Tarkoitus olisi kiertää Iso-Britannia-Irlanti-Ranska-Hollanti. Kun on monta maata kyseessä niin mistä vois ostaa puhelimeen sellasen netin tohon kuukauden ajalle, että se kävis kaikissa maissa eikä tarvis alkaa erikseen joka maassa ostaan mitään nettiaikoja lisää tms?
Olen kuitenki yksin liikkeellä, niin ois kiva että ois puhelimessa joku yhteys millä pitää yhteyttä muihin jos joku hätä tulee, ja muutenki kätevähän sitä puhelimesta on karttoja ym. selata :-) Vai pärjäiskö melkeinpä pelkällä wifillä?
Netti kännykkään useassa maassa matkustellessa Euroopassa?
3
88
Vastaukset
- kesäreissaaja
No, kyllä sillä wifilläkin pärjää. Ainakin lumialla voi ladata karttoja muistiin (koti-wifillä) kun selaa tulevaa matka-aluettaan riittävän lähelle zoomattuna. Hommaahan siinä on, kun ei aina tiedä mihin asti menee. Yleensä hotelleista löytyy wifi, sitten voi täydentää kartastoaan. Monien kaupunkien keskustoissakin on turisteille tarkoitettu ilmainen sellainen. Varsinkin talvella saattavat toimia paremmin kuin kesäryysiksen aikaan. Kai sulla on siinä puhelimessasi GPS?
Kotona vaan riittävä etukäteisvalmistelu ja etsintä sopivista kohteista. Taitaa hengästys koittaa loppureissusta, jos viikossa-kahdessa noi kahlaat!
Viimekesänä pärjättiin auttavasti ilman omia paikallisliittymiä, kas kun ei ole tuota sosmedioiden riesaa.
Hyvää matkaa!- kiitoksia avusta!
Joo on mulla puhelimessa gps, ja tarkemmin ottaen mulla on Samsung galaxy s2plus puhelin.
Kiitoksia vinkeistä!
Ja tarkotus ois olla matkalla noin 3-4 viikkoa, lontoossa viikko, dublinissa viikko, enempää en kauheasti vielä ole suunnitellu :)
Kiitos paljon! - pärjää wifillä
kiitoksia avusta! kirjoitti:
Joo on mulla puhelimessa gps, ja tarkemmin ottaen mulla on Samsung galaxy s2plus puhelin.
Kiitoksia vinkeistä!
Ja tarkotus ois olla matkalla noin 3-4 viikkoa, lontoossa viikko, dublinissa viikko, enempää en kauheasti vielä ole suunnitellu :)
Kiitos paljon!Itse kävin myös kyseissä maissa ja WLAN:lla pärjää oikein hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267