takaisin inglesiin

valkkari

Jahas, tänä aamuna lomalta töihin ja e ei tarvikkaan kauaa olla max joulukuun loppuun joten olisi voinut inglesin lämpöön jäädä, vähän hatuttaa!

51

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanarianmies.fi1

      Vai sillee, ehkä tanssittiiki siel, tää nainen jota Suks luulin, ei kyl suoraan kieltänytkää, että se Sä oot, Tarkoitan naista jolla silmälasit joi valkkaria, tukka ilm värjätty, joten ei vaalellta näyttänny.
      Kaunis nainen on.

      Ehkä vielä siel nähdään, kivaa iltsin siel bailaa ja päivällä kuntoilla.

      Hyvää jatkoo Sulle vaa, toivon, että sinne pian taas pääset

    • jr.

      Reportaasi ja kuvat Kanarian ystävät palstalle fb:hen, kiitos!

      • valkkari

        Laitoin jo parit kuvat sinne :) eli mahtava neliviikkoinen takana Inglesissä ja säät suosi todella hienosti, ei satanut vettä lainkaan.....


      • Jaska
        valkkari kirjoitti:

        Laitoin jo parit kuvat sinne :) eli mahtava neliviikkoinen takana Inglesissä ja säät suosi todella hienosti, ei satanut vettä lainkaan.....

        Hahaa valkkari...jaa et kastunu ollenkas koko matkalla...entäs se yhteissuihku siel mun huoneen kylppärisssä...kysyy Jaska:-))


      • valkkari
        Jaska kirjoitti:

        Hahaa valkkari...jaa et kastunu ollenkas koko matkalla...entäs se yhteissuihku siel mun huoneen kylppärisssä...kysyy Jaska:-))

        Jaska, sä näit kosteita unia vain ;) joko sydänvaivat helpottanut?


      • Jaska
        valkkari kirjoitti:

        Jaska, sä näit kosteita unia vain ;) joko sydänvaivat helpottanut?

        Aiii...nekö oli unia...no kui sit mää ihan kastuin:-) joo kyllä heleeepotti jo:-)..tuu kylään ni mää lämmitän saunan saat kanarian lämpöö:-)


      • valkkari
        Jaska kirjoitti:

        Aiii...nekö oli unia...no kui sit mää ihan kastuin:-) joo kyllä heleeepotti jo:-)..tuu kylään ni mää lämmitän saunan saat kanarian lämpöö:-)

        Kiitos Jaska, kävin ihan omassa saunassa yksin koska luotto miehiin mennyt täysin :( niin täällä suomessa kuin muuallakin.....meitä naisia liikaa varmaan? Eli edelleen mietin sitä nunnaluostariin muuttamista niin saisi munkkia päiväkahvin kanssa


      • jaska
        valkkari kirjoitti:

        Kiitos Jaska, kävin ihan omassa saunassa yksin koska luotto miehiin mennyt täysin :( niin täällä suomessa kuin muuallakin.....meitä naisia liikaa varmaan? Eli edelleen mietin sitä nunnaluostariin muuttamista niin saisi munkkia päiväkahvin kanssa

        Aijaa...no kukas sun selän pesi...yksin on aika hankala vaikka ois pitkävartinen selänpesin...mites sää tollee oot menettäny uskos meihin miehiin...mielestäni suakin kyseli useempi mies "kanssaan kylpyyn"...sää vaa jurnuttelit:-)
        Ei kuule nunnaluostarissa munkkia saa siel saa vain korvapuusteja ilman kynsiä:-)


      • valkkari
        jaska kirjoitti:

        Aijaa...no kukas sun selän pesi...yksin on aika hankala vaikka ois pitkävartinen selänpesin...mites sää tollee oot menettäny uskos meihin miehiin...mielestäni suakin kyseli useempi mies "kanssaan kylpyyn"...sää vaa jurnuttelit:-)
        Ei kuule nunnaluostarissa munkkia saa siel saa vain korvapuusteja ilman kynsiä:-)

        Jaskalle tässä vielä toteen että "mun Prinssillä" oli siellä niin paljon naisia että eipä paljon ehtinyt mun kanssa pyörähdellä :( mutta onneksi sai silti tanssia koska tykkään siitä.......lopetetaan nyt sitten täällä jutustelu muusta kuin Inglisin matkailusta vaikka siellä käydäänkin ja jotenkin nämä jutut sinne liittyy mutta toiset näkee vaivaa.


      • tule aurinkoon
        valkkari kirjoitti:

        Jaskalle tässä vielä toteen että "mun Prinssillä" oli siellä niin paljon naisia että eipä paljon ehtinyt mun kanssa pyörähdellä :( mutta onneksi sai silti tanssia koska tykkään siitä.......lopetetaan nyt sitten täällä jutustelu muusta kuin Inglisin matkailusta vaikka siellä käydäänkin ja jotenkin nämä jutut sinne liittyy mutta toiset näkee vaivaa.

        Hei valkkari, taidan tunnistaa sut ;) Ikävää jos työhommat meni päin mäntyä, mutta josko ne "perinteiset" täällä lämpimässä piristäisi mielialaa? Toivottavasti nähdään pian! P.s. kiitos vielä tuhannesti, mintut meni samantien :)


      • valkkari
        tule aurinkoon kirjoitti:

        Hei valkkari, taidan tunnistaa sut ;) Ikävää jos työhommat meni päin mäntyä, mutta josko ne "perinteiset" täällä lämpimässä piristäisi mielialaa? Toivottavasti nähdään pian! P.s. kiitos vielä tuhannesti, mintut meni samantien :)

        Kiitos tule aurinkoon, tunnistit :) toivottavasti pian pääsee takaisin ja nauttimaan lämmöstä ja kaikesta muustakin......tee sinä yhtä iloisesti töitä jatkossakin :)


      • Jokavuotinen kävijä
        valkkari kirjoitti:

        Kiitos tule aurinkoon, tunnistit :) toivottavasti pian pääsee takaisin ja nauttimaan lämmöstä ja kaikesta muustakin......tee sinä yhtä iloisesti töitä jatkossakin :)

        Kyllä minäkin olen ihan mielelläni lukenut näitä Valkkarin juttuja, jatka vaan entiseen malliin. Varmaan minäkin saatoin tanssia kanssasi, vaan en kyllä tunnistanut varmaksi, vaikka parilta naiselta taisin kysyäkkin. Olisin mielelläni tarjonnut parit juomat. Taidetaan olla molemmat näitä yli-innokkaita kanarian kävijöitä, joita kyllä tapaa runsaasti muitakin.


      • valkkari
        Jokavuotinen kävijä kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen ihan mielelläni lukenut näitä Valkkarin juttuja, jatka vaan entiseen malliin. Varmaan minäkin saatoin tanssia kanssasi, vaan en kyllä tunnistanut varmaksi, vaikka parilta naiselta taisin kysyäkkin. Olisin mielelläni tarjonnut parit juomat. Taidetaan olla molemmat näitä yli-innokkaita kanarian kävijöitä, joita kyllä tapaa runsaasti muitakin.

        Tulihan siellä aika paljon tanssittua neljän viikon aikana vaikka välillä oli pakko levätä :)


      • Usein käynyt
        valkkari kirjoitti:

        Tulihan siellä aika paljon tanssittua neljän viikon aikana vaikka välillä oli pakko levätä :)

        Niin prinssejä tulee ja menee, se on vaan totuus. Suomimiehet kuvittelee itsestään liikoja "kodin" ulkopuolella. Olen seuraillut tätä useamman vuoden loka-marraskuun paikkeilla. Onnekseni en ole hairahtunut kehenkään, olen säästynyt mieliharmeilta.
        Mutta hyvä lomapaikka Ingles on joka tapauksessa.


      • toinen valkkari
        valkkari kirjoitti:

        Laitoin jo parit kuvat sinne :) eli mahtava neliviikkoinen takana Inglesissä ja säät suosi todella hienosti, ei satanut vettä lainkaan.....

        Sanoit sää suosi! Olin síellä 8-31.11 enkä voi sanoa säiden suosineen (yöelämää en tarkota). Siellä asuvien kannsa jutelleena ja itse 20 krt olleena todettiin, että talvi tuli kuukauden etuajassa marraskuun ek viikolla. Ja vettäkin satoi, jopa kaatamalla parina iltana. Mutta ei tietenkään haittaa jos on sisällä. Mutta hyvä kun olet tyytyväinen.


      • don Luis
        toinen valkkari kirjoitti:

        Sanoit sää suosi! Olin síellä 8-31.11 enkä voi sanoa säiden suosineen (yöelämää en tarkota). Siellä asuvien kannsa jutelleena ja itse 20 krt olleena todettiin, että talvi tuli kuukauden etuajassa marraskuun ek viikolla. Ja vettäkin satoi, jopa kaatamalla parina iltana. Mutta ei tietenkään haittaa jos on sisällä. Mutta hyvä kun olet tyytyväinen.

        Olin inglesissä 4.11-18.11 välisen ajan, ekat 9 päivää ,ei pilven hattaraa,13.11. ekat pilvet,otettiin aurinkoa silti useampi tunti.Siitä eteenpäin pari puolipilvistä päivää.Lämmintä oli yli 20 astetta joka päivä(väliin jopa 30)eikä"talvesta"ollut hajuakaan.Olimmeko samassa paikassa.Milloin oli sadetta?Paikalliset eivät puhuneet kylmyydestä yhtä sanaa.Lämmittämättömän altaan vesikin oli tykkänään uimakelpoa koko ajan,ilma kun oli lämmin.Parhaat kanariailmat 33:een käyntikertaan.


      • paikalla nyt
        don Luis kirjoitti:

        Olin inglesissä 4.11-18.11 välisen ajan, ekat 9 päivää ,ei pilven hattaraa,13.11. ekat pilvet,otettiin aurinkoa silti useampi tunti.Siitä eteenpäin pari puolipilvistä päivää.Lämmintä oli yli 20 astetta joka päivä(väliin jopa 30)eikä"talvesta"ollut hajuakaan.Olimmeko samassa paikassa.Milloin oli sadetta?Paikalliset eivät puhuneet kylmyydestä yhtä sanaa.Lämmittämättömän altaan vesikin oli tykkänään uimakelpoa koko ajan,ilma kun oli lämmin.Parhaat kanariailmat 33:een käyntikertaan.

        viikko takana Inglesissä. Sadetta tullut useana iltana ja yönä (viime yönä rankastikin). Aurinkotunteja parina päivänä muutama. Lämpötila kahdenkympin molemmin puolin, tänä aamuna 18. Ei palele, mutta ei ole ihan rantakelitkään.


      • valkkari
        toinen valkkari kirjoitti:

        Sanoit sää suosi! Olin síellä 8-31.11 enkä voi sanoa säiden suosineen (yöelämää en tarkota). Siellä asuvien kannsa jutelleena ja itse 20 krt olleena todettiin, että talvi tuli kuukauden etuajassa marraskuun ek viikolla. Ja vettäkin satoi, jopa kaatamalla parina iltana. Mutta ei tietenkään haittaa jos on sisällä. Mutta hyvä kun olet tyytyväinen.

        Olin siis Inglesissä niin että lähdin 27.10 ja tulin takaisin 24.11 su iltana ja koko neljän viikon aikana ei tosiaan satanut vettä ja olin kyllä ulkona koko päivät :) alin päivälämpötila oli 23 varjossa, minulla oli mittari mukana! Missäpäin olit jos vettä sait niskaasi?


      • valkkari
        don Luis kirjoitti:

        Olin inglesissä 4.11-18.11 välisen ajan, ekat 9 päivää ,ei pilven hattaraa,13.11. ekat pilvet,otettiin aurinkoa silti useampi tunti.Siitä eteenpäin pari puolipilvistä päivää.Lämmintä oli yli 20 astetta joka päivä(väliin jopa 30)eikä"talvesta"ollut hajuakaan.Olimmeko samassa paikassa.Milloin oli sadetta?Paikalliset eivät puhuneet kylmyydestä yhtä sanaa.Lämmittämättömän altaan vesikin oli tykkänään uimakelpoa koko ajan,ilma kun oli lämmin.Parhaat kanariailmat 33:een käyntikertaan.

        Juuh, en tiedä missä toinen valkkari on ollut mutta tosiaan mullakin se eka viikko yli 30 varjossa....jos hän kävi illalla suihkussa niin siellä kyllä tuli vettä ;)


      • valkkari kirjoitti:

        Olin siis Inglesissä niin että lähdin 27.10 ja tulin takaisin 24.11 su iltana ja koko neljän viikon aikana ei tosiaan satanut vettä ja olin kyllä ulkona koko päivät :) alin päivälämpötila oli 23 varjossa, minulla oli mittari mukana! Missäpäin olit jos vettä sait niskaasi?

        Olin siel kanssa osan tuona aikana
        säät kuin morsiain, ranta parasta siellä mun mielestä, niin, ja tietysti apilan naiset , aah
        Olis mukavaa jutella inglesin asioita mailissakin, tähän osotteeseen, siis : [email protected] voit lähettää maileja.
        Olen melko varma, että tanssittii siel, valkkarii joit ja lasit päässä, kaunis oot.
        Hyvää jatkoo Sulle "valkkari", ehkä kanarialla vielä joskus nähdään
        .


      • Jatketaan
        don Luis kirjoitti:

        Olin inglesissä 4.11-18.11 välisen ajan, ekat 9 päivää ,ei pilven hattaraa,13.11. ekat pilvet,otettiin aurinkoa silti useampi tunti.Siitä eteenpäin pari puolipilvistä päivää.Lämmintä oli yli 20 astetta joka päivä(väliin jopa 30)eikä"talvesta"ollut hajuakaan.Olimmeko samassa paikassa.Milloin oli sadetta?Paikalliset eivät puhuneet kylmyydestä yhtä sanaa.Lämmittämättömän altaan vesikin oli tykkänään uimakelpoa koko ajan,ilma kun oli lämmin.Parhaat kanariailmat 33:een käyntikertaan.

        Noin 12-13 pv paikkeilla Agustinon puolella luututtiin vettä aamulla patiolta, mutta B Airesin kulmilla ei ollut satanut pisaraakan. Tiedät reissanneena kuinka jyrkkärajaisia kuurot ovat. Itse livistin Amad alueelle lähtöpäiviesi aikana, siellä paistoi. Minun tuttavat (siellä talvet asuvat) puhuivat koleudesta. Mutta kaikki makukysymyksiä . Kiitos Sinulle asiallisista jutuista aina. Ehkä minulla aika kultaa muistot n 20 kerran jälkeen.


      • toinen valkkari
        valkkari kirjoitti:

        Olin siis Inglesissä niin että lähdin 27.10 ja tulin takaisin 24.11 su iltana ja koko neljän viikon aikana ei tosiaan satanut vettä ja olin kyllä ulkona koko päivät :) alin päivälämpötila oli 23 varjossa, minulla oli mittari mukana! Missäpäin olit jos vettä sait niskaasi?

        Aíkatalu selviää.... Olit lähteynyt pois kun p d Solin alueella satoi n26-28 illalla kaatamalla. Itse asuin B Coronassa. ja noin 13 pv luututtiin vettä Agustinossa patiolta, ja mun hotellilla ei ollut satanut (C Blanca). Siellä kuurojen rajat ovat jyrkkiä, ja se on rikkautta - saa aikaan keskustelua jopa täällä!!!! Nimimerkistä huolimatta ole Mies.


      • valkkari
        Jatketaan kirjoitti:

        Noin 12-13 pv paikkeilla Agustinon puolella luututtiin vettä aamulla patiolta, mutta B Airesin kulmilla ei ollut satanut pisaraakan. Tiedät reissanneena kuinka jyrkkärajaisia kuurot ovat. Itse livistin Amad alueelle lähtöpäiviesi aikana, siellä paistoi. Minun tuttavat (siellä talvet asuvat) puhuivat koleudesta. Mutta kaikki makukysymyksiä . Kiitos Sinulle asiallisista jutuista aina. Ehkä minulla aika kultaa muistot n 20 kerran jälkeen.

        Siellä varmaan saattaa säät vaihdella ihan muutaman kilometrinkin välillä koska kyllä välillä tosi mustia pilviä oli näkyvillä mutta ei tosiaan osunut ihan Inglesin kohtaan missä minä olin, heräsin aamulla aina 7 kun hotellin sadetin meni päälle :)


      • Spedepelledorka
        toinen valkkari kirjoitti:

        Sanoit sää suosi! Olin síellä 8-31.11 enkä voi sanoa säiden suosineen (yöelämää en tarkota). Siellä asuvien kannsa jutelleena ja itse 20 krt olleena todettiin, että talvi tuli kuukauden etuajassa marraskuun ek viikolla. Ja vettäkin satoi, jopa kaatamalla parina iltana. Mutta ei tietenkään haittaa jos on sisällä. Mutta hyvä kun olet tyytyväinen.

        Suosikkipäivämääräni kalenterissa on 31.11. :-)

        Klovni.


    • Toinenkin Olut

      On hetki äänetön kun tunne sisäinen. Askel lattiaa vaan kiertää harhaten, tyhjät seinät valvoo suuntaa vaieten. On tullut ajatusten aika levähtää,yksi syttyy ,toinen sammuu häviää,liekki elämään se silti aina jää .... Loppuihan se loma sentään, tervetuloa taas tänne raikkaaseen. :)

      • valkkari

        Kiitos :) Toivottavasti loma onneistui hyvin "häiriköstä" huolimatta :) :)


    • Toinenkin Olut

      Teistä ei häiriötä ollut, mukava oli tavata taas...ja olis ollu kiva tavata muitakin. Kyllä loma oli kaikin puolin onnistunut...sää suosi ja ohjelmaa oli sopivasti, tällä kertaa tuli tanssittua Kashban torillakin...viimeks kun se jäi vain katseluks.

      • valkkari

        Kylläpäs tökkii kun ei vastaus onnistu mutta hyvä juttu ja kiva oli tosiaan nähdä. Pakko todeta että viime syksyn reissu oli kyllä n iin yliveto :) ja luulen että monet muut samaa mieltä ;)


      • jaska
        valkkari kirjoitti:

        Kylläpäs tökkii kun ei vastaus onnistu mutta hyvä juttu ja kiva oli tosiaan nähdä. Pakko todeta että viime syksyn reissu oli kyllä n iin yliveto :) ja luulen että monet muut samaa mieltä ;)

        Lauantaina äkkilähtö Inglesiin 199euroo viikko, hotellina Las Brisas ja kolmio kahdelle, ei paha...lähdekkö:-)


      • valkkari
        jaska kirjoitti:

        Lauantaina äkkilähtö Inglesiin 199euroo viikko, hotellina Las Brisas ja kolmio kahdelle, ei paha...lähdekkö:-)

        Olisin Jaska lähtenyt välittömästi mutta tänään aamupäivällä sain tiedon että työt jatkuu joten nyt ei voi häipyä vaikka mieli tekis :)


      • valkkari kirjoitti:

        Olisin Jaska lähtenyt välittömästi mutta tänään aamupäivällä sain tiedon että työt jatkuu joten nyt ei voi häipyä vaikka mieli tekis :)

        Kuule vakkari, voisiko lähtee mun seuraks kanarialle ens vuonna, jos yritän järkkää reisun
        Iha kiinnostavaa seuraa olisit


      • jaska
        valkkari kirjoitti:

        Olisin Jaska lähtenyt välittömästi mutta tänään aamupäivällä sain tiedon että työt jatkuu joten nyt ei voi häipyä vaikka mieli tekis :)

        Noh ei saatu Las Brisasta, oli myyty jo, mutta Arco Iris sieltä löyty huone ja lauantaina lähdetään, tosin lupaavat sinne vähän huonoja kelejä.


      • don Luis
        jaska kirjoitti:

        Noh ei saatu Las Brisasta, oli myyty jo, mutta Arco Iris sieltä löyty huone ja lauantaina lähdetään, tosin lupaavat sinne vähän huonoja kelejä.

        Arco Iris on ehkä parempi kuin Las Brisas,no en tiedä.Vanhana Cita ostarin ystävänä Arco Iris osuu paremmin mukavuusalueelle,ollen takuuvarmasti myös öisin rauhallisempi.Suomen suuntaan on tulossa hirmumyrsky.että näkökulmakysymys.


      • valkkari
        jaska kirjoitti:

        Noh ei saatu Las Brisasta, oli myyty jo, mutta Arco Iris sieltä löyty huone ja lauantaina lähdetään, tosin lupaavat sinne vähän huonoja kelejä.

        Hahaa, kuka sanoi ettei enään Inglesiin :) :)


      • valkkari
        kanarianmies.fi kirjoitti:

        Kuule vakkari, voisiko lähtee mun seuraks kanarialle ens vuonna, jos yritän järkkää reisun
        Iha kiinnostavaa seuraa olisit

        Kiitos tarjouksesta mutta taidan kulkea omia polkuja ;)


      • jaska
        valkkari kirjoitti:

        Hahaa, kuka sanoi ettei enään Inglesiin :) :)

        Ai olenksmä sellasia louskuttanu????nojoo...mut ku tuli tää halpa matka, eikä täällä oo tansseja ku satulinnassa ja siel on sellanen ryysis ettei mieli tee mennä...nääs...eikä sieltä pääse saatille:-)
        Arvaan että sua harmittaa:-DDDD


      • jaska
        don Luis kirjoitti:

        Arco Iris on ehkä parempi kuin Las Brisas,no en tiedä.Vanhana Cita ostarin ystävänä Arco Iris osuu paremmin mukavuusalueelle,ollen takuuvarmasti myös öisin rauhallisempi.Suomen suuntaan on tulossa hirmumyrsky.että näkökulmakysymys.

        On se Arco Iris vähän turhan kaukana tästä suomikolmiosta, eli apila,foxi, pataässä, ne on meikäläisen vakipaikkoja, mut taksit kulkee ja eivät paljoa maksa.


      • valkkari
        jaska kirjoitti:

        Ai olenksmä sellasia louskuttanu????nojoo...mut ku tuli tää halpa matka, eikä täällä oo tansseja ku satulinnassa ja siel on sellanen ryysis ettei mieli tee mennä...nääs...eikä sieltä pääse saatille:-)
        Arvaan että sua harmittaa:-DDDD

        No harmittaa tietysti kun joutuu raataan töissä eikä pääse apila/foxiin tanssimaan :) Sulla tais ihan tosissaan otta sydämestä kun sanoit ettei enään ikinä Inglisiin ...


      • jaska
        valkkari kirjoitti:

        No harmittaa tietysti kun joutuu raataan töissä eikä pääse apila/foxiin tanssimaan :) Sulla tais ihan tosissaan otta sydämestä kun sanoit ettei enään ikinä Inglisiin ...

        Noh tuli juopoteltua ne neljä ekaa päivää, siittä johtu.
        [email protected], ni kukaan herkkänokkanen ei pääse neuvoilemaan mitä täällä saa kirjotella.


      • valkkari
        jaska kirjoitti:

        Noh tuli juopoteltua ne neljä ekaa päivää, siittä johtu.
        [email protected], ni kukaan herkkänokkanen ei pääse neuvoilemaan mitä täällä saa kirjotella.

        Hyvä Jaska, kirjoitellaan siellä näitä p....jauhantaa tosiaan ettei loukata ketään ;)


      • don Luis
        jaska kirjoitti:

        On se Arco Iris vähän turhan kaukana tästä suomikolmiosta, eli apila,foxi, pataässä, ne on meikäläisen vakipaikkoja, mut taksit kulkee ja eivät paljoa maksa.

        Se juuri on syy miksi Arco Iris on parempi.En käy "suomalaisghetossa"juuri koskaan.


      • valkkari kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta mutta taidan kulkea omia polkuja ;)

        voi itku,jaskan kaa kyl, mut et mun kaa.......
        tasan ei käy onnenlahjat


      • valkkari
        kanarianmies.fi kirjoitti:

        voi itku,jaskan kaa kyl, mut et mun kaa.......
        tasan ei käy onnenlahjat

        Niin, olisin lähtenyt kyllä jonkun mun kamun kanssa reissuun :) :)


    • en.enää.asuisi

      Koko Ingles on nykyään hanurista. Aikoinaan peseta ajoilla menetteli mutta
      nykyään junttila.

      • Veit jalat suusta

        Oppaat ei tule nykyään enää sovituille hotellitapaamisille, vaikka niin luvataan matkatoimiston kirjassa. Saa ominpäin etsiä tietoa ja ajella taksilla.


      • valkkari
        Veit jalat suusta kirjoitti:

        Oppaat ei tule nykyään enää sovituille hotellitapaamisille, vaikka niin luvataan matkatoimiston kirjassa. Saa ominpäin etsiä tietoa ja ajella taksilla.

        Olen matkustanut paljon aurinkomatkoilla niinkuin viimeksikin ja heillä toimisto hot. Green fieldissä niin kävin pari kertaa siinä samalla kun tilasin kampaajalla aikaa :) muuten en ole juurikaan oppaan palveluja tarvinnut, nyt sattui vaan kehnompi hotelli että piti valittaa ja huono englannin taito selittää mistä valittaa ja sitten opas otti selvää että pystyi pyykkiä pesemään siellä hotellilla. Eli minulla hyviä kokemuksia!


      • Apollomatkat 2
        valkkari kirjoitti:

        Olen matkustanut paljon aurinkomatkoilla niinkuin viimeksikin ja heillä toimisto hot. Green fieldissä niin kävin pari kertaa siinä samalla kun tilasin kampaajalla aikaa :) muuten en ole juurikaan oppaan palveluja tarvinnut, nyt sattui vaan kehnompi hotelli että piti valittaa ja huono englannin taito selittää mistä valittaa ja sitten opas otti selvää että pystyi pyykkiä pesemään siellä hotellilla. Eli minulla hyviä kokemuksia!

        Tämä oli Apollomatkat, ei Aurinkomatkat.


      • valkkari
        Apollomatkat 2 kirjoitti:

        Tämä oli Apollomatkat, ei Aurinkomatkat.

        Ok! Aurinkomatkat on yleensä vähän kalliimpi mutta tosiaan kaikki pelannut heillä niin hyvin ja nytkin oppaat hoiti heti hotellille mun valitukset ja ennenkuin olin hotellilla takaisin niin mulle tuotu 2 petaria ja vilttiä kun sänky oli aivan karsee, ihan kun pelkkien jousien varassa olisi nukkunut ja toisella kertaa kävin kun oli unohtunut lakanoiden vaihto eli meni puoltoista viikkoa kun piti viikon välein vaihto olla mutta oppaat soitti taas hotellille niin heti oli lakanat vaihdettu ja jätetty vielä toiset toiseen sänkyyn vaikka olin yksin matkalla.


      • Varman päälle
        valkkari kirjoitti:

        Ok! Aurinkomatkat on yleensä vähän kalliimpi mutta tosiaan kaikki pelannut heillä niin hyvin ja nytkin oppaat hoiti heti hotellille mun valitukset ja ennenkuin olin hotellilla takaisin niin mulle tuotu 2 petaria ja vilttiä kun sänky oli aivan karsee, ihan kun pelkkien jousien varassa olisi nukkunut ja toisella kertaa kävin kun oli unohtunut lakanoiden vaihto eli meni puoltoista viikkoa kun piti viikon välein vaihto olla mutta oppaat soitti taas hotellille niin heti oli lakanat vaihdettu ja jätetty vielä toiset toiseen sänkyyn vaikka olin yksin matkalla.

        Tjäreborgista ja Finnmatkoistakin on kokemusta ja homma on yleensä pelannut.


      • Hintansa väärtti
        Varman päälle kirjoitti:

        Tjäreborgista ja Finnmatkoistakin on kokemusta ja homma on yleensä pelannut.

        Lomamatkoistakin on jollakin kokemusta. Kertokaa, miten ko. Matkanjärjestäjä operoi.


    • ei sinne

      Ingles on suurin suomalaisten junttila. Ruma paikka jossa ei muuta kuin hotelleja
      ja masentavia betonisia ostoskeskuksia, joissa juntit käyvät riekkumassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe