Eli mulla on sellanen ongelma että mun terskan alla tavallaan tai siis siinä kun esari vedetään taakse niin siihen kohtaan terskan alle on tullut semmonen punoittava kohta ja bepanthen tuubissa lukee että voi laittaa genitaali alueille. Niin sitä tässä vaan mietin että mitenköhän paljon ja kauan sitä sinne laitetaan? Onko kellään mitään aavistusta. Oon nyt aina ennen ku meen suihkuun niin laittanut sitä ja sitten suihkussa pessyt sen pois. Kiitos Asiallisista vastauksista!
Voiko bepanthenia laittaa terskan alle?
3
12905
Vastaukset
- Auttaa kyllä
Jos terskan alle tulee esim. runkuissa hankautumia, jolloin paikat ärsyntyy, voi todella Bepanthenistä olla apua.
Pese silloin suihkussa alue hyvin nestesaikpualla ja kuivaa vaikka wc-paperilla ja laita voidetta kipeän kohtaan 2-3 kertaa päivässä. MUTTA älä käytä sitä rasvaista voidetta vaan emulsiovoidetta.
Rasvainen laatu on vaseliinipohjainen ja se "ryytyy" eli tule pieniä rasvapalloja koko terskan alapuolelle ja hankala pestä pois. Rasvaton on vesiliukoista ja lähtee pesussa helposti pois. Kerro myöhemmin saitko avun- Masaaaaaaaaaaaaaaaa
Tais terska mennö kuolioon ku ei ole kuulunut:D
Kyllä voi käyttää. Muista pestä ensin sieltä hyvin ja kuivaa, sen jälkeen voi laittaa bepanthenia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749