Tarkoitus olisi kiertää Iso-Britannia-Irlanti-Ranska-Hollanti. Kun on monta maata kyseessä niin mistä vois ostaa puhelimeen sellasen netin tohon kuukauden ajalle, että se kävis kaikissa maissa eikä tarvis alkaa erikseen joka maassa ostaan mitään nettiaikoja lisää tms?
Olen kuitenki yksin liikkeellä, niin ois kiva että ois puhelimessa joku yhteys millä pitää yhteyttä muihin jos joku hätä tulee, ja muutenki kätevähän sitä puhelimesta on karttoja ym. selata :-) Vai pärjäiskö melkeinpä pelkällä wifillä?
Netti kännykkään useassa maassa matkustellessa Euroopassa?
3
113
Vastaukset
- kesäreissaaja
No, kyllä sillä wifilläkin pärjää. Ainakin lumialla voi ladata karttoja muistiin (koti-wifillä) kun selaa tulevaa matka-aluettaan riittävän lähelle zoomattuna. Hommaahan siinä on, kun ei aina tiedä mihin asti menee. Yleensä hotelleista löytyy wifi, sitten voi täydentää kartastoaan. Monien kaupunkien keskustoissakin on turisteille tarkoitettu ilmainen sellainen. Varsinkin talvella saattavat toimia paremmin kuin kesäryysiksen aikaan. Kai sulla on siinä puhelimessasi GPS?
Kotona vaan riittävä etukäteisvalmistelu ja etsintä sopivista kohteista. Taitaa hengästys koittaa loppureissusta, jos viikossa-kahdessa noi kahlaat!
Viimekesänä pärjättiin auttavasti ilman omia paikallisliittymiä, kas kun ei ole tuota sosmedioiden riesaa.
Hyvää matkaa!- kiitoksia avusta!
Joo on mulla puhelimessa gps, ja tarkemmin ottaen mulla on Samsung galaxy s2plus puhelin.
Kiitoksia vinkeistä!
Ja tarkotus ois olla matkalla noin 3-4 viikkoa, lontoossa viikko, dublinissa viikko, enempää en kauheasti vielä ole suunnitellu :)
Kiitos paljon! - pärjää wifillä
kiitoksia avusta! kirjoitti:
Joo on mulla puhelimessa gps, ja tarkemmin ottaen mulla on Samsung galaxy s2plus puhelin.
Kiitoksia vinkeistä!
Ja tarkotus ois olla matkalla noin 3-4 viikkoa, lontoossa viikko, dublinissa viikko, enempää en kauheasti vielä ole suunnitellu :)
Kiitos paljon!Itse kävin myös kyseissä maissa ja WLAN:lla pärjää oikein hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405118Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400