Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

20

  1. Naisia kanarialle

    tulkaa inglesiin ens kuussa ( maalis) apilan lihatiskin tuntumaan hengailee , sieltä täitä bongailen
    Kanariansaaret
    2
    59
  2. naisii rannalle

    naiset tulkaa kävelee ens kuussa puolenvälintienoilla (marraskuu) ingles/maspalomas rantahietikolle majakalle päin sie
    Kanariansaaret
    2
    175
  3. tervehdys naiset

    kohta nähdää inglesissä - tulkaa vaa reilusti juttusille naiset, apilan tiskin äärellä, fox issa, ässässä, karhussa l
    Kanariansaaret
    3
    359
  4. naisia kanarialle

    tulkaa inglesii apilan lihatiskin tuntumaan hengailemaan, sieltä teitä bongailen
    Kanariansaaret
    2
    1340
  5. naisia inglesiin maaliskuussa

    tulkaa hengailee apilan tiskille, sieltä teitä bongailen
    Kanariansaaret
    1
    90
  6. naisia inglesiin maaliskuussa 17

    tulkaa apilaan siel oon, iso mies
    Lomaromanssit
    1
    188
  7. parturi sadamarketissa aukioloaika ?

    mihin aikaa sadamarketin parturi aukee nyt helmikuussa, se on sadamarketin katutasossa tietääks kukaa mihin aikaa se auk
    Tallinna
    2
    162
  8. naisia kanarialle syksyllä 16

    tulkaa inglesiin täällä kunnon mies pankaa postia
    Lomaromanssit
    0
    134
  9. tapaamispaikkoja inglesissä

    Voitasko alkaa ottaa käytäntö, että seuraa etsivät tapaavat vaikka klo 20.30 apilaniityssä baaritiskien luona,,,,ei tuli
    Lomaromanssit
    3
    163
  10. tehdääks treffejä

    Naiset , ehdotan että tulsille apilan baariin. Olis kivaa jutustella -alkuiltasin oon siel, vk 46 ja myös vähä sitä enne
    Kanariansaaret
    0
    44
  11. tehdääks treffejä

    Naiset , ehdotan että tulsille apilan baariin. Olis kivaa jutustella -alkuiltasin oon siel, vk 46 ja myös vähä sitä e
    Matkakohteet
    0
    39
  12. marraskuussa naisia kanarialle

    tulkaa kokeneen kanariankulkijan seuraan, pankaa mailia käyttäjätunnukseen (inglesiin meen)
    Kanariansaaret
    0
    41
  13. langaton netti kanarialla

    voiko kannettavaan tietokoneeseen ostaa suomesta prepaid tikun joka toimii kanarialla, tai toimiiko suomalainen normaali
    Kanariansaaret
    5
    73
  14. naisia inglesiin vk 11 ja 12 löytyykö ?

    vahempi mies haluis lomakaveriks kypsiä naisia pankaa postia käyttäjätunnukseen
    Kanariansaaret
    15
    187
  15. eilen upee ilta foxissa

    Terja Lunnas esiintyi ja Seppo ja Otto lauloivat parhaitaan. Oli iha tupaten taynna. Naiset tyylikkaasti pukeutuneet. Ki
    Kanariansaaret
    10
    299
  16. Tiffanyn tilanne ?

    Mitähä paikalle nyt kuuluu. Se ollu aikoinaan mukava intiimi ja suosittu illanviettopaikka. Toivottavasti toiminta jatku
    Kanariansaaret
    15
    462
  17. don Luis ille

    pysytäähän asiassa tää arvokas keskustelufoorumi kokeei nflaation, jos suntapasii juttuja tääl puidaan, toivon,että ota
    Kanariansaaret
    4
    171
  18. naiskaverita inglesiin maaliskuussa

    Olen sporttinen kokennut mies ois mukavaa saada seuraa naisista siellä oon siel ihan yksin tässä vaa tutkailen olisko k
    Matkaseuraa
    0
    82
  19. inglesiin marraskuussa naisia

    Olen ikämis, meen marraskuun lopulla inglesiin, siellä kuntoilen paljon. Illalla tanssin suomi paikoissa Varaisin jo n
    Matkaseuraa
    1
    130