Paljon hyvää on

-ra

seurannut kun aloitin vapaaehtoistyöpaikassa.Olen saaanut paljonuusia hyviä ystäviä ja henkilökunta on ihan jees.Päivät kuluvat kuin siivillä ja voi olla toisille avuksi.

10

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rantantan

Sehän on hienoa!
      Missä aloitit työt?

• 90909090

Eikös hän jo ole tovin (vuosia) ollut tuolla.....

• ?!?
        90909090 kirjoitti:

Eikös hän jo ole tovin (vuosia) ollut tuolla.....

Näin määkin on asian kässänynä,vuosia sitte.....

• -ra

Olen ollut kohta 2 vuotta.Paikkamme on päihteistä päässeiden ja taistelevien auttamista.Meillä saavat ilmaisen ruoan voivat kylpeytyä ja pestä pyykkinsä.Henkilökunta auttaa asunnon saannissa,työpaikan haussa ja virastoissa asioinneissa.Kuuntelemme ja keskustelemme asioista ja yritämme kannustaa heitä

• aikansa kut.

Sinulla kun on tuo verenpaine koholla, sydän oireilee ja kerroit syöpäsikin uusiutuneen niin eikö kannattaisi laittaa tuo vapaaehtoishomma telakalle vähäksi aikaa, vapaaehtoisia on muitakin, turhaan terveytensä kustannuksella hommia paiskii.

• Lusiina
        aikansa kut. kirjoitti:

Sinulla kun on tuo verenpaine koholla, sydän oireilee ja kerroit syöpäsikin uusiutuneen niin eikö kannattaisi laittaa tuo vapaaehtoishomma telakalle vähäksi aikaa, vapaaehtoisia on muitakin, turhaan terveytensä kustannuksella hommia paiskii.

Päinvastoin Jos voimia riittää niin on hyvä kun on muuta miettimistä kuin omat sairautensa.

• vertais tuki ??

Ira, Lusiina ja -ra - kaikki samaa peetä.

Miten ra voi tukea päihderiippuvaisia, kun tuomitsee vähäisenkin alkoholinkäytön suurena syntinä? Miten ra voi tukea ylipäätänsä ketään noilla psyykkisillä voimavaroilla? Ai niin, vertaistukena ehkä. Rallahan on kokemusta sekä psyykkisestä pakkohoidosta että lastensa huostanotosta, asioita, jotka koskettavat usein myös päihdeongelmaisia.

• Lusiina

En tiedä -ra:sta mutta psyykkinen pakkohoito tai lasten huostaanotto on ihmiselämässä niin suuri tragedia ettei siitä soisi kenenkään ilkkuvan.Saiarudesta voi parantua ja sen myötä saada lapset itselleen vaikka takaisin ja kuka onkaan usein parempi vapaaehtoistyöntekijä kuin otse saman asian kokemut ja toipunut.Löytyisikö vahän ymmärrystä sinultakin?

• ikävä kuula -ra
        Lusiina kirjoitti:

En tiedä -ra:sta mutta psyykkinen pakkohoito tai lasten huostaanotto on ihmiselämässä niin suuri tragedia ettei siitä soisi kenenkään ilkkuvan.Saiarudesta voi parantua ja sen myötä saada lapset itselleen vaikka takaisin ja kuka onkaan usein parempi vapaaehtoistyöntekijä kuin otse saman asian kokemut ja toipunut.Löytyisikö vahän ymmärrystä sinultakin?

Toivon että -ra saa lapsensa takaisin luokseen. Ja oman elämänsä muutenkin kuntoon,ikävä kuula että syöpä on uusiuntunut.Onko hoidot jo alkaneet,oliko se toisessa rinassa vai miten uusiutunut,levinnyt?Voimia -ralle!

• -ta

Nuorin käy vielä lukion toista luokkaa,18v, hän saa oman asunnon ja jatkaa opistokaan vielä 3 vuotta,kiinni me toisimme olemma kasvaneet-Yutkimukset jatkuvat ensi vuoden puolelle asti.Tänään olin töissä huomisesta en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4669
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe