria tarpeeksi. Sen käsineen otat pois kädestä kun et enää anusta räpellä. Eikä pyllyssä käynyttä melaa laiteta koskaan pimpan puolelle.Tulehdus vaaran takia.Voit käyttää kortsua tai olla käyttämättä. Sisään työnnyt hitaasti, HYVIN HITAASTI ja vaimosi ehdoilla,jos sattuu niin sä olet paikoillasi. Mieluummin hän painuu sun melaas vasten itse hitaasti. jos hän haluaa lopettaa niin se oli siinä sit sillä kertaa. Älä hermoile ja älä kiirehdi. Kysymys siinä on luottamuksesta mieheen,siihen ettet satuta häntä tahallasi. Ja ensimmäisellä kerralla älä kitkuta kauaa vaikket laukeaiskaan. Se nimittäin ei tunnu ollenkaan hyvälle,ainakaan munsta. Ja jos ajatuskaan ei ole vaimoas kiihoittanut,niin tuskin hänestäkään hyvälle tuntuu. Se on puhdas suosion osoitus sulle!
      Mä tunnen työkavereista ja ystävistä 8 naista, jotka peppuilee ja vain yks sanoo tykkäävänsä ja saavansa jopa orgun, me muut nyt sit suostutaan aina joskus siihen. Eli kyllä on mainos mennyt miehille perille.
      Ollaan myös keskusteltu miehen kanssa asiasta paljon.
      Miehellä voi eturauhasta stimuloida anuksen kautta ja mies saa jättiorkut niin.
      Oli muuten puhuminen et mies suostui koekaniiniksi. Varmasti tulis riita jos tietäis mun kirjoittavan vielä siitä tänne.
      Et se teidän miesten kokeilu haluista! Mut kyllä mäkin osaan suostutella, tein siitä vaihtokaupan. Yli kuukauden oli ilman peffaa, ennenkuin mulle lupa heltis. Ja halusin kokeilla ens,tytöt oli kertoneet. (siis kaks naista) Homma onnistui,jopa niin hyvin et isäntä halus nukkua, eikä halunnut multa silloin peffaa.Oli kuulemma mahtavaa, mut jokin tökkii koska toista kertaa ei ole tullut. Enkä mä saa siitä mitään kiksejä,niin saa mun puolesta olla!
      Mä luulen et nyt mun pitää tehdä välillä töitäkin. Olen yökkönä,(hoitsu siis) ja mulla on vain yks potilas jota seuraan ja hengityskonetta samalla. Potilas nukkuu, joten mulla on ollut aikaa naputella omaa konettani tähän asti.
      Toivottavast sait täst jotain irti,mitä voit hyödyntää! Öitä!

      • Aihe on mielenkiintoinen, mutta vielä mielenkiintoisempi on asia että keskustelevatko naiset (työkaverit, ystävät) ihan oikeasti tälläisistä asioista?? Siis kuka harrastaa peppuseksiä ja kuka ei?
        Itse olen 37v mies joka pitää peppuseksistä, saavana mutta myös antavana osapuolena, mutta vain naiselle jolla on käsissään tai vyötärölle kiinnitetty dildo. Olen ollut koko työelämäni miesvaltaisella alalla, töissä firmoissa joissa on vain miehiä työntekijöinä, koskaan minulla ei ole ollut yhtään naistyökaveria. Mutta meillä ei ole koskaan ollut mitään tuollaista keskustelua kahvipöydässä tai minkäänlaisessa tilanteessa! Kyllä menisi kahvit väärään kurkkuun jos joku työkaveri aloittaisi tuollaisen keskustelun.. Siksi ihmettelen asiaa..
        Mutta avoimuushan on hyvästä.


    • tilipitappitöö

      Kyllähän tuosta irti jotain saa. Meilläkin ollut tässä sellainen suvantovaihe ja olen ollut siinä ja tässä, että menetänkö mielenkiintoni kokonaan naiseen.
      Mutta en ole oikein helposti luovuttavaa sorttia, joten enköhän tämänkin tilanteen hoida jotenkin.
      Vai että hoitsuna, no puuttus vaan että ukkos ois töissä paperitehtaalla valvomossa. ;o) yövuoro menossa täälläkin. Kohta tulee onneks vaihto ja pääse unille. Palataan.

      • ei peffaan, leffaan!

        Tulipa nukuttua makeasti. Talo oli ihanan hiljainen,ei ketään kotosalla!
        Eipä ole ukko paperitehtaalla töissä. Raskasta ajoneuvokalustoa lähinnä huoltaa.
        Mulla oli kolmas yövuoro, tämä kolmas yö oli extra,eli olin tuuraamassa sairausloman sijaisena.
        Teen aina silloin tällöin jonkin "paikkauksen" ja nyt olin hengityskoneessa olevan "yövahtina". Eli laskin nesteen kahteen otteeseen letkusta ja vaihdoin asentoa hänelle kahdesti. Siinä se yö kului,potilas nukkui vielä aamulla kun lähdin ja päivävuorolainen saapui. Ylihuomenna taas osastolle töihin.
        Joka suhteessa on vaikeat aikansa,menevät melkein sykleissä, mut sellaistahan elämä on!
        Ylämäen jälkeen tulee ehkä tasaista tai sit alamäkeä, mut silloin maasto on mielenkiintoista.
        Älä luovuta sovinnolla, luovi karikot.
        Yllätä vaimos,vie vaikka elokuviin,tai osta yks iso kukkainen ruusu! Ihanaa saada kukka ilman syytä,arkipäivänä! Naiset tykkää huomiosta.
        Nyt mä lähden elokuviin.


    • tilipitappitöö

      No kyllähän tuo aika koomassa meni. Onneks oli emäntä kotona. Ei tarvinnu muksuja laitella kouluun ja ottaa vastaan. Mutta täällä sitä taas kökitään. Vielä tämä ja toinen yö vielä ja sit pääsee huilille. Tää vuorotyö vaan on hanurista tuon vapaa-ajan puolesta. Ei satu yhteiset vapaat enää samaan aikaan. Lisäksi vaimo on aika krantu, mihin muksut saisi hoitoon ja toisen allergiatkin vaikeuttaa hoitopaikan valintaa. Eli siihen jää yleensä yhteiset hetket. Jos sattuu viikonlopulle, niin sitten noi termiititkin haluaa valvoa meijän kanssa ja jotenkin ei kehtaa poiskaan häätää, kun harvoin päästään aikaa vielttämään yhdessä. No saattaapi muutaman vuoden päästä toivoakin että olisivat joskus kotona...
      Mutta kiva oli rupatella muustakin ja olet jo varmaan katsellu leffan, joten toivottavasti oli hyvä. Ja mukavaa elämän jatkoa sulle ja miehelles, vaiika sille ei ehkä kannata sanoa, jos se äkämöistyy, jää vielä sun suuhoidot karanteeniin. ;o)

    • Homoko?

      Jos persettä pieni mieli mielii, niin siirry suoraan miehiin.

      Homon merkkihän se on jos kakkaluukkuun tahtoo sorvailla. Exit only sanoo jo vanha viisauskin. Menet survaisemaan jotain ripulista lähiöhomoa peppuun niin johan katoaa peppuhalut kun sieltä ruiskahtaa kurat kikkelille palkinnoksi.

      Ja jos pippeli on niin pieni ettei pimppa tunnu missään niin otan osaa. Voisit myös koittaa vaihtaa tiukempaan naiseen.

    • tilipitappitöö

      Pitäisköhän sinun mietiskellä omaa seksuaalista suuntautumista jossain muualla. Ja mitä hittoa itse lueskelet näitä jos perse ei kiinnosta? Kuule ota poitsu vaan se pleikkarin ohjain käteen ja ala pelata vaan sitä nhllää, eläkä tuu tänne aikuisten sivuille!

      • Se koira älähtää...

        ...johon kalikka kalahtaa. Näin sanoo jo vanha sananlaskukin. Eli persehomo, myönnä pois homoutesi ja vapaudu. Turhaan elät tuskassa ja ruinaat kakkareikää naiseltasi kun voit vain rohkeasti hypätä ulos kaapista. Homojen kanssa saat kuitenkin ihan vapautuneesti ja antaumuksella dipata sitä kakkaa, ja vaikka nuolaista omaa kullia siihen päälle.

        Minäkin vapauduin ja myönsin itselleni homouden. Ruinasin vuosia vaimon kakkareikää, turhaan. Sitten jätin sen ämmän ja naiset lopullisesti. Nyt nautin useiden eri MIESPUOLISTEN partnereiden kanssa kakkareiän iloista.

