Syntymäpäivä

”Sulle on rakas kotona makuuhuoneessa yllätys. Hyvää syntymäpäivää t:Jaana” luki tekstiviestissä. Kotimatkalla mietin, että mitä mukavaa kotona olisikaan odottamassa. Vaikka olemmekin olleet jo viisi vuotta naimisissa, niin suhteessamme oli vielä kipinää jäljellä. Ajattelin vaimoni hoikkaa vartaloa ja kyrpäni odotti malttamattomana kotiin pääsyä. Hississä jouduin hieman häpeillen salaamaan erektiotani naapurin vanhalta rouvalta. Avasin kotioveni ja riensin malttamattoman makuuhuoneeseen. Vuoteella odotti yllätys. Sängyllä oli kontallaan vaimoni paras ystävätär Satu. Satu oli puettu mustaan nahkaiseen leveään sukkanauhaan ja verkkosukkiin. Satu oli kahlittu nahkaremmein ranteistaan ja nilkoistaan, rannekkeet oli yhdistetty toisiinsa ketjun avulla. Sadun varsin kookkaissa rinnoissa roikkuivat nännipainot, jotka venyttivät noita mehukkaita meijereitä entisestään. Suussa sadulla oli violetti suupallo. Sängyllä oli kirje, punainen ruusu ja nahkaraippa. Avasin kirjeen. Olen Jaanan ja Sadun syntymäpäivälahja sinulle. Ole ystävällinen ja nauti miten vain parhaaksi näet – kirjeessä luki. En ollut uskoa tätä todeksi, otin raipan käteeni. Ihastelin Sadun varsin rehevää takamusta. Olin usein ihastellut tuon uhkean kaunottaren muotoja ja ei se ollut vaimoltakaan huomaamatta jäänyt. Useasti oli vaimoni asiasta kiusoitellut, koska vaimoni oli enemmänkin hoikkaa kuin uhkeaa mallia. Kuljetin kättäni tuolla rehevällä takamuksella. Levitin pakaroita ja ihailin karvatonta himosta turpeaa pillua. Suutelin hellästi pakaraa, huuleni vaelsivat Sadun alaselällä. Kuljetin kieltäni pisin alaselkää kohti peräaukkoa. Suutelin naisen peräukkoa ja kuljetin kieltäni aukon ympärillä. Hyväilin hellästi Sadun klitorista ja venytin vitunhuulia avoimeksi. Sadun kauniin vaaleanpunainen kostea vittu näytti suorastaan syntisen kauniilta. Nousin kuitenkin ja otin raipan käteeni, iskin Sadun reisiä suhteellisen hellästi. Satu värähti yllätyksenä tulleesta iskusta. Läimin raipalla Sadun kauniin reheviä pakaroita, kyrpäni seisoi farkkujen sisällä. Iskut eivät olleet mitenkään kovia, mutta pakarat värähtivät todella kauniisti jokaisesta iskusta. Avasin Sadun jalkoja sitovat nilkkaremmit, levitin hieman jalkoja. Ihailin naisen vittua, kuinka usein olinkaan haaveillut tuon uhkean vaalean kaunottaren pillusta. Kiitin vaimoani hiljaa mielessä. Hyväilin naisen reisien sisäpintoja. Levitin hieman häpyhuulia ja ihailin näkyä. Työnsin hellästi kaksi sormea kosteaan luolaan. ”Oletpa sinä märkänä. Taidat haluta tätä aivan yhtä paljon kuin minäkin. Olen jo kauan haaveillut tästä ja nyt olet siinä minun armoillani. Voi sinua pikku lutkaa.” Kuiskailin hiljaa ja nussin Satua sormillani. Vedin sormet pois vitusta ja otin raipan uudestaan käteeni. Kuljetin raippaa kaunottaren reisillä ja pillun päällä. Iskun hellästi raipalla Sadun klitorista, nainen säpsähti ja yritti todennäköisesti pyytää jotain, mutta suupallo esti minua saamasta selvää. Piiskasin hellästi Sadun reisien sisäpintaa ja pillua raipalla, nainen pyöritti päätään. Kun olin mielestäni piiskannut vaaleata narttua tarpeeksi, otin painojen piinavat rinnat käsittelyyni. Vedin painoja alaspäin, naisen raskaat rinnat venyivät. Nippailin painoja ja ihailin niiden pyörivää liikettä, nännit olivat kovat ja tummanpunaiset.
Asetuin seisomaan sängyn reunalle Sadun kasvot olivat edessäni, mutta naisen katse oli luotu alas. Tartuin lujalla otteella naisen takaraivolle poninhännälle sidottuihin vaaleisiin pitkiin hiuksiin, kiskaisin hiuksista naisen pään ylös. ”Katso narttu millaista herkkua on luvassa. Nyt saat kunnolla kyrpää. Sinut on luvattu minulle syntymäpäivälahjaksi ja lupaan että kumpikaan meistä ei unohda tätä aivan heti. Vedin farkkuni alas. Hieroi kovana seisovaa munaani tuon vaalean neidon katsoessa. Hitaasti vedin myös alushousuni alas, kyrpäni seisoi kivikovana. Nousin sängylle ja hieroin kovaa munaani Sadun kauniita kasvoja vasten. Naisen suuret ruskeat silmät ahmivat näkyä. Läimin kivikovalla kyrvälläni naisen kasvoja. Irrotin suupallon ja tungin munani välittömästi vaaleanpunaisen huulipunan koristamien huulien väliin. Satu oli varsinainen syväkurkku, mulkkuni upposi todella syvälle kaunottaren suuhun. Nussin rauhallisesti naista suuhun, ohjailin poninhännästä kiskoen tahtia. Välillä vedin mulkkuni ulos kosteasta suusta ja hieroi terskaani vasten naisen huulia. Irrotin myös käsiremmit, nainen tarttui välittömästi mulkkuuni ja runkkaili sitä hitaasti. ”Voi kuinka mä oon odottanut tätä. Jaana oli niin kultainen kun ehdotti tätä mulle. Mä oon aina halunnut olla jonkun nussittavana tälleen. Anna mun olla sun huorasi ja tee mulle kaikkee ihanan irstasta. ”Nainen kuiski.
Asetuin selinmakuulle ja vedin naisen päälleni kuusysiin, nuolin vittua hellästi. Kyrpäni upposi Sadun nieluun, nainen hyväili kiveksiäni. Näykin hellästi vitunhuulia ja venytin niitä hampaillani. Naisen sormet hyväilivät kivesten ja peräaukon välistä seutua. Sormi työntyi peräaukkooni ja tuntui aivan taivaallisen hyvältä.

14

11098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käänsin Sadun ympäri ja venytin hiljalleen nännipainoja, rakastin isoja rintoja ja Sadulla oli todella mahtavat hinkit. Satu voihki äänekkäästi nännien venyessä. Irrotin molemmat painot ja imin vuoronperään kovina nöpöttäviä nännejä. Kourin rintoja kovakouraisesti. Nousin naisen päälle ja valutin suustani sylkeä rintojen väliin. Ohjasin kyrpäni rintojen väliin, Satu painoi kädellään kookkaat rintansa yhteen. Mulkku upposi lähes kokonaan rintojen väliin. Valutin suustani lisää sylkeä. ”Eikö mulla olekin ihanan isot rinnat. Mä tiedän että sä et ole pystynyt pitämään silmiäsi näistä erossa, Jaanakin tietää sen.” Satu kuiski ja katsoi minua suoraan silmiin. ”Vittu sulla on kauneimmat rinnat mitä oon koskaan nähnyt.” Vastasin.
      Lopetin rintojen väliin nussimisen ja työnsi kyrpäni Sadun suuhun, kovin kauaa en malttanut suuhun tuota vaaleaa kaunotarta nussia. Levitin naisen uhkeita reisiä erilleen ja paljastin kauniin himosta kostean pillun ihailtavakseni. Sadulla oli isot häpyhuulet. Ryhdyin nuolemaan pillua, kuljetin kieltäni hitaasti pillun reunamilla. Näykin ja imin isoja häpyhuulia. Imaisin klitoriksen suuhuni ja pyöritin hitaasti kieltäni. ”Just noin, pidä mun pimppiä hyvänä. Voi saatana että tekee hyvää.” Voihki nainen ja painoi päätäni pilluaan vasten. Työnsin kaksi sormea kosteaan vittuun, tunnustelin sormillani vitun reunoja. ”Luoja nussi mua pian ja nussi rajusti.” Satu voihki kiimaisena. ”Mutta odota vähän.” Satu jatkoi ja kaivoi tyynyn alta jotain. Satu otti mulkkuni käteensä ja asetti kyrvänjuureen penisrenkaan, rengas painoi kyrpääni tiukasta ja erektioni suureni entisestään. ”Noin sä et tuu liian aikaisin. Nyt saatkin nauttia pitkän kaavan mukaan.” Satu sanoi ja kaivoi jotain muuta tyynyn alta. Satu otti käteensä mustan motorisoidun eturauhaskiihottimen ja liukuvoiteen. ”Sopiiko sulle? Jaana halusi että kokeillaan tätä. Tää kuulemma tuntuu taivaalliselta. Ethän sä sano mulle ei?” Satu sanoi hymyillen. Nyökkäsin suu kuivana, laite näytti kieltämättä varsin kookkaalta ja hieman pelottavalta. Satu asettautui taakseni ja hyväili pakaroitani. Nainen suuteli molempia pakaroitani ja hyväili kädellään peräaukkoni seutua. Voihkin nautinnosta. Värähdin tuntiessani naisen kielen peräaukollani, kieli liekki aukkoni ympärillä. Kyrpäni sykki julmetusti, tuntui niin jumalattoman hyvältä. Satu nuoli persettäni ja hyväili kiveksiäni. Satu voiteli peräaukkoni liukuvoiteella ja työnsi kolme sormeaan sisälleni. Nainen nussi sormillaan persettäni ja runkkaisi samalla kovana seisovaa kyrpääni. Tunsin kiihottimen aukollani, laite työntyi hitaasti mutta vaivattomasti aukkooni. Satu laittoi laitteen moottorin päälle, tärinä tuntui suorastaan järisyttävän taivaalliselta. ”Miltä tuntuu? ”Satu kysyi. ”Jumalauta nainen, tää tuntuu niin vitun taivaalliselta.” Pystyin juuri ja juuri sanomaan. Käänsin naisen eteeni ja levitin sukkien verhoat jalat erilleen. Nuolin Sadun sukkien verhoaan säärtä. Nainen hyväili ja levitti märkään pilluaan silmieni edessä. Satu tarttui kyrpääni ja ohjasi sen pillulleen. Painoin mulkkuni kosteaan vittuun, mulkku upposi yhdellä työnnöllä pohjaan asti. Naisen huulilta pääsi tyytyväinen voihkaisu. Levitin jalkoja vielä enemmän ja nussin naista hitaasti, kovin nopeasti en olisi kyennyt nussimaan. Kiihottimesta johtuen laukeaminen oli todella lähellä. Satu hyväili isoja rintojaan ja imi omia nännejään. ”Just noin, nussi ihan rauhassa. Meillä ei oo mikään kiire, meillä on koko ilta aikaa. Jaana antoi mulle luvan nussia sut tainnoksiin tänä iltana. Nyt saat koko rahan edestä.” Satu sanoi. En kyennyt vastaamaan yhtään mitään. Satu hyväili klitoristaan ja raskaat rinnat liikkuivat seksikkäästi työntöjen tahdissa. ”Vittu, multa tulee. Voi kulta nussi lujasti multa tulee.” Kiljui Satu. Kiihdytin tahtia, nussin naista rajusti. Tunsin orgasmin tulevan. ”Saanko tulla sisään?” Kysyin. ” Saat. Anna tulla, laukea mun kosteaan pilluun. Täytä mut. Anna tulla.” Satu läähätti. Tunsin laukeavani, kyrpäni sykki lastinsa naisen vittuun. Peräaukkoni supisteli kiihotinta vasten. Kaaduin naisen päälle ja suutelimme toisiamme kiihkeästi. ”Vittu että teki hyvää.” Satu sanoi. Vedin mulkkuni ulos spermaisesta pillusta, mulkku seisoi vieläkin. ”Hmm, tuohan näyttää vieläkin taistelukuntoiselta, mutta nyt pidetään ihan pieni tauko. Mulla on sulle luvassa vielä toinenkin yllätys.” Satu sanoi ja otti mulkkuni suuhunsa. Satu nuoli eritteistä kiiltävää munaani. Naisen kieli tutki kyrpääni joka puolelta. Satu asettautui eteeni selälleen makaamaan ja työnsi päänsä jalkojeni väliin. Satu otti kivekseni suuhunsa ja imi niitä hellästi, samalla pilluaan hyväillen. Satu työnsi sormiaan spermaiseen pilluunsa ja hyväili rintojaan toisella kädellä. Kiihotin hieroi eturauhastani ja g-pistettäni, tunsin laukeavani uudestaan. Vaikka sainkin orgasmin, niin en kuitenkaan saanut siemensyöksyä. Naisen näykki kiveksiäni. ”Multa tulee kohta uudelleen, Saanhan mä runkata itselleni vielä yhden orkun?” Satu voihki ja imi kiveksiäni voimakkaasti.

    • Nousimme sängyltä. Satu puki ylleen mustan läpinäkyvän yöpaidan. Ihailen naisen muodokasta persettä ja hyväilin naisen niskaa. Suutelin Sadun niskaa ja hyväilin ohuen kankaan peittämiä isoja rintoja. Nainen painoi takapuoltaan kovana seisovaa kyrpääni vasten. ”Odota vähän, mulla on sulle yllätys olohuoneessa.” Satu sanoi ja tarttui käteeni.
      Menimme olohuoneeseen. Satu ohjasi minut istumaan sohvalle, teki meille paukut. Nainen meni television eteen ja kumartui laittamaan levyn dvd-soittimeen. Ihailin naisen persettä hänen hääriessään soittimen kimpussa, mustan ohuen kankaan läpi paistava vittu oli todella kiihottavan näköinen. Satu istuutui viereeni ja siemaisi paukustaan. ”Nyt on luvassa se toinen yllätys, tää on Jaanalta.” Satu sanoi ja painoi kaukosäätimestä dvd:n päälle.
      Television näyttöön ilmestyi kuva vaimostani makaamassa todennäköisesti hotellin sängyllä. Vaimoni Jaana oli pukeutunut seksikkääseen versioon koulutytön asusta. Mustat pitkät hiukset olivat sidottu seksikkäiksi suihinotto-saparoiksi. Jaanalla oli mustat pinkkirusettiset sukat ja valkoiset korkokengät. Sylissään hän piti valkoista nallea. Vaimoni vaikutti huoramaisen seksikkäältä versiolta viattomasta koulutytöstä, täytyy tunnustaa että pidin näkemästäni. ”Moi Jarkko. Kun näet tätä, niin olet varmaan saanut elämäsi panot Sadulta. Moi myös Sadulle. Mä oon niin kiimainen kun ajattelen teitä kahta nussimassa meidän aviovuoteella. ”Jaana sanoi ja hyväili stringien peittämää häpykumpuaan. Jaana hyväili itseään kuvaruudulla. Kädet hieroivat pieniä terhakkaita rintoja ja vittua stringien päältä. ”Sä oot kyllä onnenpekka kun sulla on noin kaunis ja seksikäs vaimo.” Satu sanoi vierelläni. ”Olen myös onnenpekka kun vaimollani on noin kauniita ja seksikkäitä ystäviä.” Sanoin ja hyväilin Sadun reittä. Maistoin myös omasta juomasta ja keskityin televisioruudulla näkyvään vaimooni. Vaimoni laittoi nallen syrjään ja otti selkänsä takaa hieromasauvan. Sauva oli paksu ja suonikas. Vaimoni suukotteli sauvaa kiusoittelevasti. ”Te vaan nussitte ja mun on pakko käyttää tätä. Ei oo kovin reilua nussia vaimonsa seksikästä ystävätärtä ja vaimo raukka joutuu kiimoissaan nussimaan kiimaista pikku pilluaan hieromasauvalla.” Jaana sanoi ja upotti paksun sauvan suuhunsa. Jaana imi sauvaa ja katsoi kiusoittelevasti kameraan. Mietin mielessäni että kuka on ollut kuvaamassa. Toisella kädellä hyväilin Sadun reisiä, nainen levitti hieman jalkojaan ja käteni nousi ylemmäs. Jaana asettui makuulle ja hieroi pilluaan sauvalla stringien päältä. Vaimoni voihki kuvaruudulla. ”Kuinka kiimainen minä olenkaan. Toivottavasti te nautitte tästä, mut tää ainakin saa valumaan. Luoja että mä oon märkä." Jaana voihki kuvaruudulla. Sadun käsi hyväili reisiäni, kyrpäni sojotti suoraan kohti kattoa. Sadun sormet hyväilivät hellästi kiveksiäni. ”Pidätkö sä tästä? Mutta ainakin tä saa kuumaksi. Meillä oli muuten todella kivaa kun kuvattiin tätä.” Satu kuiskasi ja suuteli korvanlehteäni. Kuvaruudulla Jaana veti stringejä jalastaan, kameralle paljastui paljaaksi ajeltu pillu. Kamera otti lähikuvaa vaimoni tiukasta ja ilmiselvästi märästä vitusta Jaanat sormet levittivät vitunhuulia avoimeksi. Jaana sormeili klitoristaan ja voihki kuuluvasti. Vaimoni työnsi kolme sormeaan märkään pilluunsa. Jaana veti kiimanesteistä märät sormensa pois pillusta ja nuoli vitussaan vierailleet sormet riettaasti. ”Voi kuinka ihanan kiimaiselta mä maistunkaan. Kokeile säkin että onko Satu yhtä märkä kuin mä.” jaana voihki vuoteella. Käännyin Sadun puoleen ja asetin sormeni naisen jalkoväliin. Satu levitti hieman jalkojaan ja työnsin sormeni kosteaan vittuun, liikutin sormiani hitaasti naisen kosteassa lemmenonkalossa. Satu voihki hiljalleen. ”No onko siellä tarpeeksi märkää.” Satu kysyi. Todisteeksi vedin sormet ulos ja tarjosin niitä Sadun imettäväksi. Nainen otti sormet kiltisti suuhunsa ja liikutti päätään hitaasti edestakaisin. Satu nuoli sormeni huolellisesti. ”Hmm, kylläpä maistui ihanan kiimaiselta.” Satu sanoi. Ruudulla vaimoni työnsi sauvaa pieneen pilluunsa. Paksu sauva upposi vaimoni kauniiseen pilluun, vaimoni koukisti pitkiä jalkojaan ja tarjosi kameralle irstaan näyn. ”Voi että tää tekee hyvää. Tällainen paksu sauva tekee ihmeitä pienessä tiukassa pillussa. Vittu että tää tuntuu isolta.” Voihki vaimoni ja työnsi sauvaa yhä syvemmälle ja hieroen samalla klitoristaan toisella kädellä. Pian vaimoni kiljui rankan orgasmin ravistellessa vaimoni hoikkaa vartaloa. ”Voi vittu kuinka mahtava orkku.” Vaimoni sanoi ja veti paksun sauvan pillustaan. Kamera kuvasi lähikuvaa vaimoni supistevasta pillusta, Jaana levitti vittuaan tarjoten kameralle paremman kuvakulman. ”Ja nyt siihen varsinaiseen yllätykseen.” Vaimoni sanoi hymyillen. Kameran kuvakulma muuttui ja paljasti kolme alatonta miesvartaloa jotka istuivat sohvalla. Miehet olivat seuranneet hiirenhiljaa vaimoni irstasta esitystä. ”Hyvää syntymäpäivää Jarkko ja kiitoksia.” Kolmikko sanoi yhteen ääneen.

    • Vaimoni nousi sängylle polvilleen ja katsoi viekoittelevasti kolmea alastonta urosta. Vaimoni vinkkasi sormellaan ensimmäisen miehen luokseen. Hoikka vaaleat pitkät hiukset omaava tatuoitu nuorukainen nousi ja meni vaimoni eteen. Jaana tarttui miehen ylöspäin käyrään mulkkuun ja runkkasi sitä hitaasti. ”Sinulla on kaunis kyrpä. Mahtaako se maistua yhtä hyvältä kuin näyttää.” Vaimoni sanoi ja otti munan huuliensa väliin. Nuorukainen nussi vaimoani suuhun ja huokaili kuuluvasti. Vaimoni otti kyrvän pois suustaan ja kutsui seuraavan miehen luokseen. Lihaksikas tummahiuksinen mies saapui vaimoni viereen ja suuteli vaimoani intohimoisesti. Mies kouri vaimoni pieniä kiinteitä rintoja ja ohjasi paksun mulkkunsa vaimoni suuhun. Mies tarttui lujasti vaimoni saparoihin ja veti niistä. Paksu mulkku upposi suorastaan väkivaltaisesti vaimoni kurkkuun. ”Noin huora imee kyrpää. Taidat tykätä ottaa sen syvälle. Saatana että tekee hyvää. Just noin ime lutka.” Mies kähisi ja nussi brutaalisti vaimoani suuhun. Vaimoni suusta valui paksua sylkeä miehen vetäessä välillä kyrpänsä ulos vain työntääkseen sen uudestaan syvälle suuhun. Mies veti mulkkunsa ulos ja tarjosi isoja karvaisia kassejaan vaimoni nuoltavaksi. ”Nuole lutka.” Komensi mies ja vaimoni totteli kuuliaisesti. ”Kiltti tyttö.” Mies totesi kuuliaisesti. Kolmas mies kaljupäinen musta tuli vaimoni luokse. ”Ei voi olla totta. Kato nyt Satu millainen kyrpä tällä on.” Vaimoni huudahti ja tarttui kahdella kädellä isompaan näkemääni kyrpään. ”Voi luoja, tämä ei voi mitenkään olla oikea. Mihin tämä muka mahtuu.” Vaimoni kikatti ja suuteli mustan kyrvän terskaa. Vaimoni nuoli julmettua jättiläismunaa, suukotteli karvattomia kiveksiä ja yritti mahduttaa mahtavaa munaa punattujen huuliensa väliin. Kyrpä mahtui niukin naukin vaimoni suuhun. Vaimoni lutkutti silmät kiiluen munaa ja hyväili miehen kiveksiä samalla.
      Satu ohjasi käteni häpykummulleen. ”Pidä mua vähän hyvänä. Tää on niin jumalattoman kiihottavaa. Sun vaimosi on todellinen munahaukka.” Satu kuiskasi korvaani. Ohjasin käteni naisen häpykummulle ja hyväilin klitorista hellän pyörivin liikkein. Satu voihki tyytyväisenä. Kuvaruudulla vaimoni kellistettiin selälleen ja koulutytön yläosaa vedettiin alaspäin. Vaimoni pienten rintojen nännit olivat kovina. Valkoihoiset miehet imivät ja näykkivät vaimoni nännejä. Mustaihoinen mies nuoli vaimoni pillua. Mies levitti sukkien peittämiä jalkoja erilleen. Vaimoni voihki himosta kielen löytäessä herkimmät kohdat. Pitkähiuksinen nuorukainen ohjasi kyrpänsä vaimoni kosteiden huulien väliin. Toinen mies puristeli lujasti vaimoni nännejä. Musta mies nuoli nyt myös vaimoni peräaukkoa, mies nosti vaimoni jalat julkeasti ylös päästäkseen paremmin käsiksi peräaukkoon. Musta mies lopetti nuolemisen. Vaimoni käännettiin kontalleen. Lihaksikas mies kouri vaimoni pakaroita ja työnsi kolme sormeaan takakautta vaimoni pilluun, mies nussi rajusti sormillaan voihkivaa vaimoani. ”Tää huora on aivan märkänä. Tahtookos narttu munaa?” Mies kysyi. ”Nussikaan sitä huoraa kunnolla. Antakaa sen miehelle oikein kunnon panoshow.” Kuulin Sadun äänen kameran takaa. ”Nussikaa mua. Nussikaa mut tainnoksiin. Voi että mä tahdon munaa.” Vaimoni voihki ja hieroi vittuaan. Mies asettui vaimoni taakse ja survoi paksun mulkkunsa rajusti pohjaan. Vaimoni kiljaisi mulkun upotessa rajusti pillun pohjaan asti. Mies nussi vaimoani rajusti takaapäin, kivekset hakkasivat nopealla rytmillä vaimoni vittua. Mies läiski nussiessaan vaimoni pakaroita ja lateli törkeyksiä. Vaimoni tuntui nauttivan rajusta käsittelystä ja kerjäsi miehiä olemaan vieläkin rajumpia. Musta mies asetti munansa vaimoni huulien väliin ja kiskoi vaimoni saparoita, musta mulkku upposi vaimoni ammolleen venyneeseen suuhun. Mies sai melkein puolet kyrvästään mahtumaan vaimoni suuhun. Mies painoi vaimoni takaraivoa ja yritti saada kyrpää vielä syvemmälle kurkkuun. ”Just noin nussi sitä huoraa kunnolla suuhun.” Yllytti vaalea nuorukainen. Vaimoni ei pystynyt muuta kuin pitämään mustaa suonikasta kyrpää nielussaan. Vaimoni kasvot punoittivat ja silmistä valui kyyneleitä hänen taistellessa oksennusrefleksiä vastaan. Mies veti mustan kyrvän hitaasti pois vaimoni suusta. Kyrvästä roikkui paksu valkoinen sylkinoro. Vaimoni pyydysti sylkinoron sormiinsa ja nuoli sormensa riettaasti. ”Just noin. Te tosiaan tiedätte mistä tyttö tykkää.” Vaimoni sanoi. Takaapäin nussiva mies veti mulkkunsa pois vaimoni kosteasta pillusta. Vaimoni käännettiin sängyn reunalle selälleen, vaimoni pää oli sängyn reunan ulkopuolella. Pitkähiuksinen nuorukainen kiipesi vaimoni jalkojen väliin, nosti jalat olkapäilleen ja työnsi mulkkunsa vaimoni pilluun. Äsken takaapäin nussinut mies asettautui vaimoni eteen ja tarjosi takapuoltaan vaimoni nuoltavaksi. Mies koukisti jalkojaan ja vaimoni kieli hyväili miehen peräaukkoa. Vaimoni levitti miehen pakaroita ja kuljetti kieltään peräaukon ympärillä. Mies painoi perseensä tiukasti vaimoni suuta vasten ja runkkaisi itseään.

