Hei, olen yrittänyt etsiä kasvattajia täältä Helsingistä enkä ole löytänyt yhtäkään. Lähin asuu Vantaalla, mutta kesyrotat ovat jo saaneet kodin. Löytyisikö Suomi24:sesta mitään epävirallisia kasvattajia? Ostaisin rotat hintaan 15-20 € :)
Vastaukset 2
Ratsian on Espoossa, ei varmaan ylivoimainen etäisyys, vaikka julkisilla kulkisikin. Lisäksi virallisilla kasvattajilla on sijoituskoteja Helsingissäkin, kannattaa kysellä. mulle tuli yhdet rotat viralliselta kasvattajalta Turusta kasvattajan tutun kyydillä kotiovelle Helsinkiin, eli kyytejä poikasille kyllä järjestyy hyvin, kun vaan kyselee! :D
- geh
Tuolla hinnalla tosin ei taida paljon olla viralliselle kasvattajalle asiaa. Tai edes asialliselle epäviralliselle. Suomen kesyrottayhdistyksen suositushintakin on suurempi (25-35€), kasvattajilla yleisin hinta on 30€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544