Narsistit kirjoittavat tosi niukkasanaisesti ja lisäävät hymiön perään melkein joka ikisen lauseen perään tyyliin näin "Kiitos!:)" "Kiitti Sini, oot ihana!:)" "Ollaan tulossa:)" ja niin että hymiö on kiinni sanassa. Pitkän tutkimuksen jälkeen olen pistänyt tämän asian merkille.
Narsistin kirjoitustyyli netissä
53
1018
Vastaukset
- helppoheikismi
Mikä otanta, tuhat narsistia?
Kiitos tutkimustuloksista, tästä eteenpäin helpottuu kun onkin vaivatonta bongata tämänkin palstan väitetyt lukuisat narsistikirjoittajat. Selvää tutkimusaineistoa:)
- Uhri Urpo
Olen samaa mieltä. Narsisitin tunnistaa kaikesta paitsi käytöksestä. Huomaavaisuus ja empatiankyky ovat vain narsistin juonittelua. Ulkonäkö, erilaiset maneerit jne. paljastavat narsistin. Yleensäkin kannattaa analysoida ihmisiä, vaikka siihen ei olisi mitään syytä. Maailman ihaninkin henkilö voi paljastua narsistiksi esim. pukeutumistyylin perusteella.
- Näennäistiede
Samanlaisia älyttömyyksiä löytyy historiankirjoista, kun idiootit kuten sinä yrittävät tehdä pseudotiedettä http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Yrität yksinkertaistaa maailmaa sairaalla tavalla... saatat olla menossa sekaisin. - :):-P;);D:-I
Näennäistiede kirjoitti:
Samanlaisia älyttömyyksiä löytyy historiankirjoista, kun idiootit kuten sinä yrittävät tehdä pseudotiedettä http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Yrität yksinkertaistaa maailmaa sairaalla tavalla... saatat olla menossa sekaisin.Uhri Urpo lienee huumoria, heh, jos hänelle edes tarkoitit vastata, toivottavasti myös aloitus yrittää sitä olla... Yleensähän näissä tutkimuksissa on riittänyt otannaksi henkilön omanarsisti.
- :) lol
:):-P;);D:-I kirjoitti:
Uhri Urpo lienee huumoria, heh, jos hänelle edes tarkoitit vastata, toivottavasti myös aloitus yrittää sitä olla... Yleensähän näissä tutkimuksissa on riittänyt otannaksi henkilön omanarsisti.
sori en erota enää ironiaa tällä palstalla
- get the point?
ihminen joka käyttä mustaa väriä vaatteissaan on ehdottomasti narsisti.
Ihminen joka ei kuulu kirkkoon on JO sadistinen psykopaatti JA SAATANAN PALVOJA
ihminen joka ei maksanut tv-lupaa on vastuuuton tapa rikollinen.
Ihminen joka sisustaa punaisella on passiivis aggressiivinen persoonallisuus
Ihminen jolla lapsia on itsekäs paska joka ajattelee vain itseään kun haluaa tehdä näin pahaan ja rikolliseen narsistiseen maailmaan pieniä viattomia lapsia kärsimään - 10+10
Vain suomessa voidaan tulkita hyvät tavat l. ystävällisyys merkiksi narsismista! Laittaisin nauruhymiön, mutta en tiedä millä hymiöllä kuvata kauhunsekaista ja järkyttynyttä naurua.
Eiköhän ne narsistit kuules varsinkin netissä anonyymeinä ole niitä pahimpia ja ilkeimpiä paskiksia, eihän narsisti tee mitään pyyteetöntä hyvää kenellekään. Vain silloin, jos hyötyy siitä, eli jos hänet tunnetaan ja saa hyvästä käytöksestä pisteitä/mainetta.
Eli väärässä olet ap.- lottamari<3
Enpä tiedä. Minusta aloituksessa voi olla perääkin. Narsistin kanssa kirjoitellessani olen huomioinut tämän saman vähäpuheisen, mutta teennäisen iloisten hymppärien ja sydämien paljon käytön
Narsisti myös käyttää aikaa paljon oman itsensä kehumiseen ja vakuutteluun siitä, kuinka hän on uhraa omaa aikaansa ja näkee vaivaa toisen eteen vaikka toinen ei sitä käytöksellään olisikaan ansainnut. Narsisti pyrkii antamaan iloisten hymiöiden kautta itsestään empaattisen ja luotettavan kuvan.
Joten, yhdyn aloittajan antamaan kuvaukseen narsitin vähäsanaisuudessa netissä ja paljoista hymiöiden käytöistä. Tämä johtuu siitä, että naristilla on niin monta pyöritettävää, että hän ei kerkeä keskittymään ja juttelemaan kerralla kunnolla kuin yhteen, muille hän joutuu laittamaan nopeita vastauksia iloisten hymppärien ja sydämien ja halinallien kera. - ei jei ei
lottamari<3 kirjoitti:
Enpä tiedä. Minusta aloituksessa voi olla perääkin. Narsistin kanssa kirjoitellessani olen huomioinut tämän saman vähäpuheisen, mutta teennäisen iloisten hymppärien ja sydämien paljon käytön
Narsisti myös käyttää aikaa paljon oman itsensä kehumiseen ja vakuutteluun siitä, kuinka hän on uhraa omaa aikaansa ja näkee vaivaa toisen eteen vaikka toinen ei sitä käytöksellään olisikaan ansainnut. Narsisti pyrkii antamaan iloisten hymiöiden kautta itsestään empaattisen ja luotettavan kuvan.
Joten, yhdyn aloittajan antamaan kuvaukseen narsitin vähäsanaisuudessa netissä ja paljoista hymiöiden käytöistä. Tämä johtuu siitä, että naristilla on niin monta pyöritettävää, että hän ei kerkeä keskittymään ja juttelemaan kerralla kunnolla kuin yhteen, muille hän joutuu laittamaan nopeita vastauksia iloisten hymppärien ja sydämien ja halinallien kera.Kuvaat tyypillisen suomalas miehen tapaa kirjoittaa. Voi luoja teitä ihmisiä! Ei kaikilla ole samanlaista lahjakkuutta kirjoittaa moni sanaisesti tai antaa verbaalisesti laajaa antia itsestään!
Naiset usein ovat tässä asiassa paljon lahjakkaampia ja miehet toteaa muutamalla sanalla sähköisten vietimien kautta asiansa tai vastauksensa ja haluaa mieluummin tavata kasvokkain. Mihet eivät useinkaan tykkää turhasta asioiden jauhamiseta joka taas naisille on paljon tärkeämpää. miehet useimmiten enemmän toimijoita.
Itse kuulun verbaalisesti lahjakkaisiin naisiin jotka saa suollettua suustaan tekstiä hyvinkin hartaasti ja olen myös kirjallisessa muodossa paljon sanoja käyttävä. Minulla on ollut paljon miehiä jotka ovat minun verbaalisen ulosannin suuruudesta jopa ärsyyntyneet ja minä taas ärsyytynyt seurustelukumppanini txt käyttäytymisestä jossa vastaus tulee yhdellä sanalla tai lauseella. Heissä ei mitään narsistista ole ollut.
Päinvastoin se joka minua kaltoin kohteli, hän oli varbaalisesti erittäin lahjakas mies. Puhui ja selitti minut pyörryksiin ja hukutti pitkiin txt:hin joissa ylisti minut tai haukkui maanrakoon.
Lyhyt viesti ja hymiö mieheltä on mun tulkintani mukaan huomion osoitus siiitä että olet tärkeä ja vastaamisen arvoinen ja hymiö on joko aito se tunne millä se vastataan tai laittettu tarkoituksena selventää että nyt tämä viesti on ystävällisessä hengessä laitettu joten älä suutu tai käsitä väärin. Tämä minun naisellinen tulkintani asiasta
Verbaalisesti monisanaisena naisena jos minulta tulee lyhyt viesti hymiöllä. Olen suuttunut, kiireinen tai väsynyt mutta en halua sillä toista rasittaa tai toisen mieltä pahoittaa. Lyhyt viesti minulta kuitenkin on että asiat ei ihan ok ole. (hymyhymiöllä yritän sitä peitellä ettei toinen tajuaisi asiaa ja alkaisi kyselee.) - lofot
lottamari<3 kirjoitti:
Joten, yhdyn aloittajan antamaan kuvaukseen narsitin vähäsanaisuudessa netissä ja paljoista hymiöiden käytöistä. Tämä johtuu siitä, että naristilla on niin monta pyöritettävää, että hän ei kerkeä keskittymään ja juttelemaan kerralla kunnolla kuin yhteen, muille hän joutuu laittamaan nopeita vastauksia iloisten hymppärien ja sydämien ja halinallien kera.Minäkin yhdyn mielelläni Lottaan...tarkoitan mielipiteisiinsä. Totuus nimittäin on se että made on hyvää myös pannulla voissa paistettuna. Turska kalahan se made on mutta makean veden vaatimaton pohjaeläjä.
- Olisin taipuvainen
Olisin taipuvainen uskomaan, että narsisti kirjoittaa lyhyesti. Paitsi sitten ne narsistit, jotka ovat jossain tieteen poluilla, mutta ajattelen, että ne eivät kirjoittele täällä.
Mutta... Sitten on myös niitä, jotka eivät ole verbaalisesti lahjakkaita, joilla on ehkä laajat lukihäiriöt tms. Eli lyhyitä tekstejä voivat kirjoittaa monenlaiset ihmiset. Minun täytyy sanoa, että en erota narsistia kirjoitusten perusteella.
Jotkut ovat kyllä yleispäteviä neuvojia, jotka ilmeisesti selaavat suomi24:ää ja vastailevat kaikkeen tietäen kaikesta kaiken. Heidät tunnistan siitä, että he ovat aina narsistin puolella, koska eivät ymmärrä narsismista mitään ja kuvittelevat siksi, että uhrit ovat vain ilkeitä ja katkeria...- halojaa omatunto
http://www.hs.fi/elama/a1340531647897
"Minulla oli hyvät verbaaliset lahjat ja taito sanoa ihmisille mitä he haluavat kuulla. " -Markku, 35, on diagnosoitu narsisti. -
tässä narsisti itse kertoo joten maallikot nyt turvat jo tukkoon! Ette voi leimata jokaista narsistiksi. siinä tapauksessa jos se sallittua väitän että ap, sekä lottamari ja olisin taipuvainen kirjoittavjat ovat myöskin narsisteja sillä vetää niin tiukan ja tunteettoman rajan siihen että vähä sanaisesti kirjoittavat ihmiset on narsisteja ja taas laajasti kirjoittavat normaaleja. nopeastipa se narsostinen persoonallisuushäiriösten prosentti luku kohisee korkealle. ainakin koko maailman väestöstä JO 50 % ON NYT NARSISTEJA. Vielä kun heittää teidän muut tunnisteet perään mitä kaikenlaista pukeutumisesta ja ammatteista lähtien täällä on kuullu niin täytyypä todeta että MEHÄN OLLAAN KOKO MAAPALLON VÄESTÖ NARISISTEJA.
hyvä te kotipsykologit.. ei jeeeeeeeeeeesus teidän analyysien kanssa taas. en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. vai olla todella huolissaan teidän asenteesta lähimmäisiänne kohtaan. LEIMAATTE HYVIN SURUTTA TOISIA. mutta mites on.. onnistuuko se peiliin katsominen ja oman itsensä näkeminen objektiivisesti? onko kritiikkinne jatkuvasti toisia haukkuvaa ja leimaavaa vai osaatteko sen kohdistaa myös itseenne?
TODELLINEN NARSISTIN TUNNISTUS KUN LÄHTEE SIITÄ ETTÄ OSAAKO IHMINEN NÄHDÄ MISSÄÄN KOHTAA VIKAA ITSESSÄÄN vai onko se syy aina ja kaikkeen jossain toisessa ihmisessä.
siinä teille sitä narsisti haastetta. haastan jokaisen joka täällä syyttelee toista narsistiksi miettimään elmänne kolmea viime kuukautta. näettekö yhtään missään tehneenne väärin tai sanoneenne pahasti, kohdelleenne jotakuta epäreilusti. Kolkuttaako omatunto millään kohtaa? miten se anteeksi pyytäminen on sujunut? oletteko kyenneet siihen vai onko käynyt niin että huudot ja suusta tulleet sammakot oli teitä oikeutettuja koska vastapuoli on aina ehdottomasti narsisti? - Halojaa omatunto
halojaa omatunto kirjoitti:
http://www.hs.fi/elama/a1340531647897
"Minulla oli hyvät verbaaliset lahjat ja taito sanoa ihmisille mitä he haluavat kuulla. " -Markku, 35, on diagnosoitu narsisti. -
tässä narsisti itse kertoo joten maallikot nyt turvat jo tukkoon! Ette voi leimata jokaista narsistiksi. siinä tapauksessa jos se sallittua väitän että ap, sekä lottamari ja olisin taipuvainen kirjoittavjat ovat myöskin narsisteja sillä vetää niin tiukan ja tunteettoman rajan siihen että vähä sanaisesti kirjoittavat ihmiset on narsisteja ja taas laajasti kirjoittavat normaaleja. nopeastipa se narsostinen persoonallisuushäiriösten prosentti luku kohisee korkealle. ainakin koko maailman väestöstä JO 50 % ON NYT NARSISTEJA. Vielä kun heittää teidän muut tunnisteet perään mitä kaikenlaista pukeutumisesta ja ammatteista lähtien täällä on kuullu niin täytyypä todeta että MEHÄN OLLAAN KOKO MAAPALLON VÄESTÖ NARISISTEJA.
hyvä te kotipsykologit.. ei jeeeeeeeeeeesus teidän analyysien kanssa taas. en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. vai olla todella huolissaan teidän asenteesta lähimmäisiänne kohtaan. LEIMAATTE HYVIN SURUTTA TOISIA. mutta mites on.. onnistuuko se peiliin katsominen ja oman itsensä näkeminen objektiivisesti? onko kritiikkinne jatkuvasti toisia haukkuvaa ja leimaavaa vai osaatteko sen kohdistaa myös itseenne?
TODELLINEN NARSISTIN TUNNISTUS KUN LÄHTEE SIITÄ ETTÄ OSAAKO IHMINEN NÄHDÄ MISSÄÄN KOHTAA VIKAA ITSESSÄÄN vai onko se syy aina ja kaikkeen jossain toisessa ihmisessä.
siinä teille sitä narsisti haastetta. haastan jokaisen joka täällä syyttelee toista narsistiksi miettimään elmänne kolmea viime kuukautta. näettekö yhtään missään tehneenne väärin tai sanoneenne pahasti, kohdelleenne jotakuta epäreilusti. Kolkuttaako omatunto millään kohtaa? miten se anteeksi pyytäminen on sujunut? oletteko kyenneet siihen vai onko käynyt niin että huudot ja suusta tulleet sammakot oli teitä oikeutettuja koska vastapuoli on aina ehdottomasti narsisti?Niin ja lisään vielä löytyykö sitä empatiaa ja ymmärrystä toisia ihmisiä kohtaan. Onko teillä tunneälykkyys tallella? pystyttekö ymmärtämään mitä toinen mahd. tuntee ja mistä mahd. toisen ihmisen käytös johtuu vain onko aina kaikkeen vastaus SE ON NARSISTI.
haastakaa itsenne nyt katsomaan itseänne ja kritisoimaan yhtä kovaa kun täällä kritisoitte jotain toista. kokeilkaa. onnistuuko se edes. - noitavainot 1600-luv
Halojaa omatunto kirjoitti:
Niin ja lisään vielä löytyykö sitä empatiaa ja ymmärrystä toisia ihmisiä kohtaan. Onko teillä tunneälykkyys tallella? pystyttekö ymmärtämään mitä toinen mahd. tuntee ja mistä mahd. toisen ihmisen käytös johtuu vain onko aina kaikkeen vastaus SE ON NARSISTI.
haastakaa itsenne nyt katsomaan itseänne ja kritisoimaan yhtä kovaa kun täällä kritisoitte jotain toista. kokeilkaa. onnistuuko se edes.Kuten huomattu, tämän palstan kirjoittelijoista kukaan ei pysty haastamaan itseään ja tarkastelemaan kriittisesti toimintaansa. Ei menneessä, ei nykyisyydessä.
- Omatunnolle: lue
Halojaa omatunto kirjoitti:
Niin ja lisään vielä löytyykö sitä empatiaa ja ymmärrystä toisia ihmisiä kohtaan. Onko teillä tunneälykkyys tallella? pystyttekö ymmärtämään mitä toinen mahd. tuntee ja mistä mahd. toisen ihmisen käytös johtuu vain onko aina kaikkeen vastaus SE ON NARSISTI.
haastakaa itsenne nyt katsomaan itseänne ja kritisoimaan yhtä kovaa kun täällä kritisoitte jotain toista. kokeilkaa. onnistuuko se edes.Halojaa omatunto:
Lue uudestaan "Olisin taipuvainen".
Kerroit tekstini sisällöksi jotain sellaista, mitä siellä ei ollut.
Lisäksi: Narsistit sanovat valloitusvaiheessa ihmisille, joista aikovat hyötyä, mitä kuvittelevat näiden haluavan kuulla. Sen jälkeen sitten taas eivät.
Ja.
Mitä tulee minun ajatuksiini mahdollisten narsistien kirjoitustyylistä Suomi24:ssä, se on henkilökohtainen uskomukseni. En usko narsistien jaksavan kirjoitella laajasti netissä tuntemattomana, koska tästä ei irtoa sellaista kiitosta ja kunniaa, mitä narsistit hamuavat.
Siis mielestäni narsisti netissä ja narsisti livenä on kaksi aivan eri asiaa. - halojaa omatunto
Omatunnolle: lue kirjoitti:
Halojaa omatunto:
Lue uudestaan "Olisin taipuvainen".
Kerroit tekstini sisällöksi jotain sellaista, mitä siellä ei ollut.
Lisäksi: Narsistit sanovat valloitusvaiheessa ihmisille, joista aikovat hyötyä, mitä kuvittelevat näiden haluavan kuulla. Sen jälkeen sitten taas eivät.
Ja.
Mitä tulee minun ajatuksiini mahdollisten narsistien kirjoitustyylistä Suomi24:ssä, se on henkilökohtainen uskomukseni. En usko narsistien jaksavan kirjoitella laajasti netissä tuntemattomana, koska tästä ei irtoa sellaista kiitosta ja kunniaa, mitä narsistit hamuavat.
Siis mielestäni narsisti netissä ja narsisti livenä on kaksi aivan eri asiaa.Lääketieteellisesti ei ole mahdollista tunnistaa NARSISTIA pelkän kirjoitustyylin perusteella. Minä nimittäin tunnen erään diagnosoidusti narsistin ja hän harrastaa blongi kirjoittelua internetissä. Hyvin sujuvasti hän pitkiä tekstejä kirjoittelee. tekstiviestit on myös usein mittavia ja pitkiä. Hän on mies. Hänellä on kaksoisdiagnoosi joista narsistinen persoonallisuushäiriö on toinen, rajatilahäiriö on toinen.
Ja "noitavainot 1600-luv" totta viserrät. Ei täällä näytä omatuntoa kolkuttavan eikä kykyä olevan vetää yhtä rajua kritiikkiä ja haukkumista itsestään.
Olisi mielenkiintoista saada ihmiset täällä miettimään miten itse vastaa txt viesteihin. lyhyesti, pitkästi, hymiöllä vai ilman. entä miten monet päätökset päivittäin on näiden ihmisten elämässä itsekkäitä ja kuinka monet on epäitsekäitä.
Kuinka monesti tulee tiuskastua puolisolle,lapselle, omalle vanhemmalleen tai työkaverille täysin turhasta. kuinka moni kokee siitä syyllisyyttä. kuinka moni siitä anteeksi pyytää.
Kuinka moni on taloudessaan käskyttäjä, passuuttaja, jäkättäjä, nalkuttaja, haukkuja ja tuomitsija PÄIVITTÄIN pyytämättä anteeksi.
Kuinka moni sanoo kiitos kun puoliso sijaa sängyn tai tiskaa ilahduttaakseen.
Enta jos kadulla joku avaa oven ystävällisyyttää? Kuinka moni avaa itse ovia toisille esim. vanhuksille tai lastenrattailla/rollaattorilla kulkeville?
Huomenta, päivää, iltaa, kiitos, anteeksi, ole hyvä.. kuinka moni muistaa nämä sanat arjessa?
Kuinka moni täällä on ihminen ihmiselle ja kohtelee lähimmäistään niin kuin itseään haluaisi toisten kohtelevan?
Kuinka moni haluaisi toisten haukkuvan ja mollaavan joka välissä narsistiksi?
Onko se ystävällistä käytöstä? sitäkö toivotte toisten teille antavan päivittäin ?
Kuinka moni täällä muistaa että hyvällä saa pääsääntöisesti hyvää ja pahansuopuudella saa vastaansa pahaa. Ihminen vastaa sinun ilmeeseen vääntämällä sen naaman ilmeen usein samansuuntaiseksi.
Hymysuu ja ystävällinen käytös, kauniit tavat ja puheet saa vastaansa useimmiten sitä samaa takaisinpäin
naama rutussa oleva, vihasesti kulmien alta kyräilevä, vihaisesti narsistiksi haukkuva, epäkohtelias ihminen usein saa vastareaktioksi sen että vastapuolellakin on naama rutussa ja vihainen katse ja sitten tulee jo naseva puolustautuminen haukkuihin ja epäkohteliasta käytöstä.
On hyvin rumaa ottaa itselleen valta tuomita toisia HULLUIKSI. Mikä teistä tekee niin isossa asemassa olevia ja niin paljon parempia että olette oikeutettuja tuomitsemaan jonkun kirjoitustyylin tai jonkun muun epäpätevän asian kautta toisia?
ymmärrän jos oikeasti on ollut uhri ja ihan oikesti juossut narsistia pakoon ja joutunut turvautuun poliisiin, lääkäreihin, lakimiehiin jne. saadakseen itsensä turvaan. se on ihan eriasia kuin tällainen lapsellinen kiusaaminen, mollaaminin ja leimaaminen jota tekee ihmiset jotka ei tiedä todellisestä hädästä mitään. Kunhan vain riitaantuneet jonkun kanssa ja vihaa täällä purkaa.
Olkaa reiluja toisillenne. Tai sitten alkakaa haukkuun itseänne samaa tahtia kuin toisia jotta ette itse leimaantuisi itsekkääksi narsistiksi joka henkisesti kiusaa toisia mutta ei löydä itsestään koskaan vikaa. - järki-ihminen
Lääketieteellisesti ei ole mahdollista tunnistaa NARSISTIA pelkän kirjoitustyylin perusteella. Minä nimittäin tunnen erään diagnosoidusti narsistin ja hän harrastaa blongi kirjoittelua internetissä. Hyvin sujuvasti hän pitkiä tekstejä kirjoittelee. tekstiviestit on myös usein mittavia ja pitkiä. Hän on mies. Hänellä on kaksoisdiagnoosi joista narsistinen persoonallisuushäiriö on toinen, rajatilahäiriö on toinen.
Ja "noitavainot 1600-luv" totta viserrät. Ei täällä näytä omatuntoa kolkuttavan eikä kykyä olevan vetää yhtä rajua kritiikkiä ja haukkumista itsestään.
Olisi mielenkiintoista saada ihmiset täällä miettimään miten itse vastaa txt viesteihin. lyhyesti, pitkästi, hymiöllä vai ilman. entä miten monet päätökset päivittäin on näiden ihmisten elämässä itsekkäitä ja kuinka monet on epäitsekäitä.
Kuinka monesti tulee tiuskastua puolisolle,lapselle, omalle vanhemmalleen tai työkaverille täysin turhasta. kuinka moni kokee siitä syyllisyyttä. kuinka moni siitä anteeksi pyytää.
Kuinka moni on taloudessaan käskyttäjä, passuuttaja, jäkättäjä, nalkuttaja, haukkuja ja tuomitsija PÄIVITTÄIN pyytämättä anteeksi.
Enta jos kadulla joku avaa oven ystävällisyyttää? Kuinka moni avaa itse ovia toisille esim. vanhuksille tai lastenrattailla/rollaattorilla kulkeville?
Huomenta, päivää, iltaa, kiitos, anteeksi, ole hyvä.. kuinka moni muistaa nämä sanat arjessa?
Kuinka moni täällä on ihminen ihmiselle ja kohtelee lähimmäistään niin kuin itseään haluaisi toisten kohtelevan?
Onko se ystävällistä käytöstä? sitäkö toivotte toisten teille antavan päivittäin ?
Kuinka moni täällä muistaa että hyvällä saa pääsääntöisesti hyvää ja pahansuopuudella saa vastaansa pahaa. Ihminen vastaa sinun ilmeeseen vääntämällä sen naaman ilmeen usein samansuuntaiseksi.
Hymysuu ja ystävällinen käytös, kauniit tavat ja puheet saa vastaansa useimmiten sitä samaa takaisinpäin
naama rutussa oleva, vihasesti kulmien alta kyräilevä, vihaisesti narsistiksi haukkuva, epäkohtelias ihminen usein saa vastareaktioksi sen että vastapuolellakin on naama rutussa ja vihainen katse ja sitten tulee jo naseva puolustautuminen haukkuihin ja epäkohteliasta käytöstä.
On hyvin rumaa ottaa itselleen valta tuomita toisia HULLUIKSI. Mikä teistä tekee niin isossa asemassa olevia ja niin paljon parempia että olette oikeutettuja tuomitsemaan jonkun kirjoitustyylin tai jonkun muun epäpätevän asian kautta toisia?
ymmärrän jos oikeasti on ollut uhri ja ihan oikesti juossut narsistia pakoon ja joutunut turvautuun poliisiin, lääkäreihin, lakimiehiin jne. saadakseen itsensä turvaan. se on ihan eriasia kuin tällainen lapsellinen kiusaaminen, mollaaminin ja leimaaminen jota tekee ihmiset jotka ei tiedä todellisestä hädästä mitään. Kunhan vain riitaantuneet jonkun kanssa ja vihaa täällä purkaa.
Olkaa reiluja toisillenne. Tai sitten alkakaa haukkuun itseänne samaa tahtia kuin toisia jotta ette itse leimaantuisi itsekkääksi narsistiksi joka henkisesti kiusaa toisia mutta ei löydä itsestään koskaan vikaa.Hyvin kirjoitettu, kiitos.
- On ihan eri asia
Lääketieteellisesti ei ole mahdollista tunnistaa NARSISTIA pelkän kirjoitustyylin perusteella. Minä nimittäin tunnen erään diagnosoidusti narsistin ja hän harrastaa blongi kirjoittelua internetissä. Hyvin sujuvasti hän pitkiä tekstejä kirjoittelee. tekstiviestit on myös usein mittavia ja pitkiä. Hän on mies. Hänellä on kaksoisdiagnoosi joista narsistinen persoonallisuushäiriö on toinen, rajatilahäiriö on toinen.
Olkaa reiluja toisillenne. Tai sitten alkakaa haukkuun itseänne samaa tahtia kuin toisia jotta ette itse leimaantuisi itsekkääksi narsistiksi joka henkisesti kiusaa toisia mutta ei löydä itsestään koskaan vikaa." hän harrastaa blongi kirjoittelua internetissä."
On ihan eri asia kuin kirjoittaa nimettömänä Suomi24:ssä, jota keskustelu koski.
Koska olet kokenut asiaksesi pitkästi ja hartaasti tuomita ja haukkua nämä täällä kirjoittavat yleensä uhrit, niin kysyn, mikä sinun suhteesi on asiaan? - halojaa omatunto
On ihan eri asia kirjoitti:
" hän harrastaa blongi kirjoittelua internetissä."
On ihan eri asia kuin kirjoittaa nimettömänä Suomi24:ssä, jota keskustelu koski.
Koska olet kokenut asiaksesi pitkästi ja hartaasti tuomita ja haukkua nämä täällä kirjoittavat yleensä uhrit, niin kysyn, mikä sinun suhteesi on asiaan?Minä en oikeita uhreja tuomitse. tuomitsen vain ihmiset jotka väittää "tunnistan narsistin kirjoitustyylistä!" "tunnistan narsistin ammatista" jne.
Se on täyttä puppua! Lääketiede kumoaa väitteen. voin heti heittää tähän linkin siitä.
Itse olen juossut narsistia pakoon. vaihtanut asuin kaupunkia, vaihtanut puh.numeroa. salannut osoitetiedot ja puh.numeroni. tehnyt rikosilmoituksia pahoinpitelyistä, uhkailuista, vainoamisesta, murroista jne. Joutunut käymä'än pitkät terapiat läpitte selvitäkseni itse hengissä siitä joka mahdollisesti jollain tavalla hyvin sairas ihminen oli.. jota jotkut lääkärit kertomani perusteella narsistiksi ovat sanoneet. Olen ollut henkisesti ihan loppu. itkenyt ja kärsinyt piinaa ja ahdistusta vuosien ajan. halunnut jopa tappaa itseni koska olin niin väsynyt pakenemaan kiusaajani kiusaa. tiedän mitä on olla oikea "uhri."
Tosin uhriksi en halua itseäni sanoa. olen selviytyjä. taistelija joka taisteli itsensä siitä suhteesta pois ja hoiti itsensä takaisin kuntoon.En uhri vaan selviytyjä. Niin minä haluan ajatella asian.
Minua loukkaa se että täällä puhellaan narsistiksi vaikka nyt kirjoitustyylin perusteella. se vähättelee oikeita uhreja ja sitä mitä he on joutunut kokemaan.
Mä kiitän päivittäin läheisiäni sillä ilman heitä ja heidän apuaan en olisi tässä ja turvassa. He minut auttoi jaloilleen. - halojaa omatunto
Minä en oikeita uhreja tuomitse. tuomitsen vain ihmiset jotka väittää "tunnistan narsistin kirjoitustyylistä!" "tunnistan narsistin ammatista" jne.
Se on täyttä puppua! Lääketiede kumoaa väitteen. voin heti heittää tähän linkin siitä.
Itse olen juossut narsistia pakoon. vaihtanut asuin kaupunkia, vaihtanut puh.numeroa. salannut osoitetiedot ja puh.numeroni. tehnyt rikosilmoituksia pahoinpitelyistä, uhkailuista, vainoamisesta, murroista jne. Joutunut käymä'än pitkät terapiat läpitte selvitäkseni itse hengissä siitä joka mahdollisesti jollain tavalla hyvin sairas ihminen oli.. jota jotkut lääkärit kertomani perusteella narsistiksi ovat sanoneet. Olen ollut henkisesti ihan loppu. itkenyt ja kärsinyt piinaa ja ahdistusta vuosien ajan. halunnut jopa tappaa itseni koska olin niin väsynyt pakenemaan kiusaajani kiusaa. tiedän mitä on olla oikea "uhri."
Tosin uhriksi en halua itseäni sanoa. olen selviytyjä. taistelija joka taisteli itsensä siitä suhteesta pois ja hoiti itsensä takaisin kuntoon.En uhri vaan selviytyjä. Niin minä haluan ajatella asian.
Minua loukkaa se että täällä puhellaan narsistiksi vaikka nyt kirjoitustyylin perusteella. se vähättelee oikeita uhreja ja sitä mitä he on joutunut kokemaan.
Mä kiitän päivittäin läheisiäni sillä ilman heitä ja heidän apuaan en olisi tässä ja turvassa. He minut auttoi jaloilleen.Hyviä ja asianmukaisia linkkejä joissa sitä OIKEAA TIETOA. eikä mitään hokkuspokkus haahuuta. Nämä ammattisivustoja tarkoitettu narsinstin uhreille joten kannattaa muutenkin tutustua jos ihan OIKEASTI HALUAA APUA JA HELPOTUSTA TILANTEESEENSA. eikä vain kiusata ja mollata jotakuta.
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/@Bin/226209/Mitä narsismi on (Sirpa Polon luento Raumalla 20.9.2012).pdf
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/julkaisut/muita_hyodyllisia_artikkeleita_j/__new_page_-124498/
"Narsismi on 2000-luvun muotikäsitteitä. Alun perin Freudilta psykologiaan tullut termi on muodostunut synonyymiksi itserakkaalle, omaa etuaan ajavalle ihmiselle. Työpaikoilla terrorisoivista nykyajan narkissoksista keskustellaan runsaasti valtamediassa ja netissä. Viihteellisempää käsittelyä edusti hiljattain erään naistenlehden kannen teksti: ”Onko pomosi narsisti? – Nyt 10 kohdan tarkastusohjelma!”
- Niinpä niin, eipä tässä enää ammattilaisen diagnooseja tarvitakaan, psykiatrian professori Jyrki Korkeila nauraa, mutta vakavoituu ja sanoo:
- Kliinisessä mielessä termi on kärsinyt inflaation. Narsismi on todellinen häiriö, jota ei pelkän työroolin perusteella voi kenestäkään todeta. Se on äärimmäisen vaikea jopa ammattilaisen havaita. Nämä ihmiset eivät useimmiten etsi apua, ja yleensä epäily diagnoosista herää narsistin läheisen oireiden perusteella."
(viimeisimmästä linkistä pätkä jossa psykiatri toteaa naureskellen juurikin tästä yleistyneestä tavasta "tunnistaa" narsisti ihan maallikkona. ) - Vauhkoamista?
Hyviä ja asianmukaisia linkkejä joissa sitä OIKEAA TIETOA. eikä mitään hokkuspokkus haahuuta. Nämä ammattisivustoja tarkoitettu narsinstin uhreille joten kannattaa muutenkin tutustua jos ihan OIKEASTI HALUAA APUA JA HELPOTUSTA TILANTEESEENSA. eikä vain kiusata ja mollata jotakuta.
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/@Bin/226209/Mitä narsismi on (Sirpa Polon luento Raumalla 20.9.2012).pdf
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/julkaisut/muita_hyodyllisia_artikkeleita_j/__new_page_-124498/
"Narsismi on 2000-luvun muotikäsitteitä. Alun perin Freudilta psykologiaan tullut termi on muodostunut synonyymiksi itserakkaalle, omaa etuaan ajavalle ihmiselle. Työpaikoilla terrorisoivista nykyajan narkissoksista keskustellaan runsaasti valtamediassa ja netissä. Viihteellisempää käsittelyä edusti hiljattain erään naistenlehden kannen teksti: ”Onko pomosi narsisti? – Nyt 10 kohdan tarkastusohjelma!”
- Niinpä niin, eipä tässä enää ammattilaisen diagnooseja tarvitakaan, psykiatrian professori Jyrki Korkeila nauraa, mutta vakavoituu ja sanoo:
- Kliinisessä mielessä termi on kärsinyt inflaation. Narsismi on todellinen häiriö, jota ei pelkän työroolin perusteella voi kenestäkään todeta. Se on äärimmäisen vaikea jopa ammattilaisen havaita. Nämä ihmiset eivät useimmiten etsi apua, ja yleensä epäily diagnoosista herää narsistin läheisen oireiden perusteella."
(viimeisimmästä linkistä pätkä jossa psykiatri toteaa naureskellen juurikin tästä yleistyneestä tavasta "tunnistaa" narsisti ihan maallikkona. )Kirjoituksistasi saa sellaisen käsityksen, että vauhkoat?
- halojaa omatunto
Vauhkoamista? kirjoitti:
Kirjoituksistasi saa sellaisen käsityksen, että vauhkoat?
Ehkä vähän :D kyllä se hiukan hermostuneeksi saa kun tuntuu että täällä kiusattais ja leimattais jotain ihmisiä jotka todellisuudessa eivät ehkä ole tehneet mitään kovin kummoista tai ole narsisteja vaan ehkä jopa itse niitä uhreja joita joku narsisti täällä kiusaa ja haukkuu.
Tuntuu pahalta sellainen ja saa myötähermostumaan &vauhkoamaan. Koen ehkä hiukan myötätuntoa niitä kohtaan keitä täällä noin pienen "todisteen" (kirjoitus tyylin) valossa narsisteiksi sanotaan. Koen tarvetta puolustaa heitä koska näen jostain syystä heidät nyt uhreiksi ja nämä jotka heitä narsisteiksi väittävät kiusaajina. - Tiedän mitä
Ehkä vähän :D kyllä se hiukan hermostuneeksi saa kun tuntuu että täällä kiusattais ja leimattais jotain ihmisiä jotka todellisuudessa eivät ehkä ole tehneet mitään kovin kummoista tai ole narsisteja vaan ehkä jopa itse niitä uhreja joita joku narsisti täällä kiusaa ja haukkuu.
Tuntuu pahalta sellainen ja saa myötähermostumaan &vauhkoamaan. Koen ehkä hiukan myötätuntoa niitä kohtaan keitä täällä noin pienen "todisteen" (kirjoitus tyylin) valossa narsisteiksi sanotaan. Koen tarvetta puolustaa heitä koska näen jostain syystä heidät nyt uhreiksi ja nämä jotka heitä narsisteiksi väittävät kiusaajina.Tiedän mitä tarkoitat, mutta Suomi24 toimii myös kevyen luokan kanavana, jossa kirjoittelevat eivät ole asiantuntijoita välttämättä millään saralla. Joskus pienistä aiheviritelmistä, joita ei ole tehty vakavassa mielessä edes! tulee ihan hedelmällistä keskustelua. Se on sitä luovuutta...
Tänne saa toisiaan kirjoittaa ilman pääsyvaatimuksia, eikä ole alkometriä eikä muita huumeseuloja, joten täydellistä tästä kanavasta ei varmaan saa. Mitä se täydellinen sitten kullekin tarkoittaakaan?
Osa omista kirjoituksistanikin on noita pieniä ja "merkillisiä".
En ihan ymmärrä, jos joku kauheasti loukkaantuu ja ottaa vakavasti mitä täällä netissä kirjoitellaan. Ei näitä voi henkilökohtaisesti ottaa kukaan. Tietyt nimimerkit ovat tunnettuja ja heihin voi tutustua syvemmin lukemalla heidän kirjoituksiaan pidemmältä ajalta. Silti heistäkin ollaan eri mieltä.
Sinä et luota kirjoittelijoiden kykyyn suojautua järkevillä defensseillä näitä kirjoituksia vastaan silloin, kun ne eivät miellytä? Nykyaika asettaa omia vaatimuksiaan ihmisille ja yksi on netinlukutaito. Ja jos kirjoittelee täällä tuntemattomana, pitää osata sekin... - Mielestäni juuri
Tuntuu pahalta sellainen ja saa myötähermostumaan &vauhkoamaan. Koen ehkä hiukan myötätuntoa niitä kohtaan keitä täällä noin pienen "todisteen" (kirjoitus tyylin) valossa narsisteiksi sanotaan. Koen tarvetta puolustaa heitä koska näen jostain syystä heidät nyt uhreiksi ja nämä jotka heitä narsisteiksi väittävät kiusaajina."jotka todellisuudessa eivät ehkä ole tehneet mitään kovin kummoista tai ole narsisteja "
Mielestäni juuri nämä kirjoittelijat tässä kirjoitustyyliaiheessa ovat niitä, jotka eivät ole tehneet kovin kummoista... - halojaa omatunto
Tiedän mitä kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat, mutta Suomi24 toimii myös kevyen luokan kanavana, jossa kirjoittelevat eivät ole asiantuntijoita välttämättä millään saralla. Joskus pienistä aiheviritelmistä, joita ei ole tehty vakavassa mielessä edes! tulee ihan hedelmällistä keskustelua. Se on sitä luovuutta...
Tänne saa toisiaan kirjoittaa ilman pääsyvaatimuksia, eikä ole alkometriä eikä muita huumeseuloja, joten täydellistä tästä kanavasta ei varmaan saa. Mitä se täydellinen sitten kullekin tarkoittaakaan?
Osa omista kirjoituksistanikin on noita pieniä ja "merkillisiä".
En ihan ymmärrä, jos joku kauheasti loukkaantuu ja ottaa vakavasti mitä täällä netissä kirjoitellaan. Ei näitä voi henkilökohtaisesti ottaa kukaan. Tietyt nimimerkit ovat tunnettuja ja heihin voi tutustua syvemmin lukemalla heidän kirjoituksiaan pidemmältä ajalta. Silti heistäkin ollaan eri mieltä.
Sinä et luota kirjoittelijoiden kykyyn suojautua järkevillä defensseillä näitä kirjoituksia vastaan silloin, kun ne eivät miellytä? Nykyaika asettaa omia vaatimuksiaan ihmisille ja yksi on netinlukutaito. Ja jos kirjoittelee täällä tuntemattomana, pitää osata sekin...netissä niinkuin täällä suomi24 palstalla muillakin keskustelu aluella on ihmisiä jotka purkaa vihaansa toisiin ihmisiin tai haluaa tätä kautta kiusata jotain tuntemaansa ihmistä.
itse ymmärrän hyvin internetin pelisäännöt ja siksi linkitinkin ammattisivuston jossa on juurikin tähän aiheeseen liittyvää ihan oikeaa ja ammatillista tietoa. keskustelupalstat, blogit ja jotkut haahuu lehtien julkaisut eivät ole luotettava tietolähde. siellä on "luulo" ja "kuulo" puheita ja oletuksia.
itse otin asian täällä koska jokaisen haukkuja olisi muistettava mennä välillä itseensä. Totta että ehkä kärjistän ja yli reagoin. laitan olettamuksia jne. mutta täällä näyttää ne olevan sallittuja tapoja muutenkin tällä palstalla. tosin ainoa asia mikä tuntuu että täällä ei ole sallittua on sanoa eriävämielipide. (se muuten yksi tapa tunnistaa narsisti. narsisti ei siedä sitä että hänen kanssaan ollaan erimieltä.)
Oma pelkoni ei ole kirjoittajat vaan lukija. Lukijat jota ovat ehkä saaneet vinkkauksen että täällä heistä joku kirjoittelee. se mua säälittää. kurjaa jos he sattuvatkin olemaan uhreja tai he eivät olekaan narsisteja vaan esim. aivokasvain potilas joka sairauden takia käyttäytyy huonosti mutta ei halua kuuluttaa kaikille että on niin vakavasti sairas. tai ihminen joka saanut etuotsalohkoon iskun ja aivovaurion takia käytös muuttunut. jne. - Sitä on tarjolla
netissä niinkuin täällä suomi24 palstalla muillakin keskustelu aluella on ihmisiä jotka purkaa vihaansa toisiin ihmisiin tai haluaa tätä kautta kiusata jotain tuntemaansa ihmistä.
itse ymmärrän hyvin internetin pelisäännöt ja siksi linkitinkin ammattisivuston jossa on juurikin tähän aiheeseen liittyvää ihan oikeaa ja ammatillista tietoa. keskustelupalstat, blogit ja jotkut haahuu lehtien julkaisut eivät ole luotettava tietolähde. siellä on "luulo" ja "kuulo" puheita ja oletuksia.
itse otin asian täällä koska jokaisen haukkuja olisi muistettava mennä välillä itseensä. Totta että ehkä kärjistän ja yli reagoin. laitan olettamuksia jne. mutta täällä näyttää ne olevan sallittuja tapoja muutenkin tällä palstalla. tosin ainoa asia mikä tuntuu että täällä ei ole sallittua on sanoa eriävämielipide. (se muuten yksi tapa tunnistaa narsisti. narsisti ei siedä sitä että hänen kanssaan ollaan erimieltä.)
Oma pelkoni ei ole kirjoittajat vaan lukija. Lukijat jota ovat ehkä saaneet vinkkauksen että täällä heistä joku kirjoittelee. se mua säälittää. kurjaa jos he sattuvatkin olemaan uhreja tai he eivät olekaan narsisteja vaan esim. aivokasvain potilas joka sairauden takia käyttäytyy huonosti mutta ei halua kuuluttaa kaikille että on niin vakavasti sairas. tai ihminen joka saanut etuotsalohkoon iskun ja aivovaurion takia käytös muuttunut. jne." juurikin tähän aiheeseen liittyvää ihan oikeaa ja ammatillista tietoa. "
Sitä on tarjolla ehkä jopa yllinkyllin. Tiedätkö, ryppy otsassa vaan ei koskaan tuo lisäarvoa millekään asialle eikä vie asioita eteenpäin. Joskus kevyt jutustelu samanhenkisten kanssa voi keventää uhrienkin raskasta oloa. Sallittakoon se heille. Mielestäni uhritkin ovat ansainneet juttutuokionsa.
Minäkään tuskin olisin jaksanut tutustua tähän aiheeseen niinpaljon kuin olen nyt tehnyt, jos ei olisi ollut huumoria välillä mukana. Muutenkin huumori on hyvä keino hälventää liikaa painolastia joskus. Suosittelen sinullekin, sitten kun pystyt siihen. Toivon, että se päivä koittaa sinullekin vielä.
"ainoa asia mikä tuntuu että täällä ei ole sallittua on sanoa eriävämielipide."
??? Mielestäni eriäviä mielipiteitä riittää. Miten perustelet tuon väitteesi? Miten täällä netissä sen edes voisi estää, jos joku haluaisi?
"itse otin asian täällä koska jokaisen haukkuja olisi muistettava mennä välillä itseensä. "
Muistutan, että taisit itsekin kirjoituksissasi liittyä noihin haukkujiin... Liika itseensä meno on kuitenkin pahasta ja jokaisella on oikeus mennä itseensä silloin kuin haluaa tai olla menemättä. Eläköön vapaus...
" Lukijat jota ovat ehkä saaneet vinkkauksen että täällä heistä joku kirjoittelee. se mua säälittää."
Tuo on tuntunut olevan sinun huolenaiheesi pitkään...
"esim. aivokasvain potilas "
Voin kertoa, että täällä en tuollaisista tapauksista ole lukenut. Yleensä nämä kirjoitukset koskevat selkeästi narsistisia ihmisiä, jotka uhrit tuntevat hyvin.
Mikä moraalinen ero muuten on siinä, onko ihminen vammautunut jostain ulkoisesta iskusta vai saanut narsistisen vamman lapsuudessa? Minun mielestäni ei mitään. Tuon asian käsittelemiseen vain ja narsismiin tutustumiseen menee aikaa, eikä asia ole kättelyssä selvä varsinkaan uhrin osan kokeneille. Tieto narsismista voi järkyttää myös uhria.
"tätä kautta kiusata jotain tuntemaansa ihmistä."
Jos nyt olen käsittänyt, että olet se tietty lukija/kirjoittaja, niin sinulla on omakohtainen huolenaihe... - halojaa omatunto
Sitä on tarjolla kirjoitti:
" juurikin tähän aiheeseen liittyvää ihan oikeaa ja ammatillista tietoa. "
Sitä on tarjolla ehkä jopa yllinkyllin. Tiedätkö, ryppy otsassa vaan ei koskaan tuo lisäarvoa millekään asialle eikä vie asioita eteenpäin. Joskus kevyt jutustelu samanhenkisten kanssa voi keventää uhrienkin raskasta oloa. Sallittakoon se heille. Mielestäni uhritkin ovat ansainneet juttutuokionsa.
Minäkään tuskin olisin jaksanut tutustua tähän aiheeseen niinpaljon kuin olen nyt tehnyt, jos ei olisi ollut huumoria välillä mukana. Muutenkin huumori on hyvä keino hälventää liikaa painolastia joskus. Suosittelen sinullekin, sitten kun pystyt siihen. Toivon, että se päivä koittaa sinullekin vielä.
"ainoa asia mikä tuntuu että täällä ei ole sallittua on sanoa eriävämielipide."
??? Mielestäni eriäviä mielipiteitä riittää. Miten perustelet tuon väitteesi? Miten täällä netissä sen edes voisi estää, jos joku haluaisi?
"itse otin asian täällä koska jokaisen haukkuja olisi muistettava mennä välillä itseensä. "
Muistutan, että taisit itsekin kirjoituksissasi liittyä noihin haukkujiin... Liika itseensä meno on kuitenkin pahasta ja jokaisella on oikeus mennä itseensä silloin kuin haluaa tai olla menemättä. Eläköön vapaus...
" Lukijat jota ovat ehkä saaneet vinkkauksen että täällä heistä joku kirjoittelee. se mua säälittää."
Tuo on tuntunut olevan sinun huolenaiheesi pitkään...
"esim. aivokasvain potilas "
Voin kertoa, että täällä en tuollaisista tapauksista ole lukenut. Yleensä nämä kirjoitukset koskevat selkeästi narsistisia ihmisiä, jotka uhrit tuntevat hyvin.
Mikä moraalinen ero muuten on siinä, onko ihminen vammautunut jostain ulkoisesta iskusta vai saanut narsistisen vamman lapsuudessa? Minun mielestäni ei mitään. Tuon asian käsittelemiseen vain ja narsismiin tutustumiseen menee aikaa, eikä asia ole kättelyssä selvä varsinkaan uhrin osan kokeneille. Tieto narsismista voi järkyttää myös uhria.
"tätä kautta kiusata jotain tuntemaansa ihmistä."
Jos nyt olen käsittänyt, että olet se tietty lukija/kirjoittaja, niin sinulla on omakohtainen huolenaihe...taidat olla aloittaja itse? puolustelet aika kovaa. eriävä mielipide saa aina haukut. Täällä pelisääntö on se että tänne tulee ihmiset haukkumaan jotain tuntemaansa ihmistä ja muut yhtyy siihen tai tukee sitä jotenkin. oletetun narsistin lyttäys paikka jossa oletettua narsistia ei saa puolustaa koska se on täällä kirjoittamaton sääntö.
Mä en kuitenkaan omaa niin vääristynyttä moraalia että lähtisin ihan horoskoopin, kirjotus,pukeutumis tyylin tai ammatin perusteella ketään narsistiksi haukkumaan.
Ja täällä ei ole monikaan niistä haukutuista puolustautumassa. täällä on vain yksi osapuoli kertomassa omaa versioonsa ja ajatustaan. vastapuoli kykene puolustautumaan ja kertomaan että mikä hänen tarinansa asiaan on. Mistä siis kukaan lukija tai kirjoittaja voi tietää todellisuutta haukutun sairauden tasosta.
Tiedätkö sellaista leikkiä kuin juoruakka? sitä leikin lapsena. siinä ollaa jonossa ja jonon ensimmäinen kuiskaa vieressä olevalle jonkun sanan tai lauseen. ja tämä taas kuiskaa sen seuraavalle. Jonon viimeinen sanoo ääneen kuulemansa. usein siinä kävi niin että juttu muuttui paljon matkan varrella. kuultiin väärin, mielikuvitus toi mukaan jotain lisää, juttua väritettiin jne.
Tämä ilmiö kannattaa muistaa kun lukee jonkun yksipuolista näkemystä täällä. juttu on yhden ihmisen näkemys jota ehkä väritetty ja siihen on mielikuvitus tuonut omaa lisäänsä.
olen täällä noin kuukauden päivät kirjoitellut. en ole rekisteröitynyt sivustolle. mutta varmaan 2 aloitusta olen tehnyt tänne. ja kolmeen muuhun aloitukseen tainnut jotain kommentoida. 33 v eronnut naisihminen. Olemmeko jutelleet täällä jossain ketjussa aikaisemmin? - En tiedä, olemmeko
taidat olla aloittaja itse? puolustelet aika kovaa. eriävä mielipide saa aina haukut. Täällä pelisääntö on se että tänne tulee ihmiset haukkumaan jotain tuntemaansa ihmistä ja muut yhtyy siihen tai tukee sitä jotenkin. oletetun narsistin lyttäys paikka jossa oletettua narsistia ei saa puolustaa koska se on täällä kirjoittamaton sääntö.
Mä en kuitenkaan omaa niin vääristynyttä moraalia että lähtisin ihan horoskoopin, kirjotus,pukeutumis tyylin tai ammatin perusteella ketään narsistiksi haukkumaan.
Ja täällä ei ole monikaan niistä haukutuista puolustautumassa. täällä on vain yksi osapuoli kertomassa omaa versioonsa ja ajatustaan. vastapuoli kykene puolustautumaan ja kertomaan että mikä hänen tarinansa asiaan on. Mistä siis kukaan lukija tai kirjoittaja voi tietää todellisuutta haukutun sairauden tasosta.
Tiedätkö sellaista leikkiä kuin juoruakka? sitä leikin lapsena. siinä ollaa jonossa ja jonon ensimmäinen kuiskaa vieressä olevalle jonkun sanan tai lauseen. ja tämä taas kuiskaa sen seuraavalle. Jonon viimeinen sanoo ääneen kuulemansa. usein siinä kävi niin että juttu muuttui paljon matkan varrella. kuultiin väärin, mielikuvitus toi mukaan jotain lisää, juttua väritettiin jne.
Tämä ilmiö kannattaa muistaa kun lukee jonkun yksipuolista näkemystä täällä. juttu on yhden ihmisen näkemys jota ehkä väritetty ja siihen on mielikuvitus tuonut omaa lisäänsä.
olen täällä noin kuukauden päivät kirjoitellut. en ole rekisteröitynyt sivustolle. mutta varmaan 2 aloitusta olen tehnyt tänne. ja kolmeen muuhun aloitukseen tainnut jotain kommentoida. 33 v eronnut naisihminen. Olemmeko jutelleet täällä jossain ketjussa aikaisemmin?En tiedä, olemmeko jutelleet jossain ketjussa aikaisemmin. En tunnista sinua nimimerkistäsi, yksi samantyylinen kirjoittaja on kirjoitellut muistaakseni. Täällähän ei voi tunnistaa ketään, harva laittaa oikean nimensä. Nimimerkkejä voi muutella, kuten tarinaansakin. Kaikkien juttujen todenperäisyys on kyseenalainen (vähintään). Kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa.
Muistutan, että olet itse liittynyt haukkujiin.
Olet liian tosikkomainen, että jaksaisin sinun kanssasi keskustella. Etkä keskustele aiheesta, vaan aiheen vierestä. Nostat itsesi ikäänkuin yläpuolelle... Arvostelet toisten kirjoituksia ja pohdintaa. Pääpainosi tuntuu olevan palstan arvostelussa. Kuitenkaan et selvästi ole syventynyt kirjoituksiin etkä kirjoittajien tarinoihin. En ymmärrä motiiviasi. - käsi sydämellä
taidat olla aloittaja itse? puolustelet aika kovaa. eriävä mielipide saa aina haukut. Täällä pelisääntö on se että tänne tulee ihmiset haukkumaan jotain tuntemaansa ihmistä ja muut yhtyy siihen tai tukee sitä jotenkin. oletetun narsistin lyttäys paikka jossa oletettua narsistia ei saa puolustaa koska se on täällä kirjoittamaton sääntö.
olen täällä noin kuukauden päivät kirjoitellut. en ole rekisteröitynyt sivustolle. mutta varmaan 2 aloitusta olen tehnyt tänne. ja kolmeen muuhun aloitukseen tainnut jotain kommentoida. 33 v eronnut naisihminen. Olemmeko jutelleet täällä jossain ketjussa aikaisemmin?On vain ymmärrettävä, etteivät kaikki ihmiset kykene ajattelemaan "järkevästi". On ihmisiä, jotka ovat mielestään aina oikeassa, on loputon taival ryhtyä väittelemään tälläisen persoonan kanssa. (Vääristynyt moraali oli hyvä termi.)
Kiitos Halojaa omatunto-nimimerkille, ilo lukea ajatuksiasi, joissa on sitä järkeä, mikä tuntuu monelta tämänkin palstan kirjoittelijalta oikeasti puuttuvan. - halojaa omatunto
En tiedä, olemmeko kirjoitti:
En tiedä, olemmeko jutelleet jossain ketjussa aikaisemmin. En tunnista sinua nimimerkistäsi, yksi samantyylinen kirjoittaja on kirjoitellut muistaakseni. Täällähän ei voi tunnistaa ketään, harva laittaa oikean nimensä. Nimimerkkejä voi muutella, kuten tarinaansakin. Kaikkien juttujen todenperäisyys on kyseenalainen (vähintään). Kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa.
Muistutan, että olet itse liittynyt haukkujiin.
Olet liian tosikkomainen, että jaksaisin sinun kanssasi keskustella. Etkä keskustele aiheesta, vaan aiheen vierestä. Nostat itsesi ikäänkuin yläpuolelle... Arvostelet toisten kirjoituksia ja pohdintaa. Pääpainosi tuntuu olevan palstan arvostelussa. Kuitenkaan et selvästi ole syventynyt kirjoituksiin etkä kirjoittajien tarinoihin. En ymmärrä motiiviasi.edelliseen tekstiin ainoa vastaus enää on:
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/@Bin/188611/työpaikkakiusaaminen.jpg. (sillä olen sanonut haluamani ja alan jo toistaan itseäni enkä jaksa väitellä enempää)
Narsismin ydin. susi lampaiden vaatteissa:
http://www.taloussanomat.fi/files/panorama_PahaHyvaPomo.jpg
Jos haluatte helpotusta oloonne ja ihan oikeita tarinoita tueksenne niin minua helpottivat nämä kirjat:
-sata tapaa tappaa sielu
-vaarallinen rakkaus
-naamiona terve mieli
-naimisissa narsistin kanssa
-narsistin uhrista selviytyjäksi - Kirkkaimmat valot
edelliseen tekstiin ainoa vastaus enää on:
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/@Bin/188611/työpaikkakiusaaminen.jpg. (sillä olen sanonut haluamani ja alan jo toistaan itseäni enkä jaksa väitellä enempää)
Narsismin ydin. susi lampaiden vaatteissa:
http://www.taloussanomat.fi/files/panorama_PahaHyvaPomo.jpg
Jos haluatte helpotusta oloonne ja ihan oikeita tarinoita tueksenne niin minua helpottivat nämä kirjat:
-sata tapaa tappaa sielu
-vaarallinen rakkaus
-naamiona terve mieli
-naimisissa narsistin kanssa
-narsistin uhrista selviytyjäksiMiljoonat kädet miljoonilla sydämillä :):):).
Olet "halojaa omatunto" ihanin kirjoittaja mitä täällä olen koskaan tavannut. Kullatut olkoot polkusi. Laulakoot satakielet siellä missä kuljet ja lämmin tuuli puhaltakoon tienoot puhtaiksi ja olkoon valo aina luonasi.
On ikävää, että jätät ketjun. Miten me tuhkaiset maan menninkäiset selviydymme ilman kaltaistasi oikeamielistä totuuden hallitsijaa. Vajoamme hiljaiseen kärsimykseen ja ikävään. Häpeä täyttää mielemme ja ajattelemme, että pystymmekö koskaan pääseemään lähellekään sinun loistavaa tasoasi. Kelpaammeko koskaan pyyhkimään pölyjä kengistäsi?
Antakoon esimerkkisi meille toivoa paremmasta. Ehkä lapsemme saavat kokea aavistuksen siitä valosta, millä sinä olet maailmaa siunannut. Me joudumme vielä kärsimään vajaavuuksistamme.
Sinua odottaa valo ja autuus, meitä pimeä ja unohdus. Olkoon kotisi kaariholvet avarat ja kristallikruunut kirkkaimmat mahdolliset.
Vain näin voin toivottaa sinulle hyvää jatkoa, kun itse jatkan syntisen unohduksen tiellä. - Kirkkaimmat valot
käsi sydämellä kirjoitti:
On vain ymmärrettävä, etteivät kaikki ihmiset kykene ajattelemaan "järkevästi". On ihmisiä, jotka ovat mielestään aina oikeassa, on loputon taival ryhtyä väittelemään tälläisen persoonan kanssa. (Vääristynyt moraali oli hyvä termi.)
Kiitos Halojaa omatunto-nimimerkille, ilo lukea ajatuksiasi, joissa on sitä järkeä, mikä tuntuu monelta tämänkin palstan kirjoittelijalta oikeasti puuttuvan.Mitkään yläpeukut eivät riitä ylistämään hänen korkeuttaan riittävästi. Minä en rohkene edes yrittää...
- darkside
Kirkkaimmat valot kirjoitti:
Miljoonat kädet miljoonilla sydämillä :):):).
Olet "halojaa omatunto" ihanin kirjoittaja mitä täällä olen koskaan tavannut. Kullatut olkoot polkusi. Laulakoot satakielet siellä missä kuljet ja lämmin tuuli puhaltakoon tienoot puhtaiksi ja olkoon valo aina luonasi.
On ikävää, että jätät ketjun. Miten me tuhkaiset maan menninkäiset selviydymme ilman kaltaistasi oikeamielistä totuuden hallitsijaa. Vajoamme hiljaiseen kärsimykseen ja ikävään. Häpeä täyttää mielemme ja ajattelemme, että pystymmekö koskaan pääseemään lähellekään sinun loistavaa tasoasi. Kelpaammeko koskaan pyyhkimään pölyjä kengistäsi?
Antakoon esimerkkisi meille toivoa paremmasta. Ehkä lapsemme saavat kokea aavistuksen siitä valosta, millä sinä olet maailmaa siunannut. Me joudumme vielä kärsimään vajaavuuksistamme.
Sinua odottaa valo ja autuus, meitä pimeä ja unohdus. Olkoon kotisi kaariholvet avarat ja kristallikruunut kirkkaimmat mahdolliset.
Vain näin voin toivottaa sinulle hyvää jatkoa, kun itse jatkan syntisen unohduksen tiellä.jonkun ego sai nyt kolauksen suuren kun "halojaa omatunto" kirjoittajalle ihan vittuileen aletaan. Tämä todistaa hänen tekstinsä todeksi. eriävää mielipidettä ei todellakaan saa sanoa
- Kirkkaimmat valot
darkside kirjoitti:
jonkun ego sai nyt kolauksen suuren kun "halojaa omatunto" kirjoittajalle ihan vittuileen aletaan. Tämä todistaa hänen tekstinsä todeksi. eriävää mielipidettä ei todellakaan saa sanoa
"Tämä todistaa hänen tekstinsä todeksi. " Ei ainakaan tieteellinen ajattelu sisällä tuollaista todistetta oikeellisuudesta. Ehkä vain sinun, joka kommentoit ja yläpeukutat omia tekstejäsi.
- Hiljainen lukija
käsi sydämellä kirjoitti:
On vain ymmärrettävä, etteivät kaikki ihmiset kykene ajattelemaan "järkevästi". On ihmisiä, jotka ovat mielestään aina oikeassa, on loputon taival ryhtyä väittelemään tälläisen persoonan kanssa. (Vääristynyt moraali oli hyvä termi.)
Kiitos Halojaa omatunto-nimimerkille, ilo lukea ajatuksiasi, joissa on sitä järkeä, mikä tuntuu monelta tämänkin palstan kirjoittelijalta oikeasti puuttuvan.Samaa mieltä. Tosi fiksuja kirjoituksia (kirjoittajalla Halojaa omatunto), mitkä tämä palsta todellakin ansaitsee.
- Lääketiedettäkin!
Olkaa reiluja toisillenne. Tai sitten alkakaa haukkuun itseänne samaa tahtia kuin toisia jotta ette itse leimaantuisi itsekkääksi narsistiksi joka henkisesti kiusaa toisia mutta ei löydä itsestään koskaan vikaa."Lääketieteellisesti ei ole mahdollista tunnistaa NARSISTIA pelkän" Vaude! Ihan lääketiedekin kehissä ja kaikki. Ei ole mahdollista että näin hienosti.
- hiekkalapio tanassa
Lääketiedettäkin! kirjoitti:
"Lääketieteellisesti ei ole mahdollista tunnistaa NARSISTIA pelkän" Vaude! Ihan lääketiedekin kehissä ja kaikki. Ei ole mahdollista että näin hienosti.
Pseudotiede parempi tiede. Parasta itsensä mystifionti ylimpänä auktoriteettina, maagisena luonnonvoimana. Minä tiedän, että narsistit pukeutuvat vaaleanpunaiseen ja kirjoittavat mieluummin "hihihi" tai "hähähä" kuin "hehehe" tai "hahaha". Ihme, ettei kukaan ole vielä avannut tästä palstalla.
- Kirkkaimmat valot
hiekkalapio tanassa kirjoitti:
Pseudotiede parempi tiede. Parasta itsensä mystifionti ylimpänä auktoriteettina, maagisena luonnonvoimana. Minä tiedän, että narsistit pukeutuvat vaaleanpunaiseen ja kirjoittavat mieluummin "hihihi" tai "hähähä" kuin "hehehe" tai "hahaha". Ihme, ettei kukaan ole vielä avannut tästä palstalla.
" Parasta itsensä mystifionti ylimpänä auktoriteettina, maagisena luonnonvoimana. "
Itsepä tiedät. Näkisi vain sitä tiedettä---. Luulen, että johonkuhun vain on kalikka kalahtanut nyt pahasti tämän aiheen suhteen. Harva joutuu todellakin ennemminkin jonninjoutavan kirjoittelun takia tolaltaan...
Tarkemmin ajatellen, narsismin oireisiinkin kuuluu tukeutuminen auktoriteetteihin ja suurien nimien mainitseminen ja vilahteleminen puheessa. - kolahti rintakehään
" Parasta itsensä mystifionti ylimpänä auktoriteettina, maagisena luonnonvoimana. "
Itsepä tiedät. Näkisi vain sitä tiedettä---. Luulen, että johonkuhun vain on kalikka kalahtanut nyt pahasti tämän aiheen suhteen. Harva joutuu todellakin ennemminkin jonninjoutavan kirjoittelun takia tolaltaan...
Tarkemmin ajatellen, narsismin oireisiinkin kuuluu tukeutuminen auktoriteetteihin ja suurien nimien mainitseminen ja vilahteleminen puheessa.Aito narsisti joutuu.
- koskee
Tarkemmin ajatellen, narsismin oireisiinkin kuuluu tukeutuminen auktoriteetteihin ja suurien nimien mainitseminen ja vilahteleminen puheessa.Kirkkaimmat valot sai siis kalikan nilkoilleen.
- NARSK NARSK
Tarkemmin ajatellen, narsismin oireisiinkin kuuluu tukeutuminen auktoriteetteihin ja suurien nimien mainitseminen ja vilahteleminen puheessa.Kirkkaimmat valot on narsku. mee hoitoon siittä narskutteleen ja jätä viattomat jo rauhaan. etsi uhrisi muualta. täällä olevat on kärsineet jo tarpeeksi. sylje myrkkysi pois muualla.
- Kirkkaimmat valot
koskee kirjoitti:
Kirkkaimmat valot sai siis kalikan nilkoilleen.
"Kirkkaimmat valot sai siis kalikan nilkoilleen. "
Luuletko, että olen hämmästynyt että yrität vääristellä totuutta mieleiseksesi.
Minulle nämä kirjoittelunaiheet sopivat vallan mainiosti. "Halojaa omatunnolle" keskustelunaihe sensijaan oli aivan liikaa.
"maallikot nyt turvat jo tukkoon! "
" jos se sallittua väitän että ap, sekä lottamari ja olisin taipuvainen kirjoittavjat ovat myöskin narsisteja sillä "
"hyvä te kotipsykologit.. ei jeeeeeeeeeeesus teidän analyysien kanssa taas. en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. "
"mutta mites on.. onnistuuko se peiliin katsominen "
"siinä teille sitä narsisti haastetta. haastan jokaisen joka täällä syyttelee toista "
"Kolkuttaako omatunto millään kohtaa? "
"onko käynyt niin että huudot ja suusta tulleet sammakot oli teitä oikeutettuja koska vastapuoli on aina ehdottomasti narsisti? "
"mahd. toisen ihmisen käytös johtuu vain onko aina kaikkeen vastaus SE ON NARSISTI."
Tässä vain osa "halojaa omatunnon" vaahtoamisesta, josta osa on kirjoitettu huutamaan isoilla. - mene psykiatrille
"Kirkkaimmat valot sai siis kalikan nilkoilleen. "
Luuletko, että olen hämmästynyt että yrität vääristellä totuutta mieleiseksesi.
Minulle nämä kirjoittelunaiheet sopivat vallan mainiosti. "Halojaa omatunnolle" keskustelunaihe sensijaan oli aivan liikaa.
"maallikot nyt turvat jo tukkoon! "
" jos se sallittua väitän että ap, sekä lottamari ja olisin taipuvainen kirjoittavjat ovat myöskin narsisteja sillä "
"hyvä te kotipsykologit.. ei jeeeeeeeeeeesus teidän analyysien kanssa taas. en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. "
"mutta mites on.. onnistuuko se peiliin katsominen "
"siinä teille sitä narsisti haastetta. haastan jokaisen joka täällä syyttelee toista "
"Kolkuttaako omatunto millään kohtaa? "
"onko käynyt niin että huudot ja suusta tulleet sammakot oli teitä oikeutettuja koska vastapuoli on aina ehdottomasti narsisti? "
"mahd. toisen ihmisen käytös johtuu vain onko aina kaikkeen vastaus SE ON NARSISTI."
Tässä vain osa "halojaa omatunnon" vaahtoamisesta, josta osa on kirjoitettu huutamaan isoilla.Sinulla on vain niin kieroutunut ajatusmaailma itselläsi, ettet totuutta löydä, vaikka suurennuslasilla sen sinulle näyttäisi.
- Kirkkaimmat valot
En riitele tuntemani narsistin kanssa, koska olen ymmärtänyt, että hän on omalla tavallaan sairas. Enkä riitele muidenkaan henkisesti sairaiden kanssa turhasta, joten jätän tämän vaatimattoman aiheen rauhaan, ettei kenellekään enää tule pahempaa mieltä. Moraalin taso menee todellakin turhan alas.
Sillä mitä minusta on sanottu tässä, ei ole väliä. Minun takkini kestää kyllä.- totuutta silmiin
"Minä ylhäinen ihminen, joka olen kaiken yläpuolella ja tulkitsen asioita ja maailmaa omalla tavallani, olen ylivertainen, joten lähden laahukset lentäen pois paikalta."
- oma tilasi?
Sun kannattaisi oma henkinen tilasi käydä arvioittamassa psykiatrin luona ja tämä ihan ystävällisenä neuvona.
- oma tilasi?
Sun kannattaisi oma henkinen tilasi käydä arvioittamassa psykiatrin luona ja tämä ihan ystävällisenä neuvona.
- jalka ojossa
Oon ollut tällä palstalla 2 minuuttia.
Ootte hulluja narsisteja kaikki:)- minäitte:)
ite oot:)
- jalka ojossa
minäitte:) kirjoitti:
ite oot:)
oot ihana:)
- Loogista päättelyä
Olen päätellyt, että vasenkätiset ihmiset ovat narsisteja. Perustan väitteeni siihen, että olen itse oikeakätinen ja en ole narsisti.
- jalka ojossa
Samalla logiikalla; kaikki ihmiset juo kaljaa;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683