Kokemuksia eläinhomeopatiasta?

arka kissa

Olisi kiva kuulla kokemuksia lemmikkien homeopaattisesta hoidosta.

Tehosiko, paljon maksoi, kuinka monta käyntikertaa vaadittiin, pitikö eläin viedä paikalle, missä kävitte? Vai kokeilitteko itse kotona jotain valmistetta?

3

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hömpän ulkopuolella

      Eläinhomeopatiassa ei hoideta eläintä, vaan eläimen omistajaa. Eläimiä ei voi huiputtaa homeopatialla.

    • Pikku-koiruli

      Itse olen käyttänyt homeopaattisia melkein koko ikäni ja samoin ovat käyttäneet kaksi koiraani aina tarvittaessa. Terrierillä oli paha matkapahoinvointi aina autossa ja kun jäi yksin toisen koiran kanssa kova eroahdistus. Suvussani on homeopaatti mutta päätin käyttää koiraani eläinhomeopaatilla.

      Kävimme LH-keskusessa Oulussa koiran kanssa. Lemmikki kannattaa ottaa mukaan jotta homeopaatti voi tarkkailla käyttäytymistä. Ensimmäisellä kerralla saimme 3 homeopaattista ja hyvät ohjeet mukaan. Hintaa en kyllä muista mutta alle 50 se nyt oli. Aineiden antamisen jälkeen pidimme yhteyttä homeopaatin kanssa ja tarvittaessa saimme lisäohjeita.

      Tällä hetkellä koiran matkapahoinvointi on loppunut kokonaan, innoissaan on nyt autoon hyppäämässä. Eroahdistus helpottui todella paljon. Uskaltaa olla rauhassa toisen koiran kanssa nykyään mutta jos jää ihan yksin, silloin ero on liian kova.

      Itse voin kyllä sanoa ison kyllä kiitoksen homeopatialle! Jotkut eivät ole samaa mieltä kanssani mutta turha mielipiteistä on kiistellä. Jokainen tekee asiansa omalla tyylillään.

    • Koirallani oli kirpp

      Muttta kyllähän eläimilläkin toimii plasebo-vaikutus, mikä onkin perin outoa, ehjkä merkki jumalan olemassa olosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe