Voi ei nythän ne rienan keksi. Monet meidän rakkaista bensa-asemista puretaan pois jaloista tulevien kovan rahan kerrostalojen tieltä. Hyvästi Nukkumatti, Nesteen asemat ja Hakalahden Shell.... Eikö tämä kulkaa kokkolalalaiset ole niin väärin?
http://www.kp24.fi/uutiset/351924/Bensa-asemat-karkaavat-keskustasta
Bensa-asemille PURKUTUOMIO!
20
869
Vastaukset
- Bensaa Päässä
Tää oli mulle kyllä aika shokki oon sanaton. Ehkä ne Kokkolan pari ammattivalittajaa sais jarrutettua nuita suunnitelmia eres 10 vuotta voi surku :((
- ShakkiMatti
Näin se menee kaikki hyvä loppuu aikanaan mietin vain, kun tuota joutomaata rehottaa tyhjillään joka puolella Kokkolaa onko tällaisissa palvelevien huoltoasemien purkamisessa järjen häivää? Hakalahden Shellin kohtalo surettaa eniten se on minulle nuoruusmuistojen meri, joka vie kadotessaan muistot mennessään katsokaas poissa silmistä poissa sydämestä.
- Ovat liian keskellä
Niin tuskinpa ammattivalittajat valittaa huoltoasemien lopettamisista ja purettavuudesta! Ovat kyllä kovasti keskellä kaupunkia nuo huoltoasemat, mikä lie suunnittelu/lupa virhe tehty eihän nuo kaksi ole ikivanhoja edes!
- Ei saa purkaa!!
Vidnäsinkatulaisilta viedään nyt kaikki kiva. Nukkumatin purkamisen jälkeen alue slummiutuu ja pettymys on niin paha, että pitää muuttaa Koivuhakaan toipumaan.
- Vid~Näsa
Ehkä voisimme anoa viranomaisilta lupaa lailliseen mielenosoitukseen purkutöitä vastaan ja kahlitsemme itsemme esim, rengaspainemittariin hyvä idis joo...
- Tyrmistynny
Olisivat ennemmin antaneet purkutuomion Torikadun vanhalle Sellille se on ruma.
- seon vooott
Tämä on näiden öykkäreiden malli tänä päivänä. Kokkolan kaupunki on niin velkaantunut että kaikki roposet otetaan mistä hyvästä tahansa. En minä ymmärrä tätä politiikkaa kuinka saadaan edes lupa turmella tällaista. Miljoonien rakennukset vaan alta pois ja uutta miljoonaa tilalle. Niin kuin tuo 6-7 milliä maksava Keskipohjanmaan kirjapainokin joka survottiin alta pois. ABC SE VAAN rikastuu näistä, kun yksityiset ostetaan pellolle. Tervemenoa kaikki raikkaus ja vanha josta edes jotakin iloa riittää.
- Tykkän
Shell Torikatu : ON HISTORIAA, josta SINÄ ET TIEDÄ MITÄÄN!!!!!
Mikä SINÄ OLET ARVOSTELEMAAN YHTÄÄN MITÄÄN????
OMISTATKO KIINTEISTÖN?
MIKÄLI ET OMISTA : OLE HILJAA....
Minua ainakin harmittaa: Sieltä vietiin jotain....
Hieno paikka.... VIELÄKIN......!!!!!!
- NESTE
hyvä bensa-aseman paikka olisi kokkolahan helluntaiseurakunnan tontilla, ei ihan keskustassa, mutta sopiva paikka kuitenki. hyvät näköala jyväskylästä ja oulustapäin tuleville
- Palvelun TAPPAJAT!
On tämä kyllä täysin peestäkö kerrostalorakentajat pakottaa ikäihmisetkin kylmäasemille, joissa ei palvella. Nyt vihastuttaa niin että vihapuhe paistaa!
- safiri
Ikäihmiset jaksavat varmaan autoillaan ajaa palveluasemille asti. Polttoaineenjakelu ei kuulu keskustaan.
- PRKLE1
Nyt kansalaisvetoomusta kehiin. Hakalahden Shell on liian arvokas asia menetettäväksi. Ainoa autonpesupaikka keskellä kaupunkia ja palveluasema sanan varsinaisessa merkityksessä. Paikka on virkistynyt Prisman ABC:n palveluaseman purkamisen jälkeen ja nyt tällaisella idioottimaisella tavalla viedään meiltä palveluasema. Ameebatko siitä päättivät? Jos ajatellaan kaupunkia kehittyvänä keskuksena, niin tässä hypätään ajassa pahasti taaksepäin. St1:sellä näköjään vain pikavoitot mielessä. Jos noin käy, niin Shellin kortti lähtee paluupostissa konttorille, se on ihan varma.
Kaupungin kaavoittajat ohoi! Uuden kerrostalon voi kyllä sijoittaa muuallekin. Maata riittää Ullavan Läntän kylälle asti ja matkaa kaupungin kaukaisimmalle rajalle on liki sata kilometriä. Tapetaan vaan yritystoiminta Kokkolasta ja viedään meiltä kaupunkilaisilta ne vähäisetkin palvelut, mitä on jäljellä. Vai eikö Prisman uusille automaattipesuloille ole tarpeeksi asiakkaita? HUOM! Kaikki eivät ole KPO:n asiakkaita!
Jos tämän asian puolesta nousee vastarintaliike, niin nimi on listassa ja ihan varmasti. VOI PERKLE!!!!! Barrikaadille kokkolalaiset, nyt tai ei koskaan!!!! Uutta Shelliä St1:nen ei tekisi.- Post summarum
Miettikääs niitä työttömäksi jääviä. Tsemppiä Hakalahden Shellin väki! Myötätunto puolellanne. Te teette arvokasta työtä meidän tavallisten taatelintallaajien eteen, jota nuo asioista päättävät eivät sokeudeltaan käsitä! He eivät näköjään käsitä sitä, mitä asiakaspalvelu merkitsee!
Vitsi: Mikä on kymmenen tuhatta insinööriä merenpohjassa?
Vastaus: Hyvä alku!
- Tuotaaa.....
Koko Shellin toiminta loppuu suomessa.Ei siihen vaikuta hikiset kokkolan kerrostalot tai vanhusten tankkaukset.
- Hienoa +02
Hieno juttu että saadaan vanhat asemat pois katukuvasta ja haluaville uusia asuntoja. Uusia asuntoja Kokkolaan kaivataan jatkuvasti varsinkin keskusta alueelle.
- Hätä Huutaja
Aijaa no mää en ainakaan menis asumaan jollekki bensa-aseman vanhalle öljyselle tontille vaikka ois kuin kovasti rahaa ja ihan sama miten syvältä sen maan poistavat hanavesi maistuu petroolille aina. Hakalahen Shellille suojelupäätös heti ja Nesteelle kanssa kö se on paras kaffeköörin juoruasema jo kaultta aikoin!!!
- Alta-Vastaaja
Kohta varmaan Halkokarin Abc:kin korvataan Omena-hotellilla siinä sitä sitten on turisteilla ihmettelemistä missä se bensamittari luuraa no onhan siellä Öjassa.
- Kröhömmm
On se kumma juttu, että kaupunkilaisia puhuttaa joku kissankusi tai koiranpaska, mutta kun palvelut lähtee, niin just yks hailee. Äö pienempi kuin kengännumero?
Kyllä tässä karisee pahasti kuva kehittyvästä kaupungista. Tietysti pitää ihmetellä öljy-yhtiöidenkin touhua, sillä kun muiden alojen yritykset ovat innokkaita tulemaan tänne, niin näillä on näköjään kova kiire päästä pois. Kaupungilla on kuitenkin positiivinen asukaskehitys. Ylimielisyyteen ei tämmöisinä talouden ankeina aikoina ole varaa. Ei tällainen ainakaan työllisyyttä edistä saati kilpailua/kaupankäyntiä. Kun toimijoita on vähemmän, niin kilpailuhan siinä kärsii.
Olisko nyt niin, että Rahkolan Kalevilla olisi kerrankin tilausta? - Kikkelis ja kokkelis
"Isi sai lopputilin, osti sillä Morris Minin. Eteen tuli pieni kivi, siihen loppui Morris Mini".
Lappu luukulle vaan koko Kokkolalle! Koko touhu näyttää samalta kuin vasemman jalan saapas.
Ollako vai eikö olla? - nuohtari
Ei taida tulla kerrostaloja.Laskekaas kuinka monen puretun huoltoaseman paikalle Kokkolassa on rakennettu jotain.esimerkiksi Unioni Esso ja atomin tontilla huoltoasema saatikka Teboil Pitkänsillankadulla Torikadun Esso ja Shell.Ei riitä kokkolalaisilla päättäjillä rahat kun pitäis alkaa puhdistaan tonttien pohjaa.Sieltä vois löytyä myrkkyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316