Hei, olen yrittänyt etsiä kasvattajia täältä Helsingistä enkä ole löytänyt yhtäkään. Lähin asuu Vantaalla, mutta kesyrotat ovat jo saaneet kodin. Löytyisikö Suomi24:sesta mitään epävirallisia kasvattajia? Ostaisin rotat hintaan 15-20 € :)
Ostetaan kesyrottia, kasvattajia missä?!
2
371
Vastaukset
Ratsian on Espoossa, ei varmaan ylivoimainen etäisyys, vaikka julkisilla kulkisikin. Lisäksi virallisilla kasvattajilla on sijoituskoteja Helsingissäkin, kannattaa kysellä. mulle tuli yhdet rotat viralliselta kasvattajalta Turusta kasvattajan tutun kyydillä kotiovelle Helsinkiin, eli kyytejä poikasille kyllä järjestyy hyvin, kun vaan kyselee! :D
- geh
Tuolla hinnalla tosin ei taida paljon olla viralliselle kasvattajalle asiaa. Tai edes asialliselle epäviralliselle. Suomen kesyrottayhdistyksen suositushintakin on suurempi (25-35€), kasvattajilla yleisin hinta on 30€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770