        "Ruikku on ruskeaa, lumi on valkoista."
        -Vanha kiinalainen sananlasku


      • Niin ja...
        Se koira älähtää... kirjoitti:

        ...johon kalikka kalahtaa. Näin sanoo jo vanha sananlaskukin. Eli persehomo, myönnä pois homoutesi ja vapaudu. Turhaan elät tuskassa ja ruinaat kakkareikää naiseltasi kun voit vain rohkeasti hypätä ulos kaapista. Homojen kanssa saat kuitenkin ihan vapautuneesti ja antaumuksella dipata sitä kakkaa, ja vaikka nuolaista omaa kullia siihen päälle.

        Minäkin vapauduin ja myönsin itselleni homouden. Ruinasin vuosia vaimon kakkareikää, turhaan. Sitten jätin sen ämmän ja naiset lopullisesti. Nyt nautin useiden eri MIESPUOLISTEN partnereiden kanssa kakkareiän iloista.

        "Ruikku on ruskeaa, lumi on valkoista."
        -Vanha kiinalainen sananlasku

        ...minullakin on pieni kulli, siksi nautin erityisesti kakkareikä-touhuista. Pillu tuntui aiemmin kuin olisin huljutellut veitikkaa vesiämpärissä.

        kiitos ja anteeksi

        - Ylpeä homomies

        ps. Jos kiinnostaa niin voin avartaa maailmaasi, ota ihmeessä yhteyttä. ;)


    • Kävin leffas!

      KAIKILLE tiedoksi katsoin leffan: Mafiaperhe.
      Ihan äkkiseltään ei tule mieleen,olenko katsonut joskus huonomman!
      SÄÄLITTÄVÄ sähellys!
      Harkitsen tekeväni reklamaation kyseisestä filmistä ja vaadin rahani takaisin, siis vaadin LIPPUNI takaisin.Ostan sarjalippuja aina.
      Robert DeNiron ei olis kannattanut tehdä tätä kangsterifilmi floppia!

      Joo muistan et lapsiperheen arki oli joskus rankkaa! Mut odotas kun ne kasvaa...ei siel tarvita kuin yks kasvukipuinen luupää...sit sä vasta tiedät mikä on rankkaa. Olen hakenut yöllä kaupungilta omani pois!
      Ja aina löytyi...kaverit kyllä myi tiedon mulle!
      Mukula ei koskaan saanut tietää: kuinka mä aina löysin hänet!
      Vanha viisaus: rahalla saa ja hevosella pääsee!
      Kaks vuotta löysäs hirres, mut kun on omasta mukulasta kyse sitä jaksaa ja jaksaa ja... Onneks on selvinnyt sekoiluistaan, onnella!
      Ihan järkevä nuori nykyään. Ovat aikuisia mun muksut ja itse vastuussa jo itsestään. Luojan lykky.

      Mun mies ei ole mustasukkaista lajia,tietää ettei tarvitse olla. Meille tulee 25 vuotta yhteistä taivalta, Vappuna.
      Eikä mua pelota ajatus parin päivän karanteenistakaan,tällä hetkellä! Tulin juuri suihkusta ja mies meni nukkuun,häntä kun väsytti jo! ;))
      Mies pitää muuten huomenna vapaa päivän, mennään yhdessä kalastamaan, virvelöimään.

      Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi!

      .....Menen ukkoni kainaloiseksi nyt! Öitä!

    • tilipitappitöö

      No elokuvien taso on tippunut aika lailla viimesen 10 vuoden aikana. Enää ei uskalla kahtoa kuin tom hanksin elokuvia ja niitä ei ole tullut pitkään aikaan, liekö jääny eläkkeelle. Kiva kun taas rustasit. Oon koko illan kurkkinutkin piristystä ja nyt sain sitä. Kerkesin jo tuossa jollekin äksyillä kun luulin, että olet jotain laittanut.
      Mutta kyllä luulen, että elän jokseenkin tavallisessa suhteessa ja minä jaksan odottaa niitä parempia päiviä jos vaan naisenikin sen tekisi.
      Mutta saatampahan vilkaista oletko jotain rustannut tänne, kun jotenkin hauskasti lähti tää juttu ihan muille urille, ei otsikosta ihan uskois mitä täällä "loppupäässä" rupatellaan. ;o)
      Mutta hyviä öitä! Minä kökin täällä aamu kuuteen taas...

    • mieskommentti

      Koita suuseksin aikana, juuri kun vaimosi on laukeamassa hipelöidä anusta ja työnnä sormi sitten sisään varovasti. Muutaman kerran jälkeen voi ehdotella varsinaista aktiakin.

    • Mami67

      Yks äiti täällä. Jos minä olisin tavannut poikani moisissa puuhissa, olisin pyytänyt anteeksi törmäilyäni ja huikannut samalla, että seuraavalla kerralla muistaa panna oven lukkoon tai tehdä sen silloin, kun kukaan ei ole paikalla. Minusta itsensä tyydyttäminen on hieno asia. Siinä tutustuu itseensä, ei tarvitse siihen toista ihmistä (voi sotkeutua himoissaan väärään seuraan, ei tee tyttöä vahingossa raskaaksi) ja onhan se mahtavan ihanaa, rentouttaa, virkistää. Kun tuntee itsensä, on sitten aikanaan mukavaa ja antoisampaa olla tytön kanssa silleen.

      Seksivideoista. Olen kahlannut niitä läpi sadoittain. Eivät ne kuvaa sitä, mitä seksi kahden toisistaan välittävän ja toistaan haluavan kohdalla on. Ne saattavat pilata seksisuhteesi tyttöön, koska siitä tulee aivan liian tekninen juttu. Ei niissä juuri ole hellyyttä, pussailua ja muuta sellaista, jota seksi kahden ihmisen välillä on enemmän kuin sisään ja edestakaisin jyystämistä. No, näkeehän niissä vastakkaisen anatomian, mutta eipä noista muuta hyötyä ole.

    • Peppu informaatio

      Itse olen aloittanut aina keskustelun varovaisesta kokeilusta, että lupaan lopettaa jos sattuu. Yksi ex totesi, että saat naida niin paljon perseeseen kuin haluat, mutta hänet toki piti ensin kunnolla tyydyttää rakastelemalla pitkään ja hartaasti.

      Laukeamisen jälkeen sitten sain siirtyä anukseen. Tosin pyyhin vehkeeni ensin näillä vauvapyyhkeillä, käteviä vaikka lasta ei olekaan. Oli muuten hyvä akka sängyssä, mutta muuten vittumainen.

      Nykyinen avovaimoni ei tahdo kovin usein antaa naida perseeseen, mutta pienessä hiprakassa se kyllä onnistuu. Sanoi mulle, että vein hänen peppuneitsyyden ja kyllä sen huomasi silloin ekalla kerralla,jännittyneestä tunnelmasta. Aloitin myös kokeilut pienellä sormeilulla pitämällä sormeani hellästi anuksen sisällä osittain. Näin kumppani yleensä tottuu helpommin ko.toimintaan. Kaunis ja hyvä runko, kyllä siinä tekee mieli naida joka reikään ;)

      Kerran firman pikkujouluissa nain erästä kantturaa (15 vuotta minua vanhempi) kauheassa kännissä laivan hytissä, peppuleikki loppui karmeaan kiljaisuun. Törkkäsin jossakin vaiheessa kylmästi vehkeeni akan sisälle, tosin se oli vahinko. Jätin hommat siihen ja menin ravintolaan juomaan lisää. Naurattaa jälkeenpäin, koska muija oli silloisen duunipaikkani työnjohtajani vaimo. Kostoksi sen tein, kun tuli tilaisuus ja pikkupomo oli veemäinen mies.

    • Kävin leffas!

      Peppu informaatiolle!

      Hyvin olet ymmärtänyt alun, vähän puutteellisestakin selostuksestani huolimatta!
      "Laukeamisen jälkeen sitten sain siirtyä anukseen. Tosin pyyhin
      vehkeeni ensin näillä vauvapyyhkeillä, käteviä vaikka lasta ei olekaan."
      Siis minkä ihmeen takia sä melaas siinä vaiheessa pyyhit?

      Kas A-rappuusta kun voi ja saa siirtyä B-rappuun puolelle suoraan; mutta toisin päin ei ikinä pidä tehdä sitä. Infektio vaara on niin suuri siinä!

      Tässä kohtaa; joku "URPO" tulee kertomaan, et ihminen on immuuni omille bakteereilleen!
      Valitettavasti ei ole 100% totuus!
      Näitä tulehduksia sit hoidetaan ihan sairaalassa, naistentaudeilla. Ovat ikäviä ja kivuliaita, tulehdukset saattaa levitä myös niveliin ja jopa hermoratoihinkin.

      Kertomus avovaimosta saattaisi olla tottakin!

      Kertomus firman pikkujouluista taas...
      "Törkkäsin jossain vaiheessa kylmästi vehkeeni akan sisälle, tosin se oli vahinko." ja jatkat.....
      " Naurattaa jälkeenpäin, koska muija oli silloisen duunipaikkani työnjohtajan vaimo. Kostoksi sen tein, kun..."

      Vähän lyhyt novelliksi ja täynnä virheitä!
      Funtsippa jos vahingossa muka melas rusinasta sisään tökkäsit, miten se silloin olis kosto pikkupomolle; kun tilaisuus tuli?
      Avain sanat: vahinko ja kostoksi tehty! Vähän lyövät toisiaan poskelle!

      Naisena voin kertoa, et ilman liukastetta ja alku availua et vahingossa anaaliin työnny helpolla. Väkivalloin ehkä, ja siinä saattaa tulla sulkijalihaksen repeytymä ja jopa kirurgisia toimenpiteitä joskus joudutaan käyttämään korjailuun.

      Ei paljon mua naurata. Sulla vaan sattuu oleen tarve kertoa haaveista: totena toisille miehille.
      Ei siinä mitään, mut seuraava kertoo vielä paremman jutun tänne.
      Ja "lumipallo" kasvaa... on se sellainen yhden sortin fantasia tosiaan!

      Kalat, mulla vain yks 1,3kg hauki. Ukko fuskas taatusti: 4,2kg kalaa!

    • tilipitappitöö

      hei, ei peffaan kommentoija. Tekaisin tuonne seksinovellien puolelle ihan huvikseni yhden jutun, fantasiahan se on, mutta vois olla tottakin..käyhän lukasee vaikka yövuorossa jos on aikaa. Mulla oli, oli tosi hiljainen yö ja jotain teki mieli saaha aikaseks. Noita vois ajankulukseen kirjoitella, tosin tuotakin piti lyhennellä, kun ei kehannu tänne ihan juurta jaksaen rustata. Mitäs mieltä oit sit jos luit...niin laitoikohan jollain heyendall-nimimerkillä...on ollu tän yön nimi ;o)

    • pikku hiljaa

      Vaimo oli aluksi vastaan ,mutta kun aikani annoin suuseksiä ja kerta kerran jälkeen ujutin ensin sormeni pepulle,sieltähän löytyi uusi nautinto ja pikkuhiljaa ,ensi yksi sormi jne...
      Olin sormettanut peppua jo useita kertoja.kun viimein oli saanut vaimoni huipulle ,hyvin liukatetta ja kaksi sormea pepussa.
      Juuri kun hän oli tulossa niin pyysin vaimoa kääntymään kontilleen ,tiesin anuksen olevan aivan rento .
      Asettelin terskan peppureijälle ja kohteliaasti luvan kysyessäni .vaimo kerjäsi sisään ja sinne luiskahti eikä vaimolla kivusta tietoakaan.

      Ja kaiken kukkuraksi vaimo laukesi kun nain häntä peppuun.
      En ota peppuseksiä aina vaan yleensä kerran kuussa,mutta malttia ja paljon luikastetta kyllä se nainen antaa peppua.

      Nykyisin nuolen peppureikää ja vaimo kiittää.

      • Rohkeesti vaan!

        Näin se menee!

        minunkin naiseni oli kanssa aluksi vastaan, mutta salli kuitenkin ruusu nuppunsa nuolemisen ja sormella hyväilyn.

        Yhtenä kauniina iltana sitten naiseni ehdotti anaaliyhdyntää.


    • ei peffaan!

      Kuuleppa "pikku hiljaa" vaikka vaimosi laulaisi "kulta pillua" latinaksi: sulle kiitos hymniksi rusinan lipomisesta, niin sitä tosiaan ei kannata tehdä!
      Seurauksena siitä voi olla Salmonelloosi, bakteerin aiheuttama infektio enteriitti, josta yleensä seurauksena ripulia ja oksentelua.

      On myös mahdollista saada; Salmonella typhi eli hiirilavantauti, joka onkin jo vakavampi. Silloin tauti on levinnyt jo ruuansulatuskanavasta elimistöösi. Kova kuume, veriripuli, oksentelu, aisti harhat: sairaalahoidossa eristyksessä hoidettava.
      Yleensä tartunnan lähteenä linnut, matelijat ja jyrsijät.
      Salmonella testi tehdään sairastuneen ulosteesta, josta selviää myös taudin aiheuttaja. (siis mihin eläinkuntaan kuuluvasta eritteestä tauti on lähtöisin)
      Makaat sitten henkitoreissasi sairaalassa hoidossa, kun olet liponut vaimon rusinaa! Koko osaston henkilökunta tietää sen asian, tartuntavaaran takia!
      Se vaan on pikku bonus, paskamaisen taudin lisäksi!
      Kyllä siitä vitsiä väännetään, vaikka ei sun kuultes!

    • tilipitappitöö

      Niin, kyllä minäkin jättäisin rusinan maistamatta. Ja on tuon pepun kanssa touhuilun muutenkin oltava aika puhdasta.

      Kannattaa perehtyä tosiaankin touhuun ihan muuten ja vasta sitten ruveta ropeltamaan. ;o)

      • xxllöö

        kikatkaapas hänelle; venniiii


    • lorun loppu!

      .........Jaa-ha! ....
      Tajusin! Sitten suutuin :((!!!
      Kaivoin verta nenästäni. No,sitä saa mitä tilaa!!! =))) LoL
      Myönnän olleeni typerä, en kuitenkaan niin typerä et jatkaisin tätä!

      Sinä se olet työmyyrä, aineiston hankinnassakin taas! ;))
      Toivottavasti olen sit vaikka kleptomaani, kunhan en ole lateksinen! YÖK!
      Enkä usko et juttu olis edes sisaren sukulainen! Eivät ole samasta kynästä.

      Miekkonen kävi kylässä Kalen luona. Kalea en ole nähnyt,enkä tule näkeen.
      Saa puolenvuoden ajan kuukausipalkan normaalisti, töihin ei ole menemistä enää irtisanomisaikana. Terveydellisistä syistä.

      Miekkosella nyrkit rikki, huulessa ruhje ja poskipää sinertää!

      Kiukkuinen kuin mikä ja kuulin kunniani, ja syystä!
      Siis siitä; miten en luota häneen ja kerro hänelle jos olen pulassa!
      Hän olisi hoitanut asian toisin joskus aikanaan. Nyt se oli jo paisunut toisiin mittasuhteisiin!
      .
      Sit käsiteltiin nämä kirjoittelut!
      Ei ollut sen ylpeempi tästäkään hölmöydestäni, mut sanoi et tästä päästään helpommin yli. Ei ole kasvojaan menettänyt sen enempää kuin jo Kalen tapauksessa ja yökerhosta kotiin lähdettäessä.
      Nyt seisoo takanani, tätä viimeistä viestiäni lukien.

      • heyendaalit yms

        Oho! Siis nyt lähti kirjotukset sormista! Kuullostaa hieman pahalle. Mutta luulen, että tiedät mitä teet. Mulle on ok, jos toi oli sun viimenen viesti. Toivottavasti miehes pitää jatkossakin sinusta hyvää huolta. Mitäpä tässä enempää sitten loruilemaan, hyvää loppuelämää ja voikaa hyvin.


    • Kalastajatar!

      Moikka!
      Pyydän anteeksi jos huolestuit puolestani. Miekkonen kävi ylikierroksilla ja vaati mua lähettämään sulle viestin, heti!
      Kaverit oli kertoneet miekkoselle, Kalen kännipäissään rehvastelleen vielä kaatavansa...
      Miekkonen meni sevittään asioita......Kale kertoi hänelle nettikirjoittelustani ja mustamaalas mua lisää... Tappeluhan niille lopulta oli tullut.

      Mies tuli kotiin ja vaati mua tilille. Mä kerroin kaiken.
      Huusi ja raivos et seinät pullisteli, enkä mä säästänyt kans yhtään ääntäni.

      Naapuri soitti ovikelloa,kun karjuttiin kilpaa toisillemme.
      Mies kävi avaamassa oven ja naapuri tiedusteli mua.
      Menin ovelle tyynen rauhallisesti ja kysyin et kuuluiko meidän perheneuvottelu ulos asti. Meillä on juttu vielä vähän kesken, jos sopii niin jatketaan kahdestaan.
      Ja olkaa huoletta, lupaan olla hakkaamatta miestäni!
      Molemmat äijät repes paskaseen nauruun!

      Naapuri läks ja me jatkettiin rauhallisemmin riitaa!
      Lopulta mies kai uskoi mua, kun näytin koneelta ketjuista mistä ollaan juteltu.
      Sanoi käyvänsä ulkona, kaljalla.
      Kun tuli takaisin oli ollut tappelussa.
      Käynyt uudelleen Kalen luona: irtisanonut miehen ja pikkasen kurittanut!
      Tuli kotiin kiihtyneenä ja istutti mun koneen eteen.
      Käski kirjoittaa mun heti et nyt tuli lorun loppu!
      Mä tein kuin pyydettiin, en jaksanut enää tapella tästä asiasta.

      Missään kohtaa en ollu mitenkään vaarassa,tiedän ettei hän lyö mua.
      Huutaa kuin hinaaja kun on kiukkuinen mulle. Ja nyt kyllä oli syytäkin.

      Tänään tuli kun töistä silitteli mun tukkaa; kysyen et pelkäänkö mä häntä?
      Miksen mä sitten kerro hänelle?
      Hänestä kun tuntuu, et mä pelkään kertoa kaikkea hänelle!
      Mä kun kuvittelin selviäväni ilman hänen tukeakin, jäi heittämättä paskavesiä hänen kannettavakseen. Nyt se tuli kalliiksi!

      En sit tullut kertoneeksi et kirjoittelen tänne sulle. Käydään epämääräistä keskustelua ja aiheet pompii nykyään.
      Miekkonen ei yleensä ole mustasukkaista lajia.
      Tämä kirjoittelu nyt tuli ilmi epämääräisessä tilanteessa,
      isäntää otti päähän niin moni asia. Pani akkansakin järjestykseen saman tien.

      Tänään ollaan jo juteltu huutamatta.
      Minäkin suutuin, koska en ole mitään rikosta häntä vastaan tehnyt,
      ei mulle olis tarvinnut huutaa. Normaali oloissa ei meteliä olis syntynytkään.

      Tietää mun lähettävän sulle nyt viestiä, et kaikki OK.
      Vahtii olohuoneessa kaakeliuunia nyt, kohta saa pellit kiinni.

      Yksityisviestejä en lähetä.
      Jos miekkonen haluaa lukea mun kirjoituksia niin siinäpä lukee.
      Ei mulla ole ollut koskaan aikomus puuhata, mitään luvatonta, hänen selän takanaan
      On mulle se mun elämäni tärkein ihminen, mukulien ja lapsenlapsen myötä.
      Ja munsta tuntuu et ukko on aika tiiviisti nyt mun seurassa taas, eikä istu Hannikaisessa tai Vanhas apteekissa. Ei hullumpi asia, alkuunkaan!!!
      Kaikkea hyvää sullekkin jatkossa. Pärjäilehän!

      • tilpitappitöö

        Mietin eilisen päivän tilannetta ja pahin oli että tiedän että oot kiva tyyppi ja anonyymi jossain missä ilmeisesti riidellään. Mietin jo että olisko pitäny laittaa nimerkkikin se mikä tällä osastolla aina oli. Ja mietin muutakin, ja surullisen avuttomana tekemään yhtään mitään. Mutta hyvä että kirjoitit vielä vähän valoitusta. Nyt ainakin tiedän, että sulla on kaikki ok. Voin tehdä lopullisen päätelmän ja vaikka millä uhalla, en enää tätä ja sitä toista sivua seuraa. Huomaan täällä olemisenkin mutkikkuuden. Täällä voi olla tyypeistä oikeesti huolissaan ja mukautua heidän elämäänsä. Se vaan vääristää omaa, tai ei ainakaan sitä paranna.

        Mietin vaan mistä se kale tiesi, että sää kirjoittelet tänne? Mutta ei tarvii selittää, mä ihan oikeesti teen susta mieleeni sellaisen kuvan päähäni, kun oli ennen tätä kohtausta ja hautaan sen uumeniin. Lopetan tälläisen kirjoittelun ja lueskelun. Tästä saa vaan lisää harmia.

        Mutta kuitenkin pärjäilen, vaikkakin helppoo se ei oo ollu, eikä tuu olemaan. Mikäpä olisi? Heipä hei.


    • jnhvc1208

      Hankala tilanne sulla.. Et voi muutakuin yrittää selittää, että se on sulle tärkeää ja osoitat, että otat huomioon myös vaimosi tarpeita ja haluja. Silloin luulisi, että toinen haluaa täyttää sinunkin tarpeet. Jos joku päivä pääset kokeilemaan niin pari vinkkiä näin naisena, koska se voi alkuun olla epämiellyttävää naiselle. Hyväile koko ajan naisen klitorista, kun oot menossa peppuun ja tee se silloin kun nainen on lähellä orgasmia. Jos sulla on iso niin älä mee ekoilla kerroilla kokonaan sisään, vähän matkaa vaan. Peppuseksi vaatii totuttelua. Alkuun se oli itsellekkin vähän epämiellyttävää, mutta ajan kanssa siitä on tullut mahtavaa. Nyt saa mies jyystää oikein kunnolla ja siitä tulee oikein superorgasmit. Tänään on tullut meidän tilaama iso tekopenis enkä jaksa odottaa iltaa, kun saadaan lapset nukkumaan ja saan sen ison pimppiin ja miehen peppuun..aah Onnea yritykselle!!

    • nainen 23

      Anteeksi vain mutta täällä toivoisin että voisimme harrastaa mieheni kanssa peppuseksiä. Nautin siitä todella paljon. Miehenihuomaa sen aina pilluni kosteudesta ja lakanoiden märkyydestä. :) ongelma meillä on nyt toisen lapsen syntymän jälkeen ilmaantuneet perkeleen peräpukamat. :( mieheni ei kumminkaan vaadi ja tyytyy hyvinkin myös ykköseen mmutta minä tahdon kakkoseen.. :) mutta vinkkejä. Meillä mies aloitti itsellään.. pyysi voinko työntää vibrani hänen reikäänsä.. ajatus oli outo ja etova mutta tein kun ukkorakas tahto. Meni aikaa kunnes se aloitti yrittämään minulle... lopulta aloin suostuttelujen jälkeen miettimään ja myöntymään ja edettiin minun ehdoilla. :) ja nyt kun haluaisin sitä paljon niin on nuo saaatanan perkeleen pukamat. :( mutta onneksi tuo yksikin reikä tyydyttää mieheni tarpeet. Jopa liian nopeasti. ;) maltti on valttia.

    • terve nainen

      Suoli ei ole seksielin. Joka muuta väittää on kieroutunut ja avun tarpeessa. Tai sitten homo, joka käyttää suolta siksi, ettei vaginaa ole siunaantunut ja naiseen yhtyminen pelottaa liikaa. Konstit on monet, sano eukko kun kissalla pöytää pyyhki.

    • Ei kertonut???

      Me ollaan nuori pari eikä kaverini ikinä kertonut haluistaa. Sillä oli vanhempia miehiä saunomassa, vein niille pyhkeitä huomasin kun kaveriani ukot nai pyllyyn. Kauhistuin ja jäin katsoo kun vaihtelivat paikkoja. Jos olis kertonut niin olisin ymmärtäny? Loukkas kun "petti". Olen seksuaaliseti vapautunut nainen kun asiosta sovitaan. Kun vitutti niin menin kuuden ukon naitavaksi ja nautin, varmaan miehetkin kun saivat nuorta "plondia"

      • Onnellinen.

        Vaimoni saa rajusti kun vähän ennen tulemistaan vaihtaa peppuun. Työntää reilusti vastaan ja menee koko muija ihan jäykäksi. Nyt osaan tähdätä niin että itse tulen samalla. Tosi upeeta. Tätä on tehty jo vuosikausia. Melkein joka kerta. Ei muuten veny, vaan tiukentuu.


      • Mukavalta tuntui
        Onnellinen. kirjoitti:

        Vaimoni saa rajusti kun vähän ennen tulemistaan vaihtaa peppuun. Työntää reilusti vastaan ja menee koko muija ihan jäykäksi. Nyt osaan tähdätä niin että itse tulen samalla. Tosi upeeta. Tätä on tehty jo vuosikausia. Melkein joka kerta. Ei muuten veny, vaan tiukentuu.

        Mäkä tiukentuu kun anaaliin toikit vaimokultaasi?
        Mulla ainakin tuntui eriyisen hyvälle anaaliseksi. Suihin ei kannata sitten siitintä työntää anaalin jälkeen jos meinaa sen jälkeen perinteisellä vaginaseksillä naida vaimoa. Tänään otin anaaliinnomalta ukkelilta se oli tosi taivaallisen mukavaa. Kun siitin meni peräaukosta sisään teki mieli huutaa.
        Teki se siitin sen verran kutaa siellä peräsuolessa aukossa.
        Mieheni pesi siittimen jonka jälkeen otin suuyhdyntään ja sitten kun siitin oli taas jäykkä ja liukui hyvin kidassa siirryin vaginayhdyntään. Se oli jotain tosi uskomaton ta täydellistä seksiä panot molempiin reikiin välissä pesut ja jatkui normaaliyhdynnällä oraaliseksin kera.


    • kr1

      Joo o Homojen hommaa. Yksi tyttöystäväni luuli että sitä miehet haluaa. Edehdyin tyydyttämään hänen hänen halujaan kunnes selvisi että hän luuli että sitä miehet haluaa.
      Ei mitään nautinnollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4200
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2488
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1643
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      52
      1558
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      36
      1450
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1437
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      128
      1415
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1302
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      60
      1223
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      163
      1150
    Aihe