Virus

23 ¤ 23

Miten pääsen eroon?

Trojan.Generic.9764433 (virus)

C:\Users\\Downloads\Setup.exe\stream_416.bin

En löydä tälläistä tiedostoa ja virussuojana on F-secure ja nyt menee house call

10

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile scannata kone Malwarebytes ohjelmalla:

      http://www.malwarebytes.org/

      Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet.

      Löytääkö se tuota haittaohjelmaa?

      • 23¤23

        Löysin yömyöhään koneestani 4 troijalaista, kyseessä on silkka oma huolimattomuuteni. En ole konetta päivittänyt ja olin mennyt lataamaan tuon F-securen päälle toisen virusuojan. Ja F-secure ei ollut toiminut.
        Otin sen pois kokonaan ja latasin uudestaan, nyt se on päivittynyt.
        Nyt menee microsoft Safety scanneri, ja se ei ole löytänyt mitään vielä on ihan lopussa.
        Mun F-secure clientti versio ei tätä virusta siis poistanut ( tunnisti kyllä ) vaan jouduin katsomaan kaikki tiedostot ja poistelin niitä, liekö sitten virus ollut siellä tiedostoissa joissakin.

        Tässä on jotakin mitä löysin ja nyt se ei löytänyt F-securen scannerilla sitä.

        Bitdefender Online Scanner
        Panda Totalscan
        Trend Micro Housecall
        Kaspersky Online Scanner
        F-Secure Online Scanner
        Etrust Antivirus Web Scanner
        Ewido Anti-Spyware Online Scanner
        Virus Chaser Online Scan
        Windows Live Onecare
        A-Sqared Web Malware Scanner
        Symantec Security Check
        McAfee Freescan

        Mutta mun pitää vielä varmuudeksi käyttää kone tuolla malwarebytes ohjelmalla. Muistan että vuosia sitten joskus sitä käytin.


      • IIIk Viirus
        23¤23 kirjoitti:

        Löysin yömyöhään koneestani 4 troijalaista, kyseessä on silkka oma huolimattomuuteni. En ole konetta päivittänyt ja olin mennyt lataamaan tuon F-securen päälle toisen virusuojan. Ja F-secure ei ollut toiminut.
        Otin sen pois kokonaan ja latasin uudestaan, nyt se on päivittynyt.
        Nyt menee microsoft Safety scanneri, ja se ei ole löytänyt mitään vielä on ihan lopussa.
        Mun F-secure clientti versio ei tätä virusta siis poistanut ( tunnisti kyllä ) vaan jouduin katsomaan kaikki tiedostot ja poistelin niitä, liekö sitten virus ollut siellä tiedostoissa joissakin.

        Tässä on jotakin mitä löysin ja nyt se ei löytänyt F-securen scannerilla sitä.

        Bitdefender Online Scanner
        Panda Totalscan
        Trend Micro Housecall
        Kaspersky Online Scanner
        F-Secure Online Scanner
        Etrust Antivirus Web Scanner
        Ewido Anti-Spyware Online Scanner
        Virus Chaser Online Scan
        Windows Live Onecare
        A-Sqared Web Malware Scanner
        Symantec Security Check
        McAfee Freescan

        Mutta mun pitää vielä varmuudeksi käyttää kone tuolla malwarebytes ohjelmalla. Muistan että vuosia sitten joskus sitä käytin.

        Norton power eraser.. parempi. Lataa se tuolta..

        https://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx

        kerta ajettava, ei asennu pysyvästi.

        Malvare skanneri löytä ylimääräisiä haitakkeita..


      • alottaja.
        IIIk Viirus kirjoitti:

        Norton power eraser.. parempi. Lataa se tuolta..

        https://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx

        kerta ajettava, ei asennu pysyvästi.

        Malvare skanneri löytä ylimääräisiä haitakkeita..

        Se virus on mulla vieläkin, sen kyllä noi ohjelmat löytää muttei poista.
        Mikä virus se on, kun on sitkeä? ja millä tuon saa pois.


      • ffhhgghg
        alottaja. kirjoitti:

        Se virus on mulla vieläkin, sen kyllä noi ohjelmat löytää muttei poista.
        Mikä virus se on, kun on sitkeä? ja millä tuon saa pois.

        Suosittelisin että ottaisit tuon viruksen polun kokonaan ylös ja laittaisit sen tänne.


        Ehkä joku tietää että missä se sijaitsee.





        Tai lähetä esim. tänne.

        http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

        Tuonne joutuu kirjautumaan.


      • ffhhgghg
        ffhhgghg kirjoitti:

        Suosittelisin että ottaisit tuon viruksen polun kokonaan ylös ja laittaisit sen tänne.


        Ehkä joku tietää että missä se sijaitsee.





        Tai lähetä esim. tänne.

        http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

        Tuonne joutuu kirjautumaan.

        Oho tuossahan tuo viruksen polku oli avauksessa, my bad. Tosiaan voit lähettää sen esim. Virustorjunta sivulle kuvauksineen.


    • Kokeile tehdä boottaava usb tai DVD virustarkistus media:

      Sardu

      Kokeile tehdä virustarkistus DC/USB tikku ja boottaa kone sen kautta: http://www.sarducd.it/

      1. Latauksen jälkeen pura se ja avaa Sardun 32-bittinen versio ( Ota ruksi pois mahdollisista toolbar kohdista).

      3. Kun Sardu on avautunut voit valita halutut tarkistusohjelmat. Itse suosittelisin F-secure, Avira, Bitdefender, Pandan laittamista

      4. Kun olet valinnut kohdat niin mene "Downloader" kohtaan ja paina start. Niiden lataaminen alkaa.

      5. Kun kaikki on ladattu niin voit halutettasi painaa muistitikun kuvaa jolloin Sardu etsii FAT32 formaattiin alustetun tikun ja alkaa tekemään virustarkistus tikkua. Sen voi tehdä myös CD/DVD levylle painamalla levyn kuvaa.

    • hghghhghghh

      Ettei olisi virus palautusosiossa kun on niin sitkeässä?

    • Sekin voi toki olla mahdollista. Kokemusta on tuosta.

    • Tuplaunski

      Mulla kyllä F-secure on pitänyt nykyään virukset hyvin poissa. Oon kokeillu kaikkia muita ohjelmia mutta ei puolta vuotta pitempään oo toiminu. Joo kantsii olla tarkka ettei asenna useampaa virustorjunta ohjelmaa! Norton oli kans ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe