Joulukonsertti 3.12

Joulunlapsi

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepitini

Oliko täällä konsertissa teistä joku ? En malta odottaa ,että 8.12 pääsen Huittisiin Tapsaa joululaulujen merkeissä kuulemaan !

• Sepitini

Huomenna koittaa hartaasti odottamani hetki kun pääsen kuuntelemaan ihania perinteisä joululauluja Tapanin mahtavina tulkintoina. Kyllä kannattaisi Annunkin joskus Tapsan joulukonserttiin mennä, niin eipä tohtisi enää vinkumisesta tänne mitään kirjoitella. Sellaista sanaa kun ei Tapsan komeaan laulamiseen voi liittää missään tilanteessa.
      Tapsa ei myöskään huuda niitä joululauluja, vaan laulaa kauniisti, tunteella ja taidolla upealla äänellä.

• Annu.

En ole masokisti joten pysyn pois konsertista. Ja vielä maksaa kidutuksesta, ei todella!

• konserttikävijä

Mä olin tänään Huittisten kirkossa Tapsan joulukonsertissa. Se oli ihan superhyvä !
      Uskomattoman kauniisti vahvasti ja herkästi soivalla äänellään Tapsa osaa perinteisiä joululauluja tulkita. Tapsa sai ansaitusti yleisöltä isot ablodit joka biisin perään. Ostin konsertista myös Tapsan joululevyn johon Tapsa kirjoitti nimmarinsa .
      Tästä konsertista alkoi mun joulufiilinki todenteolla !

• Mökit nukkuu lumiset

Kokemäellä oli huikaisevan ihana Tapsan joulukonsertti 14.12. Kuinka hän osaakin laulaa niin kauniisti ja herkästi, mutta silti myös niin vahvasti. Olin todella vaikuttunut ja liikuttunut kuulemastani. Tapani on iän myötä kehittynyt vaan paremmaksi laulajaksi ja tulkitsijaksi. Huiman hieno ääni ja eläytyminen laulujen. Hän on todella sisäistänyt sen mitä laulaa. Pienet välijuonnot laulujen lomassa josssa kertoi laulujen syntyhistoriasta vielä kruunasivat tyylikkään ja tunnelmallisen kokonaisuuden.
      Konsertin päättänyt Oi jouluyö mykisti juhlavuudellaan ja komeudellaan. Tapani on hyvä kun hälnellä ei ole mitään viihdelaulajien maneereja tulkitessaan tälläisiä hartaita joululauluja, eikä lähde taiteilemaan eikä vääntelemään lauluja tunnistamattomiksi ( niinkuin esim. Vesku Loiri) Taiteellisia vapauksia voi ottaa sitten jossain muissa lauluissa, mutta perinteiset joululaulut on hyvä laulaa perinteisellä klassisellatyylillä.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      140
      5866
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      418
      2796
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      142
      2674
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      19
      2138
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      18
      2017
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      74
      1340
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      9
      1137
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1092
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      978
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      86
      927
    Aihe