niin, mistä saa mielestänne juvalla parasta asiakaspalvelua? ite tykkään abc:llä käydä, siellä ollaan rentoja (paitsi vilkkaimpina tunteina kesällä) ja ystävällisiä
Parasta asiakaspalvelua
18
1150
Vastaukset
- mikkelin gay
ABC:n vessassa voi homoilla miesmyyjien kanssa :)
- sambadi
omakohtaista kokemusta?
ei liity juuri asiaan tämä minun juttu, mutta ei viitti tehä uutta ketjua. mihin/miksi katos abc-ketju, jossa kehuttiin juvan abc:n työntekijöitä? ;o
- mikkelin gay
On toki omakohtaista kokemusta kerran viikossa ajan ohi ja samalla käyn vetämässä nuorta myyjä poikaa perseeseen, ja ottaapa tuo ihan hyvin suihinkin! ;)
- Ohikulkija2
Siinä S-Marketissa olen myös saanut hyvää palvelua.
- ,,..,
Seiväsbaarissa keskustassa hyvää palvelua ja mukavia tyttöjä kuin aikanaisia.
- Billy the kid
S-marketissa saa ehdottomasti parasta asiakaspalvelua, myyjät auttavaisia ja mukavia.
- palveltava
Mikkelin gaylle tiedoksi, että hän ei ole myyjä, eikä ABC:n palveluksessa, vaikka palveluksia jakaakin mielellään :)
- stadiboe
Ainaki pirun hyvännäköne gimma on yöaikaan olla tän viikon duunis :)
- Tympääntynyt
Aloittaja taitat olla jo monenssa sukupolvessa kesulainen, kun noin kehut ABC:tä.
Ajan aina ohi kyseisen ketjun paikat ovat niin rauhattomia ettei omaa ääntää kuule alaikäisten örvellykseltä. - apsille
ei oo tosiaankaan valittamista apsin toiminnasta aspan suhteen
- ässänas
Hyvää palvelua saa ainaskin S-Marketissa, mut ei oo valittamista kyllä kilpailijoidenkaan palvelussa, nimittäin K:ssa ja M:ssä.
- eiankeinen
Vihosessa:)
- Ankeinen098
Wihosella tietty :) ihanat myyntimiehet :)
- Kakkonenonykkönen
Parasta palvelua monellakin tapaa saa vihoselta ;)
- Sainjonaarasta
Parasta palvelua monellakin.tapaa saa.vihoselta ;)
- Volvomiäs75
Juvan abc;lla se tumma likka jolla oli aikasemmin punanen fleda !
Reipas ja ystävällinen likka joka osaa ottaa asiakaan huomioon !
Ilo silmälle - Juvaonkuollut
Ei sitten missään. Kallit kaupat ja harmaa talous.
- jekkuiko
Juuri niin. Kallista ja harmaata. Vihosella miltei monopoli, ei kilpailijoita. Hinnat taivaissa. Supputuppukylä. Kuoleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722