    • ”Jumalauta että tällä nartulla on tiukka pillu. Jumalauta että tekee gutaa.” Vaaleahiuksinen nuorukainen sanoi ja nussi vaimoani hitain vedoin. Persettään nuolettava mies kääntyi ja sulloi kovan kyrpänsä syvälle vaimoni nieluun. ”Melko kova imemään. Taitaa ollakin todellinen panokone, mutta eiköhän tästä nartusta mehut vielä nussita.” Mies sanoi ja painoi vaimoni sieraimet umpeen. Vaimoni yritti saada henkeä, mutta paksu kyrpä esti hengittämisen: mies veti mulkkunsa ulos suusta ja vaimoni veti henkeä. Kyrpä upposi uudestaan nieluun. Mies veti uudestaan kyrpänsä ulos, vaimoni suusta valui limaa vuolaana virtana. Paksu lima tuhri vaimoni kasvot, meikki oli kyynelistä ja limasta johtuen muuttunut irvokkaan kiihottavasti. ”Anna munaa, nussi mua syvälle kurkkuun.” Vaimoni sanoi miehelle. Mulkku upposi uudestaan syvälle nieluun.
      ”Mun vuoro. Tahtoo nussia tuota narttua seuraavaksi.” Tumma mies sanoi ja asettui selinmakuulle, valtava kyrpä seisoi juhlallisesti kattoa kohti sojottaen. Vaimoni asettui miehen ylle ja laittoi kyrvän pillunhuulilleen. Vaimoni hieroi valtavaa kyrpä pilluaan vasten. ”Voi luoja että tämä on kauhean kokoinen. Mä en oo ikinä saanut näin isoa kyrpää. Voi luoja että tää on iso.” Vaimoni sanoi ja laskeutui alemmaksi. Valtava kyrpä upposi hitaasti vaimoni tiukkaan pilluun. Vaimoni huohotti ja vaikeroi valtavan kyrvän venyttäessä pillua äärimmilleen. ”Luoja että tekee hyvää. Ikinä ei ole kyrpä tuntunut näin sairaan ihanalta. Sä saat mut hulluksi.” Vaimoni läähätti puolet mahtavasta munasta sisällään. Musta mies ja vaimoni suutelivat kiihkeästi toisiaan. Kyrpä upposi lähes kokonaan vaimoni sisään. Vaimo ratsasti mustalla kyrvällä hitaasti. Näky oli uskomattoman rietas. Oma vaimo nautti täysin siekailemattomasti mustasta mahtavasta kyrvästä. Tosin minulla ei ollut mitään syytä mustasukkaisuuteen. Sormeni olivat vieraan naisen kiimaisessa pillussa ja nainen runkkasi kiduttavan hitaasti kovaa mulkkuani. ”Tykkäät sä tästä? Mä ainakin oon ihan kiimoissani tästä. Luoja että sun munasi on niin ihanan kova. Nussithan sä tän filmin jälkeen mua? Nussi mua rajusti pilluun ja peppuun.” Kuiski Satu. ”Tottakai. Tää on niin uskomattoman kiihoittavaa.” Sain hädin tuskin sanottua. Ruudulla vaimoni sai orgasmin, vaimoni kiljui kuin mielipuoli. Musta mies levitti vaimoni persettä, näkymä oli kerrassaan uskomaton.
      Lihaksikas mies asettautui selälleen ja vaimoni kiipesi mustan miehen päältä. Lihaksikkaan miehen mulkku upposi helposti vaimoni auki nussittuun pilluun. Mies levitti vaimoni pakaroita ja työnsi sormensa vaimonsa peräaukkoon. Vaimoni liikutti lanteitaan kahdeksikon muotoista rataa. Läähätyksen ja voihkinan ylitsekin kuului vaimoni pillun litinä. Vaaleahiuksinen nuorukainen voiteli vaimoni peräaukon liukuvoiteella ja työnsi kaksi sormeaan tiukkaan aukkoon. Nuorukainen nussi sormillaan persettä hetken aikaa. Nuorukainen veti sormensa pois perseestä ja asetti käyrän mulkkunsa peräaukolle. ”Voi luoja.” Pääsi vaimoni huulilta munan upotessa peräaukkoon. Hitaasti nuorukainen tunkeutui vaimoni suoleen. ”Miltäs tuntuu saada molempiin reikiin. Tuollainen pikku lutka varmaan tykkää tästä?” Pilluun nussiva mies kysyi. ”Mä en ikinä kokenut mitään näin ihanaa. Te teette mut hulluksi kiimasta. Mä haluun teidän kaikkien kyrpää joka aukkoon. Nussikaa mua kunnolla.” Vaimoni läähätti ja antoi miehelle kostean suudelma. Musta mies asettautui vaimoni kasvojen eteen ja tarttui sotkuisiin saparoihin. Vaimoni suuteli ja nuoli mustan kyrvän kärkeä kahden munan jyystäessä. Nuorukainen veti munansa pois perseestä ja asetti munansa jo varatulle pillulle. ”Hei ei saa, ei kahta.” Vaimoni yritti, mutta alempi mies tarttui vaimoni kupeisiin tiukasta. Vaimoni vastusteluista huolimatta myös toinen kyrpä upposi pilluun. Voihkinasta päätellen vaimoni ei ollut asiasta pahoillaan. Pian vaimoni kirkui orgasmin tulevan. Nuorukainen laukesi vaimoni pilluun. Nuorukainen veti mulkkunsa ulos ja onnistui vielä ruiskimaan mälliään vaimoni suloisen tiukoille pakaroille. Alempana oleva mies veti vaimoni pois päältään. Vaimoni asetettiin kontalleen. Mies tarttui vaimoani kasvoista ja käänsi vaimoni kasvot kohti omiaan. ”Mä haluun nähdä sun naamasi, kun tuo musta jättiläinen nussii sua rajusti perseeseen. Sen jälkeen et vähään aikaan kunnolla kävelekään. Se on tollaselle lutkalle ihan oikein. Anna Joe mennä, nussi tätä lumppua kunnolla perseeseen. Nyt miehesikin näkee millainen lutka sinä pohjimmiltasi olet.” Mies sanoi. Musta mies asettautui vaimoni taakse ja hieroi kovana seisovaa munaansa vaimoni peräaukolle. Vaimoni ilme kieli kivusta munan upotessa hitaasti peräsuoleen. ”Jumalauta että sattuu. Ei toi mahdu. Lopeta ole kiltti. Voi luoja että olen täynnä. Hitaasti. Ole nyt jumalauta hellä.” Vaimoni kiljui sekopäisenä mustan kyrvän tunkeutuessa perseeseen. Mies nussi määrätietoisen hitaasti vaimoni pientä persettä. Vaimoni ääntelystä päätellen kipu muuttui nautinnoksi.

    • ”Miltä narttu tuntuu? Tykkäätkö isosta mustasta kyrvästä perseessäsi?” Mies kysyi ja rutisti kädellään vaimoni kasvoja. ”Mä rakastan tuota isoa paksua mustaa kovaa munaa mun tiukassa perseessäni. Mikään ei ole koskaan tuntunut näin ihanalta.” Vaimoni voihki mustan mulkun runnoessa nyt jo varsin kiihkeällä tahdilla. Musta mies läiski vaimoni pakaroita. Mies hikoili vuolaasti nussiessaan vaimoani. Edessä oleva mies hieroi paksua mulkkuaan vasten vaimoni tahriintunutta naamaa. Välillä mulkku upposi vaimoni ahnaaseen suuhun. Vaimoni imi ja nuoli kiimaisena vieraan miehen mulkkua, toinen muna perseessään. Satu runkkaisi samalla kyrpääni. Musta mies laukesi karjuen vaimoni perseeseen ja veti mulkkunsa ulos. Videokamera kuvasi lähikuvaa vaimoni avoimesta peräaukosta. Lihaksikas mies siirtyi vaimoni taakse ja levitti vaimoni spermaa valuvaa peräaukkoa vieläkin avoimemmaksi. Peräaukko supisteli avoimena, näky oli suorastaan räävitön. Vaimoni hieroi takakautta spermaa käsiinsä ja nuoli spermaiset sormensa puhtaaksi. Lihaksikas mies runkkasi lastinsa vaimon perseen päälle. ”Kiitoksia, tämä oli elämäni paras pano.” Vaimoni kehräsi tyytyväisenä. ”Ja nyt on kuvaajan vuoro.” Vaalea nuorukainen sanoi ja kamera sammutettiin.

      Satu kiipesi syliini ja ohjasi mulkkuni märkään vittuunsa. Nainen ratsasti päälläni, isot rinnat heiluivat kutsuvasti. ”No mitäs pidit? Oliko mieluisa esitys?” Satu kysyi. ”Jumalauta te ootte ihan hulluja.” Vastasin. Imin naisen kookkaita rintoja. ”Nussi mua perseeseen.” Satu sanoi ja nousi päältäni. Hain liukuvoiteen makuuhuoneesta. Asetin naisen kontalleen sohvalle ja voitelin peräaukon huolellisesti. Työnsin kaksi sormea Sadun perseeseen. Satu runkkais vittuaan mun sormeillessa peräsuolta. Asetin munani peräaukolle ja painoin mulkkuni sisään. Perse tuntui taivaallisen ihanalta. Kourin naisen rintoja nussiessani häntä perseeseen. ”Voi vittu multa tulee, Nussi mua lujaa, anna tulla.” Satu läähätti. Tarttui naista pakaroista ja levitin persettä oikein kunnolla. Sadun muodokas perse näytti niin suloiselta mulkkuni upotessa tyveä myöten suoleen. Pian laukesin itsekin. Kyrpäni syöksi naisen sisään lastinsa. Pidin veltostuvaa munaani naisen suolessa, nainen liikutti persettään hitaasti. Vedin munani ulos ja ihailin perseestä valuvaa spermanoroa.
      Ovi kolahti. Vaimoni tuli olohuoneeseen. ”Täällä onkin juhlittu ihan urakalla. Hyvää syntymäpäivää rakas.” Vaimoni sanoi ja antoi minulle suukon. Vaimoni meni Sadun luokse ja antoi tälle kiihkeän suudelman. ”Kiitos Satu että suostuit tähän. Olen sulle velkaa.” Vaimoni sanoi. ”Voit maksaa vaikka saman tien luonnossa. Mua meinaan himoittais vielä.” Satu Sanoi. Vaimoni katsoi Satua hymyillen ja polvistui tämän eteen. Vaimoni ryhtyi nuolemaan Sadun vittua. Satu painoi vaimoni päätä pilluaan vasten. Ihailin vaimoni tiukkojen farkkujen peittämää pientä takamusta, kuinka suloiselta hän näyttikään nuollessaan juuri nussimani naisen vittua. Vaimoni nousi ylös ja riisui farkkunsa ja toppinsa, mustat alusvaatteet saivat myös lähteä. Vaimoni seisoi Sadun edessä alastomana. Satu nousi myös ja asettui lattialle selälleen. Vaimoni asettui Sadun ylle kuusysiin. Naiset nuolivat toistensa pilluja. Kyrpäni koveni jälleen seuratessani naisten lesbonäytöstä. Pian päällä oleva vaimoni sai orgasmin. ”Anna mulle nyrkkipano.” Satu pyysi. Satu asettui sohvalle ja levitti jalkansa. Vaimoni otti liukuvoiteen ja voiteli kätensä. Vaimoni upotti neljä sormeaan Sadun vittuun. Satu hieroi klitoristaan. ” Ootko valmis kulta?” Vaimoni kysyi. Satu nyökkäsi. Vaimoni ryhtyi työntämään pientä kättään Sadun liukovoiteesta kiiltelevään vittuun. ”Voi juma miten hyvältä tää tuntuu. Nussi mua.” Satu läähätti vaimoni käsi rannetta myöden pillussaan. ”Jumalauta että sä oot pervo. Tää näyttää niin sairaan hyvältä.” Vaimoni sanoi ja liikutti kättään Sadun vitusta. Vaimoni kumartui nuolemaan Sadun klitorista. Satu kiljui lauetessaan. Vaimoni veti kätensä ulos. Ihailin Sadun avointa pillua. Naiset konttasivat eteeni. Vaimoni imaisi kyrpänsä syvälle suuhunsa ja Satu nuoli pallejani. Ihailin naisten erivärisiä hiuksia heidän antaessaan kovalle munalleni suuhoitoa. Naiset imivät ja nuolivat kyrpääni vuorotellen. ”Juma multa tulee.” Voihkin. Satu runkkasi mällini vaimoni avonaiseen suuhun. Vaimoni valutti spermat suustaan Sadun suuhun. Tätä syntymäpäivää en unohtaisi.

      • 11+9

        "Sängyllä oli kirje, punainen ruusu ja nahkaraippa. Avasin kirjeen. Olen Jaanan ja Sadun syntymäpäivälahja sinulle. Ole ystävällinen ja nauti miten vain parhaaksi näet – kirjeessä luki."

        Jotenkin tuli nuoruudesta Unto mieleen:

        Urakka-Unto Uudestakylästä oli jo nuorena hyvin tarkka mies. Untolla kävi myös aina hyvä munkki!

        Nuorena miehenä Unto palasi heinäpellolta ja talutti naisen polkupyörää.

        Kyseisen kesäpaikan isäntä Härkönen kyselemään, mistä Unto oli sen saanut.

        - Kun minä olin mättämässä heiniä latoon, niin siihen tuli ihana nainen polkupyörällä. Ensin se jutteli mukavia, sitten se otti housut pois jaloistaan ja sanoi, että minä voin ottaa häneltä mitä ikinä haluan. Minä poika otin oitis polkupyörän. Teinköhän minä oikein?

        - Oikein teit, Unto, oikein teit, isäntä naureskeli ja jatkoi:

        - Mitäpä sinä, Unto, niillä housuilla...


      • ; ))))))))))))))))))
        11+9 kirjoitti:

        "Sängyllä oli kirje, punainen ruusu ja nahkaraippa. Avasin kirjeen. Olen Jaanan ja Sadun syntymäpäivälahja sinulle. Ole ystävällinen ja nauti miten vain parhaaksi näet – kirjeessä luki."

        Jotenkin tuli nuoruudesta Unto mieleen:

        Urakka-Unto Uudestakylästä oli jo nuorena hyvin tarkka mies. Untolla kävi myös aina hyvä munkki!

        Nuorena miehenä Unto palasi heinäpellolta ja talutti naisen polkupyörää.

        Kyseisen kesäpaikan isäntä Härkönen kyselemään, mistä Unto oli sen saanut.

        - Kun minä olin mättämässä heiniä latoon, niin siihen tuli ihana nainen polkupyörällä. Ensin se jutteli mukavia, sitten se otti housut pois jaloistaan ja sanoi, että minä voin ottaa häneltä mitä ikinä haluan. Minä poika otin oitis polkupyörän. Teinköhän minä oikein?

        - Oikein teit, Unto, oikein teit, isäntä naureskeli ja jatkoi:

        - Mitäpä sinä, Unto, niillä housuilla...

        Päivän(hölmöläisten)paras.


    • mmmmmmmm.....voisin tilata tuollainen 3 miehen hoito omalle vaimolleni lahjaksi!

    • Siitä sitten vain. Kerrohan miten luonnistui, ellei sitten vaimosi halua mieluummin itse kertoa.

    • Kaunis mieli

      Miksi pitää ******* ******* eikä voi ******* esimerkiksi pillu?

      • Kah

        Eikäköö täällä onkin filtteröinti.


    • Pääasia lienee että *****.

    • a.t

      OK

    • vink - vink - vink !

      Muuten hyvää tekstinkuljetusta mutta pistä väleihin muutama kappalejako, niin on paljon helpompaa lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe