No, rotat olivat viikonlopun varahäkissään, koska vanha häkki oli purtu rikki.Vanha häkki jäi paikalleen ja kun katsoin sinne, siellä oli elävä metsähiiri! Otus oli käynyt siellä syömässä yms. ja jokapaikassa oli hiirenkakkaa! Voiko häkkiin laittaaa rottia vielä, vai tarvitseeko se pestä?
Hiiristä tauteja
nompakiva
1
96
Vastaukset
Luulen kyllä että on mahdollista, että niistä jotain tarttuu, tartuttaahan hiiret tauteja ihmisiinkin. Kyllä mieluummin pesisin, ja yrittäisin tilkitä reikiä, josta hiiri mahdollisesti on paikalle päässyt. Nimittäin jos niitä hiiriä muutenkin rottien kanssa samassa tilassa kipittelee, niin yksi häkinsiivous on aika turha vaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976