Millainen kasko vuoden 2002 Volvoon?

jarih

Tajusin, miten törkeästi kasko maksaa vuositasolla ja myös sen, että se on vapaaehtoinen. Kannattaisiko luopua kokonaan vai jättää jokin osakasko? Autolla on ajettu yli 200 000 km ja todennäköisesti kulunut melko loppuun.

11

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi harranjestas?

      Jokaisen on se itse mietittävä millaisen vakuutuksen pitää autossaan. Niin kauan kun ei kolaroi, niin ei tarvitse vakuutusta, mutta kun kolahtaa niin kyllä vakuutuksia tulee ikävä.
      Kyllä ne sulle vaihtoehdot kertoo kun kysyt vakuutusyhtiöstä suosituksia ja vinkkäjä.

      • Nimimerkki varattu

        Noissa mini-kaskoissa on vain sellainen huono puoli, että niissä ei ole turvaa omille töppäyksille. Jokin ilkivalta/varkaus/palovakuutus voisi olla ihan hyvä olla olemassa, eivätkä ne maksa hunajaa, vaikka eivät ihan ilmaisiakaan ole.


    • huithapeli

      no ei voi kyllä sanoa että auto olisi jo loppuun ajettu jos vain yli 200 tkm on mittarissa,,itsellä v70 d5 ajettu 320tkm ja ei mitään ongelmia toistaiseksi ainakaa,,itsellä täyskasko autossa ,,vaikka tuntuuhan se tosiaan että tyhjästä maksaa kun ei ole sattunut vielä mitään.mutta sit jos sattuu nii kiitttää että oli kasko :)

    • onsevaan

      mieti mitä maksat kaskosta vaikka 5-10 vuodessa? Kanattaako?

    • Siinäpä

      Älypatti neuvoo just,just.

    • voilvo

      eihän tuo ole ku sisään ajettu vasta,ota osakasko jos et haluu täyttä pitää.

      • 240

        Itselläni oli kymmenisen vuotta sitten Pohjolan vanhan auton edullinen kasko. En tiedä saako / onko millään yhtiöllä enää vastaavaa. Luulisi, että kysyntää ainakin olisi.


    • Halpisautoilija

      En pitäisi (enkä pidäkään) tuon hintaluokan autoissa, muuta kuin liikennevakuutuksen. Ihan turha antaa rahojaan vakuutusyhtiölle. Jos joskus harvoin jotain sattuu, niin maksan itse. Itse olen ainakin säästänyt (ilman kaskoa), 20 vuoden aikana jo uuden (käytetyn) auton ostorahat.

    • autonero

      Ei siihen tarvita kuin hirvieläinvakuutus ja hinausautopalvelu.

    • Viisasten kerho

      Just joo mulla osakasko eikä ole kallis mutta jos haluaa toimia tyhmästi tai maksaa pussistaan vahingot niin liikennevakuutus riittää.

    • kaskoletti

      Pohjolan kevytkasko on aika edullinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe