Elikkäs tarttisin nimiehdotuksia kun oon alottelemassa kirjan kirjoittamista.
Susilauman jäsenille siis ehdotuksia? Jotain vähän omaperäisempiä, ei esim. Jack, Belladonna, Matty ym. :D Mutta ihan kummallekkin sukupuolelle voi ehdotella.
Samalla voisi myös ehdottaa että millainen kokoonpano laumalla olisi... Esimerkiksi montako jäsentä, millaisia, pentuja?
Kiitos jos autatte tällaisessa. En nimittäin pääse aloittamaan muuten (:
Nimiehdotuksia?
tällanenkirjailija
2
111
Vastaukset
- Vaikka tää
öööh olisko vaikka semmonen Laury. NS Tai sitten Jane burrisson . H
- Loteoseu
Itse pidän nimistä Fabian, Castiel, Caspar, Eliza ja Tamra. Pidän myös aasialaisista nimistä kuten Luhan, (miehen nimi) Ren (tarkoittaa japaniksi lootusta, mutta on sekä miehen että naisen nimi) ja Tao (miehen nimi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159