Serenassa tapahtuu...

Zerenaah

Päivä oli alkanut varsin mukavasti. Olin tullut hieman aikaisemmin jo paikalle, ja odottaessa ystäväni saapumista päätin jo rientää altaille kuin kuusivuotias pikkulapsi. Kesken aaltoaltaassa uimisen äkkäsin suoraan edessäni vesiliukumäkien äidin, Tornadon. Sen keltainen olomuoto kiinnosti minua huomattavasti ja ajattelin piipahtaa siinä, kun Jere kerran tulisi vasta puolen tunnin kuluttua.
Kävelin pitkin kierreportaita. Porras kerrallaan. Samalla tuijotin varpaitani ja laskeskelin hiljaa mielessäni askelmia. Samalla katsahdin uimashortsini ulkonäköön. Liila ei ikinä ole ollut lempivärini, mutta ei ollut muutakaan. Jatkoin portaiden laskemista heti, kun olin sujauttanut valkoisen pesulapun takaisin shortsieni sisään. Inhosin noita shortseja. Mutta näin kaksikymppisenä opiskelijana ei ollut varaa uusiin. Nämä shortsit eivät edes korostaneet parasta puoltani, nimittäin kovan treenin tuloksena esiintullutta sixpackiä.
Pian pääsin ylös asti. Kelasin päälläni Tornadon jonon aloittaen edestä. Hivuttauduin jonon viimeiseksi, ja aloin jonottamaan. Pian taakseni tuli myös jonottaja, ja käänsin nopeasti päätäni nähdäkseni perässä olijani ulkonäön. Ja sitten se tapahtui.
Komein mies ikinä. Suoraansanoen alfauros ulkonäkönsä puolesta seisoi suoraan takanani. Mietin hetken, ja sen jälkeen katsoin uudestaan varovaisesti tätä komeuden ja suloisuuden jälkeläistä. Hän oli selvästi yli kaksikymppinen, mutta näytti silti enintään 25-vuotiaalta. Blondit lyhyet hiukset, joita sävytti hiusrajassa oleva muutaman millimetrin musta juurikasvu. Lisäksi muutama tummempi raita viisti hänen hiuksiaan kuin aallot kuohuvassa meressä. Hän näytti melko paljon Ross Lynchiltä.
Jäin hetkeksi tuijottamaan häntä paikalleni. Hänellä oli vasemmassa kyljessään aallonmuotoinen tatuointi. Se korosti hänen maskuliinisuuttaan, ja turkoosit uimashortsit saivat hänet näyttämään entistä komeammalta. Mitä kauemmin häntä tuijotin, sitä enemmän alkoi sydämeni hakkaamaan. Hänen peniksensä loi aikaan upean siluetin välittömästi lantion alapuolelle, jos sivusta olisi katsonut.
Pian tajusin, että hän katsoi minua oudoksuen. Nostin katsettani, ja hän hymyili minulle vienosti. Se hymy riitti sulattamaan sydämeni kokonaan. Halusin häntä nyt. Minun oli pakko saada häntä.
Tajusin samalla, että jono edessäni oli poissa. Kiirehdin äkkiä hätääntyneenä Tornadon suurena ammottavalle suuaukolle, ja katsahdin näyttöön, joka näytti pelkkää pimeää. Kamera ei ollut toiminnassa. Vihreä valo syttyi samalla. Minun oli aika jättää tuo komeuden ilmentymä. Katsoin vielä nopeasti taakseni, ja samalla herra Komeus vinkkasi minulle silmää. Olin hämmentynyt.
Käänsin nopeasti pääni ja sukelsin liukumäkeen. Samalla mietin, mitä vinkkaus oli tarkoittanut. Yhtäkkiä minut valtasi todella hullu ajatus. Pysäytin vauhtini ja jäin odottamaan putkeen. Hän tulisi pian, ja olisin häntä vastassa. Halusin hukuttaa hänet, -tosin suudelmiin.
Ei tarvinnut kauaa odotella. Hän tuli pian, ja laski kovaa vauhtia päälleni. Silloin hän sanoi samalla ensimmäiset sanansa minulle: "Mitä vittua sä jätkä teet?". Jähmetyin. Ajattelin nopeasti sitä, kuinka noloa tämä oikeasti oli. En kuitenkaan päästänyt häntä menemään, vaan sain sanottua häkellyksissäni: "Sori, sori, mutta en haluu päästää sua menemään."
Hän jähmettyi hetkeksi, mutta sitten sanoi todella hellyyttävällä äänensävyllä: "Miks ihmeessä?". En enää halunnut puhua. Vein itseni lähemmäs häntä, ja olin valmis suutelemaan. Mutta selkäpiihini iski karmea ajatus. Mitä jos hän ei todellakaan ollut minusta kiinnostunut?
Olin jo nolostuksissani päästämässä hänet menemään, ja ehdin jo sanoa hiljaa: "Sori, ei ollut tarkoitus oikeesti...." Sitten hän keskeytti minut. Hän otti minusta kiinni ja veti vielä lähemmäs. Ja sitten hän suuteli minua.
Se suudelma oli oikea unelma. Hän rutisti minua käsillänsä ja puristi meitä lähemmäs toisiamme. Halusin häntä tosissani nyt, kun tiesin hänenkin tunteistaan. Salamannopeasti vedein meitä hieman erillemme toisistamme, ja aloin riisua shortsejani. Hän auttoi minua riisumaan, ja pudotti ne sitten keskellemme veteen. Hän otti omat turkoosit housunsa pois, ja heitti ne omieni seuraksi. Poimin ne kuitenkin salamannopeasti ja nuuhakisin niitä. Nenäni täytti maskuliininen haju. Se oli taivaallista.

10

6084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zerenaah

      Heitettyäni uimahousut takaisin veteen, suutelin nopeasti tätä komistusta uudelleen. Hä vastasi suudelmaan, mutta sitten nojautui taaksepäin niin, että hän taisteli selkänsä kanssa kovaa veden virtaa vastaan, olimmehan edelleen vesiliukumäessä. Katsoin hänen miehuuttaan, ja huokaisin kiihottuneena. Puolitangossa oleva kalu oli jo ainakin 15cm pitkä, pitempi kuin minun omani täyskunnossa. Aloin vaistomaisesti imemään sitä. Työnsin sen niin syvälle kurkkuuni, kuin suinkin kykenin. Jatkoin intohimoista suihinottoa, kunnes komistus sanoi minulle äkkiä: "Nyt on sun vuoro!"
      Asetuin selälleni alavirtaan, mutta Hän piti minusta kiinni etten luisuisi eteenpäin vesiliukumäessä. Mutta samalla näin uimashortsiemme lipuvan pääni ohi virtaa myöten. Yritin epätoivoisesti tavoittaa ne, mutta ne pääsivät karkuun. Samalla Hän aloitti poskeenoton. Se oli ihanan tuntuista. Hänen huulensa ja kielensä lipoivat penistäni, ja painoin toisella kädelläni hänen päätään aina vain alemmas. Jatkoimme tätä rytmikästä touhua jonkin aikaa, kunnes hän vaati päästä päälleni. Asetuimme virtauksesta huolimatta kontillemmen, ja Hän työnsi lekansa sisääni. Suuri penis tuotti minulle aluksi tuskaa, mutta muutaman työnnön jälkeen kipu loppui ja nautinto oli suorastaan eksponentiaalista.
      Suuri penis liikkui rytmikkäästi anaalissani, ja tunsin joka työnnöllä sen komean koon. Minua kiihotti ajatus siitä, että saisin pian nuolla tuon lekan puhtaaksi. Mutta yhtäkkiä hän huusi takaani: "Multa tulee ihan just!"
      Vastasin nopeasti, että tuu mun suuhun. Hän otti peniksensä pois anuksestani ja käännyin vastaanottamaan suuren lasti. Hänen penikensä ruiskutti spermansa päälleni kuin paloletku. Kun hän oli tullut, viimeistelin homman nuolemalla hänen peniksensä puhtaaksi. Sen jälkeen keskustelu alkoikin mennä välillämme vakavaksi.
      Tiesimme, että vastassamme odottaisi vihainen mäen henkilökunta, koska muita laskijoita ei ollut tullut enää ollenkaan. Mahdollisesti poliisi tulisi vatsaan, ja joutuisimme loppuviikonlopuksi putkaan. Mutta Hän vastasi minulle: "Antaa tulla vaikka armeija, mutta mä haluan nähdä sut vielä toistekin." Suutelimme intohimoisesti, ja hieroin vielä hänen paljasta penistään. Kun suudelma loppui, imin vielä hetken hänen vasenta nänniään, joka oli tatuoinnin yläpuolella. Pian olimme valmiit laskemaan loppuun asti. Matka oli ollut paras ikinä. Ja tiesin nyt, että minulla saattoi jopa olla seuralainen ensi viikonlopun bileisiin, jotka järjestettiin kaverini synttäreiden kunniaksi.

      Viimein, aivan liukumäen loppuvaiheessa, hidastimme vielä vauhtiamme. Pidimme toisiamme kädestä, kun viimein laskeuduimme valtavaan "kupoliin". Me liu'uimme suoraan veteen, ja putosimme alasti alla odottaneeseen altaaseen. Kun nousimme pintaan, niin siirryin äkkiä Komistuksen eteen ja suutelin häntä intohimoisesti, kunnes takaamme kuului ääni: "Sitä oltiin pienellä naku-uinnilla vai?" Se oli allasvahdin ääni, mutta en välittänyt. Elämäni suurin rakkaus oli nyt edessäni alasti. Ja muustau en välittänyt.


      Kommentteja? :)

    • joopajoo

      Entäs seuraava laskija ?? Alasti kahden pois liukumäestä kaiken kansan nähtäville??Haloo tästä on todellisuus kaukana!!!!!!!

    • voiprkl

      Paskakokkareet vaan virran mukana vaeltaa.

    • muille tiedoksi

      Nauru tuli ja ns. sanotusti kuset housuun.... Ha-haa, hiiiih eikä loppua näy.. Siis kuka näitä keksii, saati lukee (eipä tämä kyllä kovin huono ollut). Voi Apua...

      • kannustusta tekijäll

        Tuohan oli aika hyvä, ellei pientä uskottavuusvajetta lasketa. Ja sitähän ei lasketa :D


      • Anonyymi
        kannustusta tekijäll kirjoitti:

        Tuohan oli aika hyvä, ellei pientä uskottavuusvajetta lasketa. Ja sitähän ei lasketa :D

        Hyvin kiinnostava juttu


      • Anonyymi

        No sehän on se spede niuvanniemestä joka täällä sekoilee yllätys yllätys ja ullatus ullatus


    • Mulla sattui serenassa vanha tuttu liukumäkeen. Jarruttelin edessä ja sain kaverin päälleni. Hän oli sielä töissä. Mutta nyt lomalla vaimonsa ja lastensa kanssa. Sopimuksesta siirryimme huoltotilaan ja annoin hänen tyhjentää lomanaikana täyttyneet pussinsa suoleeni. Kaveri poistui ekana. Jäin itse huohottamaan hetkeksi housut nilkoissa. Ehkä hän yritti poistua huomaamattomasti. Sulkea oven varovasti. Tosin ovi jäikin auki ja ennen kuin ehdin reakoida mitenkään tilaan tuli pari lukiolaista. En uskaltanut kääntää päätäni tunnistamisen pelosta. Hätäsin työntyi heti sisään ja muut selittelivät luokkaretki juttua. Hyvä etteivät esittäytyneet.
      Kun kaikki olivat tehneet tarpensa ja poistuneet. Nykäisin housut ylös ja luikahdin ulos. Seisoin hetken hölmistyneenä luokkaretkeläisiä katsellen. Tajusin etten voinut mitenkään arvata ketkä olivat seurastani nauttineet.
      olin saanut kerta sunamilla enemmän kuin alkuvuotena yhteensä.
      Kortin sain sitten parinviikon päätä. Kiittivät tapaamisesta.

      • Anonyymi

        Suksi hornaan idiootti


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe