Olin tämän syksyn yliopistossa, mutta valitsin aivan väärän aineen ja nyt olen keskeyttänyt opinnot. Olisin muuten vaihtanut vain alaa tai laitosta tms, mutta olen ulkomailla yliopistossa jossa on hyvin rajallinen määrä aloja, joten kumpikaan vaihtoehto ei sovi minulle tällä hetkellä.
Nyt olen menossa takaisin Suomeen, mutta joudun maksamaan koko lukuvuoden asuntolan vuokraa ellen saa ketään tilalleni. Siksipä olisi pakko päästä töihin jonnekin... Kaverini (joka ei päässyt minnekään yliopistoon) on menossa työharjoitteluun, ja siitä tuli mieleeni, että voinko minäkin päästä sellaiseen työharjoitteluun jossa valtio kustantaa palkan työnantajan puolesta?
En ole varma minkä piiriin tämä työharjoittelu kuuluu, ja tiedän että joistain työttömyystuista tulee joku 5kk karenssi kun lopettaa opinnot.... En vaan löytänyt kelan sivuilta oikein selvää infoa työharjoittelusta.
Osaako joku selventää, voisinko minä päästä tälläiseen työharjoitteluun ellei töitä muuten löydy?
Yliopisto opintojen keskeytys -> työharjoitteluun?
Huonosti valinnut
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741